Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.09.1987

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: --

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, IT Software, IT Hardware, Banci

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - 31.08.2019

Departament: it software

Titlu Job: support & deployment engineer

01.02.2018 - 30.06.2019

Departament: it software

Titlu Job: system tester

Responsabilitati:

Dezvoltare, control si mentenanta asupra functionalitatii specificatiilor testelor de complexitate scazuta si medie.
Rularea testelor si asigurarea respectarii specificatiilor si cerintelor.
A automatiza testele manuale.
Setarea componentelor in sistemul de test pentru a respecta nevoile proiectului.
Raportarea rezultatelor testelor in concordanta cu procesul de testare.
Colaborarea cu Test Manager, colegi experimentati si Quality Engineer pentru a verifica rezultatele testelor.

01.11.2017 - 28.02.2018

Departament: management

Titlu Job: service desk team lead

01.09.2015 - 30.11.2017

Departament: management

Titlu Job: service desk team leader

Responsabilitati:

Atributiile de Team Leader includ:
- gestionarea unei echipe de 7 oameni
- realizarea rapoartelor zilnice, saptamanale, lunare, trimestriale si anuale
- knowledge manager
- service owner
- mentinerea relatiei dintre client si SCC
- incident manager
- gestionarea escaladelor
- mentinerea relatiilor intre departamente
- mentinerea unui climat placut in cadrul echipei
- evaluarea agentilor
- preagatirea agentilor
- participarea la sedinte interne SCC dar si direct cu clientul
- propunerea ideilor pentru imbunatatirea serviciului oferit
- primul punct de escalada pentru agentii L2

01.04.2015 - 30.09.2015

Departament: it software

Titlu Job: l2 service desk analyst

Responsabilitati:

In cadrul functiei de L2, pe langa atributiile L1, s-au adaugat:
- back-up pentru seful direct
- monitorizarea activitatii
- rapoarte saptamanale
- primul punct de escalada pentru agentii L1
- gestionarea volumului de munca pentru fiecare agent
- advanced troubleshooting

01.08.2013 - 30.04.2015

Departament: it software

Titlu Job: l1 service desk analyst

Responsabilitati:

Ca L1 Service Desk analyst, aveam urmatoarele responsabilitati:
- monitorizarea mailbox-ului
- prealuare apeluri de la client
- logarea ticketelor in sistem
- investigatii amanuntite spre solutionarea problemei raportate
- pregatirea noilor agenti
- a oferi ajutor celorlalti agenti
- gestionarea ticketelor

01.05.2013 - 31.08.2013

Departament: it software

Titlu Job: l0+ service desk analyst

Responsabilitati:

Ca entry level analyst, dintre responsabilitatile mele enumar:
- monitorizarea mailbox-ului
- preluare apeluri de la client
- basic troubleshooting
- logarea ticketelor in sistem

01.05.2012 - 31.05.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- consiliere clienti
- inventare anuale
- fise de comenzi
- gestionarea produselor
- rezolvarea altor probleme care pot aparea in cadrul activitatii

01.11.2009 - 31.05.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- consiliere clienti
- invatarea caracteristicilor fiecarui produs pentru a putea consilia clientii corect
- inventare
- fise de comenzi
- gestionarea marfii
Am reusit sa obtin cele mai mari vanzari pe intreg magazinul in lunile, iulie, august din anul 2011 si ianuarie 2012

01.07.2008 - 31.10.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: lucrator depozit

Responsabilitati:

Gestionarea produselor

01.05.2007 - 30.09.2007

Departament: productie

Titlu Job: ambalator

Responsabilitati:

Asigurarea pregatirii pentru transport a produselor, ambalarea, gestionarea si verificarea acestora

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Stiinte Politice la Universitatea Al.I.Cuza, Facultatea de Filosofie din Iasi. Licentiat in Stiinte Politice
2002 - 2006 Liceu: Stiinte Sociale - Istorie la Liceul Teoretic Al.I.Cuza din Iasi.

Premii

Traininguri
Mar 2017 - Mar 2017: Situational Leadership: Building Leaders
Curs recunoscut de The Center for Leadership Studies
Certificari
Oct 2015: ITIL Foundation

Hobby-uri
muzica, calatorii, filme

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close