Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 00.00.0000

obiectiv

 

Sunt interesată în dezvoltarea personală şi vreau să fructific experienţa acumulată într-un climat stimulativ de muncă, ce promovează respectul reciproc, comunicarea deschisă şi încrederea în oameni. Sunt dispusă să mă reorientez profesional şi să învăt cât mai multe lucruri noi; sper să găsesc în noul mediu de lucru o cultură organizaţională puternică.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masă, un program fix sau plata orelor suplimentare

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2013 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: team assistant

Responsabilitati:

Obiectivul postului:
• Oferirea de suport managerului direct, asigurarea legăturii între candidaţi şi reprezentanţii departamentelor de recrutare şi leasing, asigurarea derulării activitaţilor de protocol în relaţia cu furnizorii şi clienţii companiei.
Atributii:
• Primirea candidatilor in firma confom procedurii şi oferirea suportului în completarea cv-urilor;
• Scanarea, arhivarea cv-urilor.
• Preluarea apelurilor telefonice – asigurarea legăturii telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei, oferirea informaţiilor cu privire la locurile de muncă disponibile. Primirea şi distribuirea de faxuri.
• Contactarea telefonică a candidaţilor cu privire la planificarea interviurilor preliminarii, informarea celor refuzaţi în urma acestor interviuri, informarea celor acceptaţi, selectaţi pentru angajare în legatură cu documentele necesare angajării.
• Suport în verificarea documentelor din dosarele de angajare conform OPIS.
• Eliberarea adeverinţelor simple solicitate de angajaţii temporari (adeverinţe de vechime, adeverinţe pentru medicul de familie, etc) utilizând aplicaţia internă Wiz .
• Utilizarea registrului de intrări-ieşiri în evidenţa documentelor intrate sau ieşite din firmă.
• Sortarea şi distribuirea documentelor celorlalte departamente ale companiei.
• Stabilirea şi menţinerea contactului cu firmele care asigură buna funcţionare a perifericelor.
• Gestionarea, stabilirea şi comandarea lunară a necesarului de consumabile ( birotică, iginico-sanitare, protocol).
• Raportarea lunară către AJOFM a situaţiilor locurilor de muncă vacante, a ocupării acestora, a şomerilor mediaţi şi incadraţi, înştiinţarea agenţiei în cazul angajărilor a celor proveniţi din somaj, etc.
• Menţinerea contactului cu Medicina Muncii în legătură cu obţinerea fişelor de aptitudini necesare angajării, solicitarea lunară a anexei facturii de servicii, verificarea, transmiterea datelor către Branch Manager şi departamentul contabilitate, validarea datelor în vederea emiterii de către furnizorul serviciilor a facturii finale.
• Completarea şi verificarea lunară a pontajului echipei din branch şi distribuirea tichetelor de masă.
• Suport Job Managerilor la printarea şi ordonarea fluturaşilor de salariu securizaţi.
• Suport la completarea cererilor de emitere carduri debit (Raiffeisen) pentru noii angajaţi Trenkwalder. Stabilirea contactului cu operatorii bancari în vederea ridicării cererilor de la sediul companiei.
• Operarea în aplicaţia internă TIS a alocărilor de comenzi pentru Job Manageri, a solicitărilor de emitere facturi clienţi pentru zona Sibiu şi Cluj.
• Participarea la inventarierea anuală a patrimoniului companiei, punctul de lucru Sibiu, în calitate de membru, iar din data de 11.12.2014 în calitate de gestionar al branch-ului Sibiu.
• Întocmirea diverselor situaţii la solicitarea Branch Managerului.

01.01.1982 - 01.05.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

contabilizarea şi nregistrarea furnizorilor,
toate aspectele activităţii contabile de gestiune a stocurilor de materii prime,
materiale, consumabile - intrări/ieşiri, contabilizarea şi nregistrarea documentelor justificative din registrul de casă – lei,
nregistrarea n contabilitate a activităţii punctelor de desfacere (magazinelor),
verificarea lunară a jurnalelor de cumpărări, confruntarea balanţei de stoc şi a fişelor de magazie
nregistrarea contabilă a cheltuielilor

20 de ani petrecuti in compania Mondostar mi-au permis acumularea unei experiente impresionante in materie de oameni, flexibilitate in adaptarea la schimbarile mediului extern si spontaneitate in rezolvarea provocarilor pe care le-am intalnit de-a lungul timpului in acest domeniu de activitate.
bonuri de masă, un program fix sau plata orelor suplimentare

studii

 

Activitati extracurriculare

Jovială, adaptabilă, cu spirit de observaţie, ordonată, meticuloasă, viteză de operare, calmă, sociabilă.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close