de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.01.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.09.2004

obiectiv

 

Sunt o persoana orientata catre oameni, cu puternice abilitati interpersonale si o buna capacitate de comunicare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Internet / e-Commerce, Achizitii, Import - export, Traduceri, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: team leader aco fo spain

Responsabilitati:

Coordonarea echipei si crearea unui mediu orientat catre incredere si comunicare deschisa.
Monitorizarea obiectivelor individuale si comune, aplicand strategii specifice
Animarea, motivarea si evaluarea echipei
Crearea de workshop-uri si traininguri in functie de nevoia detectata
Participarea la Zilele de recrutare si testarea lingvistica a viitorilor candidati cu limba spaniola
Recrutarea, integrarea si trainingul noilor membri ai echipei
Asigurarea fluxului de informatii intre echipa si clientul nostru din Franta
JOB AMBASSADOR

01.10.2017 - 31.03.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: team leader aco fo uk

Responsabilitati:

Coordonarea echipei si crearea unui mediu orientat catre incredere si comunicare deschisa.
Monitorizarea obiectivelor individuale si comune, aplicand strategii specifice
Animarea, motivarea si evaluarea echipei
Crearea de workshop-uri si traininguri in functie de nevoia detectata
Participarea la Zilele de recrutare si testarea lingvistica a viitorilor candidati cu limba spaniola
Recrutarea, integrarea si trainingul noilor membri ai echipei
Asigurarea fluxului de informatii intre echipa si clientul nostru din Franta
VEOonboarder

01.10.2017 - prezent

Departament: management

Titlu Job: administrator

01.03.2015 - 30.09.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial fo spain

Responsabilitati:

Asistentul comercial este parte a unei echipe, având contact cu unul sau mai mulţi achizitori de teren aflaţi în una din zonele de interes ale Europei.
Una dintre responsabilităţile asistentului comercial este contactarea zilnică a colaboratorilor existenţi în baza de date, actualizarea informaţiilor şi promovarea companiei ca primă soluţie pentru supra-stocurile ce pot apărea. De asemenea, contribuie la îmbunătăţirea bazei de date, prin adăugarea de noi colaboratori ( analizând mediul on-line, târgurile internaţionale sau statisticile de afaceri ).
Adaptabilitatea şi flexibilitatea ocupă un loc foarte important în munca zilnică, confruntându-ne cu situaţii foarte variate.

01.01.2004 - 31.05.2006

Departament: traduceri

Titlu Job: interpret româno – spaniol

Responsabilitati:

Interpret româno – spaniol – Judecătoriei din Alcalá de Henares, Spania.

01.02.2002 - 30.04.2006

Departament: juridic

Titlu Job: auxiliar administrativ

Responsabilitati:

- Contabilitatea primară;
- Verificarea şi analiza integrităţii dosarului client;
- Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi şi informarea acestora cu privire la stadiul dosarului;
- Calculul eventualelor despăgubiri ce le-ar fi putut corespunde.
- Contabilitatea primară;
- Verificarea şi analiza integrităţii dosarului client;
- Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi şi informarea acestora cu privire la stadiul dosarului;
- Calculul eventualelor despăgubiri ce le-ar fi putut corespunde.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Administratie Publica la FEAA, Universitatea "Al. I. Cuza" din Iasi. Managementul resurselor umane
Dreptul muncii
Drept adminsitrativ
Relatii publice
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Scoala Normala "N. IORGA" din Botosani.

Premii

Traininguri
Sep 2016: Formare
Formare profesională NOZ: 12-23 Septembrie 2016, Laval, Franţa.
May 2016: Formare
Formare profesională NOZ: 9-14 Mai 2016, Laval, Franţa.
Formare profesională: 15-19 Mai 2016, Valencia, Spania.
Dec 2014: Curs Formator

Proiecte
May 2012: Practică de specialitate
Practică de specialitate - Primăria Comunei Dumeşti, Iaşi.
Apr 2011: Practică de specialitate
Practică de specialitate - Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor, Iaşi.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close