Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.04.1996

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:23.03.2016

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Productie, Merchandising / Promoteri, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, GERMANIA

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 31.01.2019

Departament: it software

Titlu Job: support engineer ii

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- Asigurarea suportului tehnic de prima linie; răspunzând la întrebările de asistență prin telefon, e-mail și chat.
- să mențină un grad înalt de servicii pentru clienți pentru toate întrebările de asistență și să adere la toate principiile de gestionare a serviciilor.
- Să vă asumați responsabilitatea cu problemele utilizatorilor și să fiți proactivi atunci când vă ocupați de problemele utilizatorilor.
- Pentru a înregistra toate apelurile în sistemul de înregistrare a apelurilor.
- Răspundeți la întrebările clienților și ajutați-i să rezolve problemele hardware sau software.
- Mențineți un jurnal al oricăror probleme software sau hardware detectate.
- să sprijine utilizatorii în utilizarea echipamentelor informatice prin furnizarea de formare și consiliere necesare.
- să aloce apeluri mai complexe membrilor relevanți ai asistenței IT;
- Asigurarea suportului tehnic extern în cazul în care problemele nu pot fi rezolvate la domiciliu.

01.04.2017 - 31.01.2019

Departament: it software

Titlu Job: sr support engineer

Responsabilitati:

Main Responsibilities:
- Provide technical support and troubleshooting services to end-users who need assistance with their
computer hardware or software, teaching or instructing customers regarding functionality for different
applications, and communicating policy.
- Support may include answering questions via email, chat or phone and it involves various technical
issues such as VPN troubleshooting, printer troubleshooting, e-mail, difficulties with SAP software or
other daily software that the company uses.
- Processing technical issues into the ticketing system. Update tickets with appropriate journal entries
of activities, and closing tickets with resolution entered upon completion of the job.
- Escalating problems to the next level of support when necessary.
- Determine the most effective manner to resolve client's technical issue.
-At first I started as Level 2 English Engineer, then I promoted to English and Spanish Engineer. After four months after the first promotion, I raised up again and promoted to Sr Support Engineer followed by a promotion on the backoffice team. My growing process didn't stoped there as after 1 month I was promoted to SAP Authorization Team.

01.03.2015 - 30.04.2017

Departament: it software

Titlu Job: 351101 operator calculator electronic si retele

Responsabilitati:

Atributii:

- sa se asigure de functionarea calculatorului, retelei de calculatoare
- sa asigure securitatea datelor si echipamentelor
- sa oferea asistenta utilizatorilor
- sa intretina calculatorul si echipamentele
- sa aplice prevederile legale referitoare la sanatatea si securitatea in munca si in domeniul situatiilor de urgenta
- sa aplice procedurile de calitate
- sa asigure buna functionare a calculatoarelor, a echipamentelor periferice, precum si a echipamentelor de conectare / interconectare in retea;
- sa supravegheze functionarea calculatoarelor, a echipamentelor periferice si a celor de conectare / interconectare in retea;
- sa puna la dispozitia utilizatorilor resursele sistemului si/ sau pe cele ale retelei in limita privilegiilor acestora;
- sa verifice respectarea regulilor de securitate a accesului la echipamente si date impuse de inginerul de sistem sau de administratorul de retea;
- sa semnaleze abaterile de la aceste reguli si contribuie la aplicarea procedurilor de corectare
- sa salveze periodic si in situatii critice datele de lucru ale utilizatorilor;
- sa pastreze copiile de siguranta ale datelor salvate;
- sa restaureze la nevoie datele salvate si sa ii ajute pe utilizatori sa-si recupereze informatiile
- sa asigure necesarul de componente si materiale consumabile
- sa instaleze si configureze calculatorul/ retelele de calculatoare
- sa respecte normele de securitate si sanatate in munca, normele de protectie a mediului
- sa preg?teasca, sa elaboreze si sa redacteze materialul documentar;
- sa obtina informatii de specialitate
- sa acorde consultanta documentar? utilizatorilor in functie de cerintele de informare ale acestora
- sa se preocupe de perfectionarea pregatirii profesionale
- sa se preocupe de planificarea activitatii proprii
- sa se preocupe de elaborarea materialului documentar
- sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

studii

 

Facultati:

2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Tehnician Megatronist la Colegiu Tehnic Dragomir Hurmuzescu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2017 - Jul 2017: CCNA Security - 03 IOS ACls

Jun 2017 - Jul 2017: CCNA Security - 02 AAA on Cisco Devices



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close