Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.03.1976

Permis conducere:  Cat.A,B,C,E, Data obtinerii:19.03.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie in dezvoltare pentru succesul ei

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Beneficii: masina, sigurari suplimentare de sanatate si abonament wellness

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Sibiu, Timisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: support account manager

Responsabilitati:

- Serviți ca punct de contact pentru toate problemele legate de gestionarea contului clienților
- Construiți și mențineți relații puternice, de lungă durată cu clienții
- Dezvoltați relații de consiliere de încredere cu conturi cheie, părți interesate ale clienților și sponsori executivi
- Asigurați livrarea la timp și cu succes a soluțiilor noastre în funcție de nevoile și obiectivele clienților
- Comunicați clar evoluția inițiativelor lunare / trimestriale părților interesate interne și externe
- Dezvoltați noi afaceri cu clienții existenți și / sau identificați domeniile de îmbunătățire pentru a satisface contingentele de vânzare
- Asistați la solicitările clientului provocatoare sau emite escaladări, după cum este necesar

01.11.2012 - 30.09.2018

Departament: marketing

Titlu Job: business development

Responsabilitati:

- identificarea de noi oportunități de afaceri - inclusiv noi piețe, zone de creștere, tendințe, clienți, produse și servicii
- căutați contactul adecvat într-o organizație
- generați clienți potențiali și clienți potențiali de apeluri reci
- întâlnirea cu clienții / clienții față în față sau prin telefon
- să înțeleagă nevoile clienților tăi și să poată răspunde eficient cu un plan pentru a le satisface
- gândește-te strategic - văzând o imagine mai mare și stabilind obiective și obiective pentru a dezvolta și îmbunătăți afacerea
- să lucreze strategic - să efectueze planificarea necesară pentru a implementa modificări operaționale
- întocmește contracte cu clienți - în funcție de mărimea companiei, această sarcină poate fi finalizată de altcineva sau acordurile nu pot fi la fel de formale
- să înțeleagă bine produsele sau serviciile întreprinderilor și să poată sfătui pe alții despre acestea
- să se asigure că personalul se află la bordul întregii organizații și să înțeleagă nevoia de schimbare și ce li se solicită
- instruiți membrii echipei dvs., organizând acolo unde este cazul
discutați despre strategia și activitățile promoționale cu departamentul de marketing
- să țină legătura cu echipa financiară, cu depozitele și cu departamentele de logistică, după caz
- să caute modalități de îmbunătățire a modului de funcționare a afacerii
- participă la seminarii, conferințe și evenimente, după caz
- țineți pasul cu tendințele și schimbările din lumea afacerilor

01.09.2010 - 31.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales

Responsabilitati:

• Negocierea si semnarea de contracte cu clienti noi;
• Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii care sa le usureze activitate;
• Oferirea de sprijin pentru targhetarea corecta a clientului final care sa duca la maximizarea profitului;
• Fidelizarea clientilor prin programe adaptate pe profilul fiecarui client.
masina, asigurare medicala si de accident, bonuri de masa,

01.03.2009 - 30.09.2010

Departament: marketing

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

•Identificarea clientilor potentiali pentru expozitii;
•Pregatirea contractelor (contracte standard, contracte specifice fiecarui client) si negocieri;
•Conducerea negocierilor si participare la negocieri cu clienti. Pregatirea actelor aditionale si renegocierea contractelor;
•Mentinerea satisfactiei clientilor prin rezolvarea rapida a cererilor lor.

01.05.2008 - 31.03.2009

Departament: management

Titlu Job: operations manager

Responsabilitati:

•Dezvoltat planuri pentru optimizarea veniturilor luand in considerare preferintele si opiniile clientilor
•Imbunatatit procesul de furnizare a serviciilor pentru cresterea productivitatii
•Prezentat programe de pregatire a angajatilor la introducerea, cunoasterea serviciului, servicii pentru clienti, motivare si cunostinte manageriale.
•Coordonat executarea bugetului de venituri si cheltuieli. Analizat si introdus masuri pentru realizarea veniturilor si controlul costurilor.
Coordonarea unei echipe de 10 sefi de departamente.
Octavian Moldovan
masa, asigurare, reduceri de cazare in lantul hotelier, cursuri de perfectionare si uniforme

20.08.2005 - 07.03.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: operations director

Responsabilitati:

•Controlat si aplicat strategi de vanzari si marketing pentru cresterea vanzarilor echipei prin pregatirea constanta despre produse si servici;
• Pastrarea legaturi constante cu clienti pentru imbunatatirea operari prin crearea de pachete sau oferte care sa raspunda nevoilor de evenimente;
• Recrutat, angajati pentru departamentele supervizate. Condus programe de pregatire si intalniri pentru dezvoltarea si informarea angajatiilor
• Condus operatiunile zilnice din departamente supervizate

Realizari:

Planificat, Controlat si Executat un buget anual de $5 milioane in departament.

01.03.2003 - 31.07.2005

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: development and operational trainer

Responsabilitati:

- Pregatirea echipei de ospatari sa furnizeze servicii de cinci stele
- Conducerea de intalniri in scopul dezvoltari profesionale a personalului din subordine
- Coordonat organizarea de evenimete pentru clienti
- Organizat evenimente pentru cresterea vanzarilor si promovarea unor noi produse si servicii
Cresterea numarului de vizite din partea clientior si marirea volumului mediu de vanzari pe client
Leo Assmair
masa, asigurare medica, reduceri la servicii

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate: Finante-Banci la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Facultati in straiatate

Universitatea Carolina de Sud, Columbia, Carolina de Sud, USA
MBA in Operation Management in 2007

Premii

Voluntariat
Apr 2019 - Apr 2019: Fire Team Crew - Tony Robbins Crew

Conferinte
Apr 2018 - Apr 2018: Unleash the Power Within - Tony Robbins

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close