Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.04.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.09.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa lucreze intr-o companie in care pot evolua profesional si imi pot perfectiona abilitatile mele dobandite pana in prezent pentru a deveni un expert in ceea ce fac.

Salariu: 1.550,00 USD / luna

Beneficii: tichete de masa.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: support lead and devops engineer

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Conducerea unei echipe formate din 2 suport Tehnical pentru L1 / L2 și 2 testeri.
• Urmarirea biletelor, contactul cu clienții, raportarea catre management,
• Pastrarea liniei si curatarea serverelor cu scripturi automatizate (care verifica sistemul, in caz de esec, incearca sa remedieze problema si daca acest lucru nu reuseste, trimite notificarea catre persoana responsabila).
• Mentinerea scripturilor pentru construirea si actualizarea serverului.
• Sistem de testare dupa implementarea unei actualizari.

Mediu inconjurator:
• Scrum / Agile

Instrumente: Jira, Confluence, DeskPRO, scripturi Bash, API Slack, Consola AWS, PostgreSQL, Git

01.07.2018 - 31.01.2019

Departament: it software

Titlu Job: i360 analyst (insite 360 analyst)

Responsabilitati:

Configurare / Asistenta echipamente monitorizare rezervoare carburant (ATG).
Configurare / Asistenta / Upgrade forecourt controller DOMS.
Calibrare rezervoare carburant.
Analiza variati carburant.
Detectarea cauzei minusurilor sau plusurilor de carburant nejustificate.
Creare de documentatii (standard work) pentru operatiunile desfasurate in cadrul departamentului.
Analiza piloti in vederea conectivitatii si echipamentelor necesare pentru prestarea serviciilor.
Implementare clienti noi in sistem.

01.11.2015 - 31.01.2019

Departament: it software

Titlu Job: retail solution support specialist level 3

Responsabilitati:

Furnizarea de suport L3 pentru software-ul IT & Produsele hardware pentru clienții din România, Moldova și Bulgaria;
Asigurarea suportului de baza L2 pentru aplicatia companiei pentru clientii din Romania, Moldova si Bulgaria;
Coordonarea departamentului de suport IT pentru menținerea standardelor și procedurilor IT;
Coordonarea testelor și depanare a actualizării software-ului in laborator și teren înainte și după UAT;
Crearea documentatiei si manualelor: documente tehnice ale utilizatorului final, instruire pentru utilizatorii finali;
Coordonarea etapelor de integrare și desfășurare a aplicației companiei;
Gestionarea și efectuarea acțiunilor specifice în timpul implementării actualizărilor de aplicații și asigurarea bunei funcționarii;
Efectuarea integrarii si implementarii aplicatiilor si actualizarilor in statiile de lucru ale clientilor;
Efectuarea de instruire intermediară și avansată pentru diferite aplicații IT;
Implicat în procesul de creare a documentației de licitație;
Consultanță IT pentru clienți.
Crearea documentației fluxului de lucru pentru dezvoltarea instrumentelor interne, instrumente care sunt utilizate pentru o mai bună urmărire a problemelor și nevoilor clienților;
De asemenea am participat la sedintele organizate lunar de catre clienti.
Cel mai important client pentru care lucrez este OMV/Petrom.
Beneficii: program flexibil, tichete de masa, telefon, laptop si alte dispozitive pentru desfasurarea activitatii in cele mai bune conditii, masina si reevaluare la 6 luni.

01.10.2012 - 30.11.2015

Departament: it software

Titlu Job: tehnician it

Responsabilitati:

Intretinerea echipamentelor (centrala telefonica, generator curent, etc),
Support Tehnic (Level 1 si Level 2) Hardware/Software remote, telefonic sau prin intermediul sistemului CRM al companiei.
Instalare/Mentenanta software (aplicatia companiei de pariuri sportive), monitorizarea functionalitatii acestora in cadrul companiilor in sistem franciza.
Instalare, configurare si conectare la calculator a caselor de marcat marca datecs.
Instalare si configurare imprimante termice , testarea acestora si constatarea defectelor.
Intretinere servere.
Intretinere si reparare calculatoare.
Am ajutat la dezvoltarea si imbunatatirea diverselor soft-uri folosite de companie si depistarea bug-urilor.
Beneficii: program flexibil, reevaluare la 6 luni, telefon, tableta.

01.12.2011 - 31.10.2012

Departament: banci

Titlu Job: operator bancar central / team leader

Responsabilitati:

