 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 15.01.1981 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:08.09.2004
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana orientata catre oameni, cu puternice abilitati interpersonale si o buna capacitate de comunicare.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Internet / e-Commerce, Achizitii, Import - export, Traduceri, Management Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2018 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: team leader aco fo spain Responsabilitati: Coordonarea echipei si crearea unui mediu orientat catre incredere si comunicare deschisa.
Monitorizarea obiectivelor individuale si comune, aplicand strategii specifice
Animarea, motivarea si evaluarea echipei
Crearea de workshop-uri si traininguri in functie de nevoia detectata
Participarea la Zilele de recrutare si testarea lingvistica a viitorilor candidati cu limba spaniola
Recrutarea, integrarea si trainingul noilor membri ai echipei
Asigurarea fluxului de informatii intre echipa si clientul nostru din Franta
JOB AMBASSADOR |
|
01.10.2017 - 31.03.2018 Departament: achizitii Titlu Job: team leader aco fo uk Responsabilitati: Coordonarea echipei si crearea unui mediu orientat catre incredere si comunicare deschisa.
Monitorizarea obiectivelor individuale si comune, aplicand strategii specifice
Animarea, motivarea si evaluarea echipei
Crearea de workshop-uri si traininguri in functie de nevoia detectata
Participarea la Zilele de recrutare si testarea lingvistica a viitorilor candidati cu limba spaniola
Recrutarea, integrarea si trainingul noilor membri ai echipei
Asigurarea fluxului de informatii intre echipa si clientul nostru din Franta
VEOonboarder |
|
01.10.2017 - prezent Departament: management Titlu Job: administrator |
|
01.03.2015 - 30.09.2017 Departament: achizitii Titlu Job: asistent comercial fo spain Responsabilitati: Asistentul comercial este parte a unei echipe, având contact cu unul sau mai mulţi achizitori de teren aflaţi în una din zonele de interes ale Europei.
Una dintre responsabilităţile asistentului comercial este contactarea zilnică a colaboratorilor existenţi în baza de date, actualizarea informaţiilor şi promovarea companiei ca primă soluţie pentru supra-stocurile ce pot apărea. De asemenea, contribuie la îmbunătăţirea bazei de date, prin adăugarea de noi colaboratori ( analizând mediul on-line, târgurile internaţionale sau statisticile de afaceri ).
Adaptabilitatea şi flexibilitatea ocupă un loc foarte important în munca zilnică, confruntându-ne cu situaţii foarte variate. |
|
01.01.2004 - 31.05.2006 Departament: traduceri Titlu Job: interpret româno – spaniol Responsabilitati: Interpret româno – spaniol – Judecătoriei din Alcalá de Henares, Spania. |
|
01.02.2002 - 30.04.2006 Departament: juridic Titlu Job: auxiliar administrativ Responsabilitati: - Contabilitatea primară;
- Verificarea şi analiza integrităţii dosarului client;
- Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi şi informarea acestora cu privire la stadiul dosarului;
- Calculul eventualelor despăgubiri ce le-ar fi putut corespunde.
- Contabilitatea primară;
- Verificarea şi analiza integrităţii dosarului client;
- Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi şi informarea acestora cu privire la stadiul dosarului;
- Calculul eventualelor despăgubiri ce le-ar fi putut corespunde. |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: Administratie Publica la FEAA, Universitatea "Al. I. Cuza" din Iasi. Managementul resurselor umane
Dreptul muncii
Drept adminsitrativ
Relatii publice
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Scoala Normala "N. IORGA" din Botosani.
Premii Traininguri
Sep 2016: Formare
Formare profesională NOZ: 12-23 Septembrie 2016, Laval, Franţa.
May 2016: Formare
Formare profesională NOZ: 9-14 Mai 2016, Laval, Franţa.
Formare profesională: 15-19 Mai 2016, Valencia, Spania.
Dec 2014: Curs Formator
Proiecte
May 2012: Practică de specialitate
Practică de specialitate - Primăria Comunei Dumeşti, Iaşi.
Apr 2011: Practică de specialitate
Practică de specialitate - Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor, Iaşi.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|