Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.10.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.03.2019

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Brasov, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: support analyst

01.08.2018 - 30.09.2019

Departament: it software

Titlu Job: network operator

Responsabilitati:

Suport tehnic remote pentru OpenScape Voice Solution, pentru clientii US.

Principalele activități:
-Interpretarea de alarme si mesaje de eroare;
-Diagnosticare rapida in momentul in care un sistem devenea nefunctional;
-Rezolvarea ticketelor in functie de prioritate si descriere, iar scopul principal de a rezolva ticketul intr-un tip cat mai scurt;
-Configurare, inlocuire si mentenanta pentru urmatoarele dispozitive: OpenScape Branch, Media Servers, Mediatrix, SBC;
-Configurare , depanare si inlocuire pentru urmatoarele telefoane VoIP: Polycom, IP 55G, IP35G, OpenStage, OptiPoint;
-Setarea, capturare si investigarea de trace-uri in timp real cu ajutorul Wireshark si Real Time Traces, pentru dispozitivele mentionate anterior;
-Monitorizare ticketelor intr-o coada cu ajutorul aplicatiei BMC Remedy si Service Now;
-Follow-up cu persoana care deschidea ticketul;

01.12.2016 - 31.12.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant tehnic

Responsabilitati:

- suport în rezolvarea situațiilor de natură tehnică;
- găsirea unei soluții optime într-un timp cât mai scurt.

studii

 

Facultati:

2014 - 2018 Facultate: Calculatoare la Universitatea Transilvania din Brasov.
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Protectia mediului la Liceul Tehnologic Victor Slavescu din Rucar.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close