Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.09.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.03.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Vizez un post stabil si dinamic, care sa-mi ofere oportunitati de specializare si de dezvoltare a unei cariere.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Altele, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: team coordinator

01.08.2017 - 31.12.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: specialist contracte si operatiuni postvanzare

Responsabilitati:

-Parte a unei echipe SSC nou-create
-Gestionarea solicitarilor trimise de catre echipele locale, privind atat introducerea datelor in sistem, cat si modificari pe comenzile deja existente
-Inregistrarea contractelor in sistemul Oracle, conform parametrilor stabiliti de echipa de vanzari si clienti.
-Crearea de aplicatii de reduceri si diverse stimulente acordate clientilor, in baza datelor primite de la departamentul Financiar
-Realizarea unor overview-uri lunare pentru fiecare client pentru a se vedea tipul de unitati vandute si discounturile oferite
-Verificarea bugetelor alocate campaniilor de marketing

01.06.2015 - 31.07.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: analist gestiune comenzi si raportare

Responsabilitati:

-Administrarea relatiilor cu reprezentantii firmei-client (OTC-ul sau echipa retained)
-Indeplinirea indicatorilor de performanta
-Gestionarea tuturor cererilor/ comenzilor primite de la OTC - pe ambele paliere ale procesului: order entry (introducere comenzi in SAP conform specificatiilor clientului, acuratete in introducerea datelor, atentie detalii), cat si order management (modificare comenzi atat proactiv - daily/ weekly task - in baza unor parmetri stabiliti cu echipa OTC, cat si modificari in urma unor solicitari trimise in sistemul intern de ticketing)
-Extragere rapoarte zilnice/saptamanale/ lunare si trimiterea lor catre membrii departamentelor Sales, Planning si OTC
-Suport operational pentru client (informarea OTC-ului cu privire la evolutia activitatii: meetinguri saptamanale/ lunare)

01.09.2011 - 30.06.2015

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: ofiter senior comunicare si relatii publice

Responsabilitati:

-parte a echipei de operatiuni - retururi in preluarea si inregistrarea retururilor;
-stornarea facturilor aferente retururilor;
-supervizarea platilor aferente produselor returnate;
-intocmire AWB-uri pentru coletele reexpediate;
-monitorizarea statusului coletelor reexpediate;
-intocmirea de fise de service pentru ceasurile supuse procesului de garantie;
-mentinerea unei stranse legaturi cu colegii din call-center si oferirea de suport in ceea ce priveste statusul anumitor colete;
-utilizarea sistemului de ticketing al companiei in vederea rezolvarii cat mai rapide a diverselor probleme (probleme de calitate a produselor, livrare intarziata etc)
-verificarea datelor clientilor in aplicatii si oferirea de raspunsuri documentate;
-realizarea unor statistici lunare in vederea monitorizarii activitatii si a informarii permanente asupra rezultatelor obtinute.

01.08.2010 - 30.09.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent relatii publice si comunicare

Responsabilitati:

-Gestionarea apelurilor incoming si outgoing conform procedurilor specifice
-Tratarea e-mail-urilor de la clienti;
-Verificarea datelor clientilor in aplicatii si oferirea de raspunsuri documentate;
-Actualizarea statusului comenzilor la cererea clientilor;
-Inregistrarea feedback-ului clientilor si realizarea propunerilor de imbunatatire a activitatii venite din partea acestora
-Preluarea retururilor si urmarirea procedurii de retur;
-Stornarea facturilor aferente retururilor si restabilirea gestiunii stocurilor de marfa;
-Emitere facturi
vouchere cadou

01.08.2009 - 31.08.2010

Departament: marketing

Titlu Job: ofiter telesales

Responsabilitati:

-Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei -servicii de telefonie fixa- catre clientii alocati;
-Informarea superiorului direct cu privire la noile modificari aduse abonamentelor clientilor
bonuri de masa,bonuri cadou

01.11.2008 - 31.05.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent asigurari

Responsabilitati:

-Promovarea si vanzarea produselor de asigurare catre clientii alocati, atat telefonic (in sistem CALL-CENTER), cat si direct, la sediul companiei;
-Informarea clientilor existenti si potentiali, raspunzand la intrebarile acestora referitoare la produsele, serviciile si conditiile de asigurare;
-Introducerea clientilor noi si potentiali in aplicatia CRM
realizarea targetului lunar;
am facut parte dintr-o echipa care a reusit in mod constant vanzari lunare de 15000 euro
bonuri de masa, servicii medicale gratuite

studii

 

Facultati:

2013 - 2014 Masterat: Marketing On-line la Academia de Studii Economice din Bucharest. programul de master Marketing On-line in cadrul ASE Bucuresti
2011 - 2013 Masterat: Relatii Internationale la SNSPA din Bucharest. programul de master "Politica si Economie Europeana" in cadrul departamentului de Relatii Internationale si Integrare Europeana
2005 - 2009 Facultate: specializarea Romana-Franceza la Facultatea de Litere din The University of Bucharest. in cadrul Universitatii din Bucuresti

Premii

Traininguri
Oct 2014 - Jan 2015: Bazele programarii. Introducere in C++
in cadrul InfoAcademy, oct. 2014 - dec 2014
Jul 2013: Cisco – CCNA 1
in cadrul Academiei Credis, iulie 2013
Oct 2012 - Oct 2012: Expert accesare fonduri europene
in cadrul Macro Training, 4-9 octombrie 2012
Oct 2012 - Oct 2012: Manager de proiect
curs sustinut de reprezentantii Corpului Expertilor in Accesarea Fondurilor Structurale si de Coeziune Europene -26-28 oct. 2012

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,mediu,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close