Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.05.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.2010

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obiectivele mele pe termen lung, includ cresterea,intr-o companie in care,pot continua sa invat lucruri noi, voi primi responsabilitati noi si voi contribui cat mai mult la aducerea de beneficii atat companiei cat si propriei mele dezvoltari pe plan profesional si personal.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: Pauza de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Auto / Echipamente, Service / Reparatii, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: team coordinator

01.04.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

Sell and upsell our products and services to potential and existing customers in order to achieve monthly target and ensure an accurate registration of all client's information in the datebase
Maintain a good relationship with our customers and resolve all their needs and problems ;
Support sales activities by providing efficient warehouse administration;
Achieve sales goals and customer satisfaction with professionalism and business through a proactive sales approach in order to create the best experience for the customer ;
Develop a win- win relationship with new and existing customers;
Increase and maintaining Vodafone's customer base and increase sales volume;
Shows, sell and increase sales value through products and services to potential and existing customers in order to achieve the sales target business segment;
Identify new business opportunities in order to ensure success to company strategy;
Monitor competitive activity and market trends in order to sustain continued growth position Vodafone as Total Communications Provider;
Build strong relationships with customers to sell Vodafone products and increase customer satisfaction.

01.08.2015 - 30.04.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer support business

Responsabilitati:

-Preluarea apelurilor telefonice, asistenta tehnica in condigurarea telefoanelor mobile, telefoanelor fixe,adaptoarelor premicell,m2m,
-Asigurarea functionalitatii la parametrii normali a serviciilor de internet furnizate de Vodafone
-Inregistrarea CTR si respectarea termenelor de rezolvare
-Asigurarea unei bune experiente pentru client
-Gestionarea conturilor persoana fizica si juridica ,conturi de la 1 la 500 Sim-uri
-Pastrarea unei relatii armonioase cu clientii actuali si crearea de relatii noi cu clientii potentiali
-Oferirea de solutii pentru situatiile solicitate de client
-Construire,adaptare si propunere de solutii personalizate pentru clientii existenti si potentiali
- Email Support persoane.juridice_ro@vodafone.com / Forum Support Vodafone.ro / Chat Support platforma MyVodafone

01.06.2012 - 31.07.2014

Departament: farmacie

Titlu Job: operator de date cu caracter financiar

Responsabilitati:

Introducere date caracter financiar / stocuri / inventar etc

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Managementul Crizelor la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Programul „MANAGEMENTUL CRIZELOR” reprezintă o structură de master ce urmăreşte calificări profesionale specifice administraţiei publice europene.

· Misiunea acestui program de master este de a forma, în concordanță cu standardele de calitate, specialişti de înaltă calificare în prevenirea și gestionarea crizelor, care să contribuie la îmbunătăţirea sistemului economic şi la creşterea performanţei în cadrul organizațiilor publice și private naționale și europene.

· Obiectivele programului de master sunt:
o Formarea de specialişti de înaltă calificare în prevenirea și gestionarea crizelor;
o Perfecţionarea în domeniul medierii și gestionării conflictelor;
o Dezvoltarea activităţilor de cercetare ştiinţifică în domeniul crizelor și conflictelor la nivel național și european.

Durata: 4 semestre (2 ani)
2012 - 2015 Facultate: Public Administration la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Administrare si Afaceri din Bucuresti. Absolvent 06.2015 / Licentiat in stiinte administrative
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza" din Bucuresti. Aleea Barajul Dunării 5, București 032754
TELEFON : 021 340 4811

Premii

Certificari
Mar 2015 - May 2015: Curs de „Competente Antreprenoriale” din cadrul proiectului RomaniaStart
Proiect „Investeste in antreprenoriat, investeste in viitor” ID 150903 proiect finantat in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Axa Prioritară 3: „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor”, Domeniul Major de Interventie 3.1: „Promovarea culturii antreprenoriale”.

Obiectiv general
Obiectivul general al proiectului îl constituie promovarea culturii antreprenoriale şi stimularea iniţiativelor persoanelor care doresc să dezvolte o activitate independentă în Regiunea de Dezvoltare Sud-Vest Oltenia - Regiunea de Dezvoltare Bucureşti-Ilfov prin formarea profesională şi dezvoltarea competenţelor în antreprenoriat, subvenţionarea planurilor de afaceri elaborate de absolvenţii cursurilor şi înfiinţarea de IMM-uri în vederea creşterii ratei de ocupare în mod sustenabil, în acord cu sectoarele economice competitive şi cu potenţial de creştere în zonele vizate.
CURSURI :
a. Competente antreprenoriale – cu diploma ANC, 7 zile curs, 1 zi examen
b. Management antreprenorial – cu diploma participare, 2 zile curs
c. Contabilitatea afacerilor – cu diploma participare, 2 zile curs
d. Dreptul afacerilor – cu diploma participare, 2 zile curs
2. Sesiuni de consiliere si mentoring pentru initiere si dezvoltare de afaceri
Traininguri
May 2014 - Jun 2014: Dobandire cunostinte economice in domeniul public
Practica de specialitate pe perioada anului II de studii universitare la Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.

- Adeverinta de finalizare a stagiului de practica
Calificari
Jun 2012: Liceul teoretic Alexandru Ioan Cuza,Bucuresti

Hobby-uri
Muzica,Fotbal,Ping Pong,Auto - Moto,Cunostinte tehnice si practice in motoarele cu aprindere interna,Sport,Ciclism,Mecanica Auto,Mecanica Moto,Reparatii software cat si hardware pentru telefoane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close