Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.12.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.06.2006

obiectiv

 

Folosirea cunostintelor acumulate in cursul anilor de studii si a experientei profesionale in cadrul unei companii de top din tara.

Salariu: 800,00 USD / luna

Beneficii: -contract de munca -bonuri de masa -concediu de odihna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Constructii / Instalatii, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - 30.11.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team lead (mexic )

Responsabilitati:

- coordonarea si supravegherea echipei;
- întocmirea rapoartelor necesare și monitorizarea progresului atins fata de obiectivele propuse;
- verificarea gradului de îmbunătățirea a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse ;
- motivarea echipei prin comunicare si evaluare permanenta;
- escalarea situatiilor atunci cand este nevoie;
- asigurarea unui bun serviciu de relatii cu clientii;
- pregatirea si dezvoltarea echipei (13 operatori );

01.06.2011 - 31.08.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant telesales

Responsabilitati:

Departamentul de vanzari:
- Prospectarea pietei, identificarea de potentiali clienti noi;
- Contactarea telefonica a potentialilor clienti si stabilirea intalnirilor pentru reprezentantii de vanzari;
- Mentinerea relatiilor cu clientii
- Intretinerea si actualizarea bazelor de date cu clientii;
- Oferirea de informatii clientilor/potentialilor clienti cu privire la serviciile oferite:
- Indeplinirea de atributii administrative in cadrul departamentului de vanzari;
- Intocmirea de rapoarte de activitate.

Departamentul de relatii cu clientii:
- Preluarea solicitarilor telefonice, e-mail;
- Inregistrarea in aplicatie a solicitarilor si cererilor de suport venite din partea clientilor;
- Preluarea apelurilor venite din partea clientilor si notarea problemelelor semnalate de acestia;
- Informarea clientilor cu privire la diverse servicii sau promotii oferite de companie.
- Preluarea reclamatiilor de la clienti;
- Revenirea cu un raspuns catre client in max. 48h, pentru problemele grave si max. 2h, pentru probleme usor de solutionat;
- Cunoasterea ofertelor;
- Realizarea de rapoarte in sistem in urma activitatilor realizate

10.01.2011 - 10.05.2011

Departament: imobiliare

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-primirea si transmiterea corespondentei si semnarea in momentul primirii;
- stabilirea legaturilor telefonice, preluarea si transmitrea mesajelor);
- evidenta documentelor aferente ariei de responsabilitati.

15.10.2009 - 01.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant telesales

Responsabilitati:

- contactarea telefonica a clientilor si prezentarea produselor companiei;
-lansarea comenzilor;
-mentinerea si dezvoltarea cantitativa si calitativa a portofoliului;
-prospectarea pietei in vederea atragerii de noi clienti;
- corespondenta si consilierea acestora;

01.08.2008 - 31.05.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Responsabilitati:

-facturarea produsele clientilor si incaseaza mijloacele de plata
-tine evidenta incasarilor si a mijloacelor de plata
-raspunde de ambalarea cumparaturilor

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Managementul Afacerilor in Turism la Universitatea "Dimitrie Cantemir" din Bucuresti.
2004 - 2009 Facultate: Ingineria Mediului si Biotehnologii la Universitatea " Valahia" din Targoviste.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Pedagogic la Colegiul National "Constantin Cantacuzino" din Targoviste.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close