1. Realizeaza inregistrarile in sistemul informatic; responsabil de corectitudinea modelului de realizare a operatiunilor de procesare a numerarului si acuratetea inregistrarii contabile a acestora; responsabil de intocmirea corecta si coerenta a actelor de casa;
2. Completeaza evidentele pentru bancnotele si monedele primite din colectarile efectuate de la clienti; este responsabil pentru integritatea valorilor preluate in gestiune;
3. Pregateste/efectueaza si monitorizeaza operatiunile de despachetare/numarare gropuri sigilate de bani si a altor valori de la clienti.
4. Preda/primeste si inregistreaza numerarul si alte valori (tichete/bonuri valorice) repartizate spre procesare catre verificatorii valori si semneaza toate documentele aferente.
5. Completeaza si semneaza registrele de evidenta proprii in conformitate cu reglementarile in vigoare ale Companiei.
6. Executa si confirma, in sistemul informatic, intrarile si iesirile de numerar in/din Tezaurul Centrului de Procesare; inregistreaza, in sistemul informatic, numerarul alimentat/restituit din ATM-uri, cu ocazia operatiunilor de alimentare/descarcare a acestora.
7. Inregistreaza numerarul colectat de la clientii care au incheiat "Conventii de prestari de servicii de colectare si remitere numerar" cu compania; transmite clientilor prin posta sau prin operatorul bancar colectare la urmatoarea vizita de colectare confrimarea sumelor transmise in saci.
8. Controleaza si intocmeste rapoarte operative privind soldurile de numerar existente in Tezaur pe zi deschisa/zi inchisa (la sfarsitul zilei) si situatii operative privind numerarul procesat; verifica si arhiveaza actele zilei; intocmeste orice alte tipuri de rapoarte operationale;
9. Desfasoara activitati in cadrul echipei procesare numerar cu respectarea reglementarilor in vigoare, conform sarcinilor alocate de superior.
10. Controleaza desfasurarea activitatii de procesare de numerar a personalului din echipa de procesare; raspunde pentru executarea sarcinilor si lucrarilor la termen si in timp util (in timpul programului de lucru) respectand reglementarile in vigoare.
11. Controleaza si raspunde de respectarea reglementarilor si a legislatiei in vigoare in ceea ce priveste efectuarea operatiunilor de numarare, verificarea autenticitatii bacnotelor, sortare/triere si impachetare/ambalare a numerarului in vederea remiterii acestuia la Banca Nationala a Romaniei, precum si catre Clienti.
12. Controleaza si organizeaza activitatile de pregatire a numerarului si casetelor in vederea alimentarii echipamentelor bancii (ATM, MFM, ASV) precum si a altor valori (tichete, bonuri valorice, etc) intrate in Centrul de Procesare.
13. Participa la inchiderea operatiilor zilnice de casierie.
14. Participa la operatiunile de predare-primire a valorilor spre si de la Operatorul Bancar Colectare, conform instructiunilor in vigoare.
15. Efectueaza operatiunea de reverificare a pachetelor de numerar la care au fost constatate diferente in urma numararii si reconciliaza sumele.
16. Este raspunzator de modalitatea de pastrare, predare-primire atat a cheilor de tezaur cat si a cheilor de ATM.
17. Executarea oricaror alte sarcini de serviciu specifice ariei de activitate a postului, dispuse de conducerea Centrului de Procesare, in conditiile respectarii Reglementarilor Interne ale firmei.
Timpul de executare al operatiunilor desfasurate in cadrul centrului de procesare a fost redus.
Am reparat, intretinut echipamentul de lucru (masini numarat/scanat, calculatoare, si imprimante).
Beneficii: Tichete de masa.

01.12.2009 - 30.11.2011

Departament: banci

Titlu Job: operator introducere si validare date / verificator valori

Responsabilitati:

1. Verificarea autenticitatii, triarea, numararea si impachetarea biletelor de banca si moneda metalica in conformitate cu prevederile cadrului de reglementare intern aplicabil operatiunilor cu numerar;
2. Numararea, procesarea si realizarea evidentelor pentru bancnotele si monedele primite din colectarile efectuate de la clientii BCR Procesare;
3. Primirea/predarea si inregistrarea numerarului repartizat spre procesare;
4. Completarea si semnarea registrelor de evidenta proprii in conformitate cu reglematarile in vigoare ale BCR Procesare;
5. Verificarea modului de functionare a masinilor de procesare numerar/alte valori si identificarea falsurilor;
6. Predarea spre reverificare a pachetelor de numerar rezultate din colectarea la care s-au constat diferente;
7. Desfasurarea activitatilor in cadrul echipei ce deserveste sorterele de numerar cu respectarea reglementarilor in vigoare ale BCR Procesare;
8. Proceseaza (numara, triaza, scaneaza) alte valori (tichete/bonuri valorice) intrate in Tezaurul Centrului de Procesare;
9. Participarea la inchiderea operatiilor zilnice de casierie;
10. Executarea oricarei alte sarcini de serviciu specifice ariei de activitate a postului dispuse de conducerea Centrului de Procesare, in conditiile respectarii Reglementarilor Interne ale BCR Procesare.
11. Generarea rapoartelor si trimiterea acestora catre client dupa finalizarea proceselor.
12. Comunicarea si rezolvarea problemelor directa cu clientu.
Timpul de executare al operatiunilor desfasurate in cadrul centrului de procesare a fost redus.
Am reparat, intretinut echipamentul de lucru (masini numarat/scanat, calculatoare, si imprimante).
Beneficii: Tichete de masa.

01.05.2008 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: freelancer

Responsabilitati:

Am realizat o gama variata de site-uri de prezentare.
Am realizat un site de e-commerce si un portal destinat pentru mamicile cu copii (ambele proiecte din pacate nu au ajuns la maturitate).
Am inceput propriul sistem de tip MVC de la zero in PHP.
De asemenea, ofer consultanta IT si intretinere statii lucru / echipament diverse (imprimante industriale, CNC, etc.).

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Contabilitate si Informatica gestiune la Universitatatii Athenaeum din Bucuresti. Am dobandit cunostinte de contabilitate.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Industrie Alimentara la Liceul Dumitru Motoc din Bucuresti.

Premii

Certificari
Apr 2013 - May 2013: Curs PHP, MYSQL Nivel Avansat

May 2012 - Jun 2012: Curs PHP, MYSQL Nivel incepator

Jun 2005 - Jun 2009: Atestat de competente profesionale Laborant in industria alimentara nivel III

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close