Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1986

obiectiv

 

Manager calificat care înțelege cum să motiveze echipa, să planifice și să monitorizeze atingerea obiectivelor operaționale. Monitată în atingerea obiectivelor stabilite, apreciază valoarea muncii în echipă și colaborarea în atingerea obiectivelor. Identifică probleme operaționale și găsește soluții și metode pragmatice în a le aborda. Autodidactă, cu o dorință de dezvoltare continuă.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2020 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: team leader & business project manager dmo

Responsabilitati:

Business Project Manager DMO
o Monitorizează procesele de calitate a datelor, structurează toate procesele existente în cadrul echipei Data Quality locală
o Asigură că controalele DQ pentru datele cruciale sunt efectuate în consecință
o Asigură o înaltă calitate a livrabilelor în termenele prevăzute
o Revizuiește dashboard-urile, rapoartele, prezentările și procedurile create de echipa Data Quality locală pentru a identifica și adrea oportunitățile de îmbunătăţire
o Propune inițiative de îmbunătățire continuă pentru derularea proceselor operaționale
o Monitorizează echilibrul volumului de muncă și al dispersiei sarcinilor între membrii echipei
o Participă la nevoie la procesul de colectare a datelor și la ședințele de monitorizare ale campaniilor de colectare al indicatorilor de calitate a datelor
o Co-scrie documentația de fundamentare (business requirement) aferentă pentru implementarea controalelor de calitate, formalizarea user sotry și definirea criteriilor de acceptare
o Oferă constant informații cu privire la progres părților implicate și clientului
o Participă la crearea cadrului de guvernare a datelor
o Servește ca back-up pentru toate sarcinile din cadrul echipei DData Quality locale
o Participă activ la ceremoniile Agile

Team Leader DMO
o Definește și stabilește obiectivele operaționale pentru membrii echipei coordonate
o Asigură implicarea echipei și motivația de a continua să ofere rezultate de înaltă calitate în timp util
o Asigură că se realizează KPI / KPI / KRI agreați
o Identifică riscurile de atrișie și le adresează corespunzător
o Se concentrează pe creșterea eficienței prin implementarea managementului talentulelor și stabilirea planurilor de dezvoltare individuale
o Asigură reziliența tuturor activităților critice
o Ajută la coordonarea activităților echipei DMO din București din punct de vedere administrativ
o Asigură raportarea controalelor de supraveghere permanentă în termenele limită

Impact:
o În prezent coordonez procesul de cartografiere și eficientizare a proceselor ata Quality pentru a crea un cadru stabhil si pentru a identifica posibile îmbunătățiri
o Am implementat un Task Tracker bazat pe calendarul Outlook, ducând la o creștere cu 50% a preciziei datelor și la o creștere de 0,4 FTE pe lună
o Am organizat doua de ateliere de lucru despre gestionarea sarcinilor și gestionarea timpului, cu scopul de a crește eficiența la locul de muncă

01.06.2019 - 30.06.2020

Departament: banci

Titlu Job: kyc team leader

Responsabilitati:

Responsabilități
o Definește și stabilește obiectivele operaționale pentru membrii echipei coordonate
o Planifică și acordă prioritate sarcinilor din cadrul echipei pentru respectarea termenelor limită și obținerea de rezultate de calitate
o Urmărește performanța individuală a fiecărui membru al echipei și, de asemenea, performanța echipei
o Oferă îndrumare și conducere echipei coordonate
o Oferă feedback constructiv fiecărui membru al echipei prin ședință de evaluare, 1to1 recurentă și întâlniri ad-hoc
o Creează planuri de acțiune pentru îmbunătățirea KPI-urilor neîndeplinite
o Asigură raportarea controalelor de supraveghere permanentă în termenele limită
o Propune inițiative de îmbunătățire continuă pentru procesele operaționale derulate
o Identifică, previne și raportează riscurile operaționale
o Este responsabil pentru planul de dezvoltare personală și profesională pentru fiecare membru al echipei

Impact:
o Am implementat un fișier de Pontaj care permite urmărirea numărului de zile de concediu de odihnă planificate, concedii medicale și cazurilor de absenteism apărute ad-hoc. Fișier a ușurat considerabil verificările asociate pontajului si salarizării, și permite calcularea automată și estimarea a numărului de angajați prezenți la locul de muncă și capacitatea de tratarea dosarelor luând in calcul absenteismul
o Am implementat un fișier de Productivitate care a permis eficientizarea colectării zilnice a rezultatelor productivității, precum și stocarea și analiza eficientă a datelor atât la nivel general cât și la nivel granular
o Impactul ambelor fișiere este de 0,5 FTE la nivel lunar
o Am organizat ținut două ateliere de MS Excel, unul pentru coordonatori axat pe funcțiile de bază Excel, proiectarea unei baze de date și construirea rapoartelor, și unul pentru team leaderi axat pe abordarea statistică a datelor, raportare și dashboard design

