Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.04.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.08.2000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - 31.03.2020

Departament: it software

Titlu Job: support and test engineer

Responsabilitati:

• Oferirea de suport prin e-mail și forum
• Cercetarea, diagnosticarea, rezolvarea problemelor și identificarea soluțiilor pentru rezolvarea problemelor clienților
• Analizarea, evaluarea și diagnosticarea problemele și tehnice
• Asigurarea înregistrarii și închiderii corecte a tuturor problemelor
• Estimarea, prioritizarea, planificarea și coordonarea activităților de testare
• Identificarea, înregistrarea documentarea amănunțita și urmărirea erorilor
• Testarea comerțului electronic
• Testarea mijloacelor de plată: Stripe, PayUbiz, PayPal, PayU Latam ...
• Interacționarea cu managerul produsului și echipele de dezvoltare pentru a deprinde o înțelegere puternică a proiectului și a obiectivelor de testare

01.09.2016 - 31.08.2017

Departament: it software

Titlu Job: it helpdesk engineer

Responsabilitati:

• Am lucrat cu AD manager pentru creat , modificat si dezactivat conturi de utilizatori
• Raspuns la solicitari pentru asistenta tehnica atat hardwaare cat si software
• Am oferit support la o retea de utilizatori in numar de 6500 la nivel mondial
• Am lucrat in ture de 24/7
• Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de hardware și software
• Am sfătuit utilizatoruii cu privire la acțiunile adecvate
• Am administrat software help desk privind preluarea, sortarea si rezolvarea incidentelor deschise
• Am identificaț și escaladat situațiile care necesită atenție urgentă
• Am participat la migrarea cu succes a tuturor utilizatorului către Office 365

01.02.2016 - 30.09.2016

Departament: it software

Titlu Job: software tester

Responsabilitati:

• Utilizarea Jira și a altor instrumente adecvate pentru a raporta erori sau probleme ale
software-ului.
• Crearea cazurilor de testare de bază pe baza specificațiilor..
• Testarea aplicației desktop utilizând cazuri de testare.
• Redactarea rapoartelor zilnice despre starea proiectului și sarcinile atribuite de șeful echipei.

01.09.2015 - 31.01.2016

Departament: it software

Titlu Job: qa trainee

Responsabilitati:

Am participat la un curs de QA în cazul caruia am învățat despre :
Testarea Manuala - testarea de-a lungul ciclului de viață software: procesul fundamental de testare , modele de dezvoltare de software , testare niveluri , tipuri de testare
- Cazuri de testare
- raportare de buguri , utilizând Jira
Testarea Automata - cunoștințe de bază de : pricipiile automatizarii, scrierea si rularea de teste automate , folosind IDE seleniu , executarea unor cazuri de testare automate folosind IntelliJ
Introducere în testarea de performanță : probleme de performanță într-un sistem de web , cunoștințe de bază de utilizare a Jmeter
Cunoașterea la nivel de incepator de HTML, CSS

01.01.2015 - 31.12.2015

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti

Responsabilitati:

•Activitate de prospectare - Intocmirea bazei de date a potentialilor clienti
•Studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare si formularea unei oferte in acest sens
•Promovarea ofertei de produse financiare din portofoliul bancii prin prezentari de grup sau individuale organizate la sediul potentialilor clienti, discutii telefonice, sampling etc.
•Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare si verificarea documentatiei de creditare
•Mentinerea relatiei cu clientul si cu banca conform procedurilor stabilite
•Monitorizarea dosarului pe toata perioada derularii cererii de credit

01.08.2013 - 31.12.2014

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti

Responsabilitati:

•Activitate de prospectare - Intocmirea bazei de date a potentialilor clienti
•Studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare si formularea unei oferte
in acest sens
•Promovarea ofertei de produse financiare din portofoliul bancii prin prezentari de grup sau
individuale organizate la sediul potentialilor clienti, discutii telefonice, sampling etc.

•Mentinerea relatiei cu clientul si cu banca conform procedurilor stabilite

01.09.2009 - 30.09.2013

Departament: banci

Titlu Job: tehnician atm

Responsabilitati:

- Diagnosticare si depanare defectiuni primare
- Completarea documentelor solicitate conform procedurilor de lucru care justifica efectuarea interventiei;
- Participarea impreună cu firmele de mentenanta la vizitele pe care acestea le fac la bancomate pentru revizia generala;
- Responsabil de instalari de noi bancomate si de procurarea documentatiei noilor tipuri (modele) de aparate instalate;
- Instruirea echipajelor de transport valori privind manipularea bancomatelor, starea lor tehnica şi eventualele probleme care exista sau pot aparea pe parcursul exploatarii lor;
- Responsabil de buna functionare a bancomatelor.

01.04.2008 - 30.04.2009

Departament: banci

Titlu Job: direct sales executive

Responsabilitati:

•Activitate de prospectare - Intocmirea bazei de date a potentialilor clienti
•Studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare si formularea unei oferte
in acest sens
•Promovarea ofertei de produse financiare din portofoliul bancii prin prezentari de grup sau
individuale organizate la sediul potentialilor clienti, discutii telefonice, sampling etc.

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate: la din Cluj-Napoca.

Premii

03. 2008 Curs vanzari Rompetrol
06.2008 Curs vanzari ABN AMRO/ RBS
03.2009 Curs : Collection Negotiation Techniques RBS

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close