01.12.2013 - 30.06.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care team leader

Responsabilitati:

Responsabilități
o Conduce o echipă de 15 FTE într-un mediu de outsourcing extrem de dinamic
o Înțelege toate produsele, serviciile, procedurile și direcțiile trasate de client
o Ține pasul cu tendințele din industrie și se asigură că standardele industriei sunt respectate
o Colaborează cu colegi manageri de echipă în gestionarea zilnică a proiectului
o Asigură un grad ridicat de satisfacție al clienților oferind asistență promptă tuturor agenților
o Trimite rapoarte periodice echipei de management și caută noi idei și strategii de îmbunătățire continuă
o Asigură un mediu de lucru sigur și armonios pentru toți ceilalți membri ai echipei
o Setează obiectivele de performanță a fi îndeplinite de către membrii echipei
o Organizează sesiuni periodice de feedback cu privire la performanță și întocmește planuri de acțiune pentru membrii echipei cu rezultate necorespunzătoare
o Revizuiește apeluri pentru a se asigura că procedurile și standardele de calitate sunt respectate cu strictețe
o Participă la procesul de recrutare și formare al noilor colegi
o Crează programul de lucru al agenților echilibrând preferințele de program si exigentele legistatiei din domeniu cu cererea de forță de muncă al clientului astfel încât să se ofere personal adecvat și să mențină SLA agreat / necesar
o Înlocuiește managerul de proiect după cum este necesar

Impact:
o În 09/2018 am preluat echipa de escaladare internă
o Am creat un sistem de bonusare echipa de escaladări interne bazat pe o formula matematică clară și simplă care a asigurat transparența și imparțialitatea. Acest lucru a dus la scăderea tensiunilor interne și creșterea motivației angajaților
o Am consolidat procedurile proiectului pe parcursul a 6 luni, fapt care a dus la o scăderea inițială cu 20% a ratei de eroare, urmată de o scădere suplimentară de 50% până la sfârșitul anului
o Am asistat cu procesul de integrare al colegilor team leaderi nou promovați pentru a asigura transferul de cunoștințe. Prin crearea unei liste clare a sarcinilor zilnice și a metodelor asociate de execuție și termene, perioada de acomodare a fost semnificativ scăzută

Premii:
o A câștigat de două ori premiul anual ACE Recognition pentru cel mai performant Team Leader la nivel de cont

01.07.2011 - 30.11.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care agent

Responsabilitati:

Responsabilități:
o Revizuiește comenzile în așteptare și solicitările specifice ale clienților pentru a asigura servicii la cele mai înalte standarde clienților
o Oferă clienților asistență tehnică și activarea dispozitivelor pe rețelele CDMA / IDEN
o Îndeplinește obiectivele și indicatorii de performanță
Impact:
o Am pus bazele bazelor procedurilor speciale pentru echipa de escaladare internă. Acest lucru a dus la standardizarea modului in care cazurile speciale erau fost tratate

01.01.2009 - 31.07.2011

Departament: altele

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Responsabilități:
• Asistă clienții cu vânzarea si rezervarea de bilete, precum si cu întrebări legate de filme, programe, rate-inguri, lansări viitoare
• Gestionează baza de date a clienților și inventarul articolelor promoționale în timpul campaniilor

Impact:
• Am reorganizat și simplificarea operațiunilor zilnice ale casierilor. Drept urmare, sarcinile zilnice au fost finalizate mai repede, iar agenții au avut mai mult timp pentru a-și dezvolta abilitățile de serviciu pentru clienți și pentru a fi mereu la curent cu recenziile lansate / program / film

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Marketing la Universitatea Babes - Bolyai din Cluj Napoca. Tema Lucrării de Disertație: Strategii și politici de marketing în industria cinematografică
2005 - 2008 Facultate: Marketing la Universitatea Babes - Bolyai din Cluj Napoca. Tema Lucrarii de Licenta: Cercetare de marketing în sistemul public de sănătate

Premii

Certificari
May 2020 - Jul 2020: Citizen Data Scientist and Data Steward
Certificat intern emis de către angajator Societe Generale European Business Services, București
Oct 2019 - Oct 2019: Leadership Situațional II
Certificat emis de către Human Invest (firmă de consultanță în resurse umane și partener al companiilor Ken Blanchard), Bucureşti
Jan 2014 - Sep 2014: GROW Coaching Certificate
Certificat intern emis de către angajator Computer Generated Solutions Inc, Bucharest
Jun 2009 - Jul 2009: Cambridge CPE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close