Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.09.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.09.2010

obiectiv

 

Imbunatatirea continua a competentelor profesionale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Cercetare - dezvoltare, Transport / Distributie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Voluntari, Buftea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: supply chain specialist

Responsabilitati:

- planificarea si managementul tuturor activitatilor implicate in stabilirea surselor si achizitia produselor, conversia acestora si managementul activitatilor logistice;
- coordonarea si colaborarea intre partenerii de afaceri, precum furnizorii de produse, canalele intermediare, furnizorii de servicii si clientii pentru integrarea si realizarea managementului eficient al cererii si ofertei.

01.10.2018 - 31.08.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

- analizeaza tendintele pietei si propune Directorului General obiective de vânzari si profit;
- propune Directorului General politica de preturi si asigura aplicarea acesteia;
- participa activ la stabilirea conditiilor generale ale colaborarii cu furnizorii;
- intocmește cereri de oferta, evaluează oferte, negociază preturile de achiziție si condițiile comerciale cu furnizorii;
- asigura concordanta între obiectivele de marketing cu cele de vânzari si profit;
- urmareste realizarea obiectivelor de marketing si ia masurile corective necesare;
- identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse noi;
- contacteaza furnizorii potentiali si urmareste implementarea solutiilor;
- urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti;
- asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei;
- optimizeaza stocurile de marfa;
- stabileste metode pentru a asigura necesarul de marfa, în conformitate cu planul de vânzari;
- monitorizeaza si contribuie la reducerea stocurilor cu miscare lenta si eliminarea celor fara miscare;
- stabileste metode pentru minimizarea pierderilor datorate stocurilor fara miscare

01.06.2014 - 30.09.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

- Identifica potențialii furnizori de bunuri si servicii.
- Selectează si evaluează furnizorii
- Întocmește cereri de oferta, evaluează oferte, negociază preturile de achiziție si condițiile comerciale cu furnizorii alocați (preturi, termene de livrare, condiții de livrare, discounturi, listarea produselor sezoniere, realizarea de capete de raft, plasari promotionale, etc.);
- Negociază contractele cu furnizorii alocați;
- Emite comenzi de achiziții pt grupele de produse alocate, urmărește ca livrările sa se încadreze în termenul agreat;
- Responsabil de asigurarea necesarului de stoc stabilit sau solicitat;
- Gestiunea stocului si urmărirea istoricului evoluției consumului în vederea îmbunătățirii procesului de aprovizionare;
- Este responsabil cu aprovizionarea si gestiunea fluxurilor de marfa intre depozite ( efectuează previziuni cu privire la necesarul de marfa, întocmește avizele de marfa intre unitate si subunitate, asigura o buna comunicare cu celelalte depozite, ținând la zi baza de date a stocurilor de marfa);
- Tine evidenta datoriilor catre furnizori;
- Întocmește decizii promoționale, propune promoții pentru produsele cu o mișcare lenta sau cu un termen de valabilitate scurt;
- Tine legătura cu clienții pentru oferirea discounturilor.

01.10.2011 - 30.06.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: opertator calculator

Responsabilitati:

- Introducerea si validarea datelor pe suport electronic;
- Prelucrarea datelor (efectuarea operatiilor de calcul avand la baza datele introduse, interogarea, sortarea, filtrarea de date);
- Gestionarea relatiei cu clientii si furnizorii companiei;
- Efectuarea avizelor de expediere catre standuri;
- Emitere facturi;
- Asigurarea necesarului de componente si materiale consumabile.

01.01.2011 - 31.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Bună relationare cu clienții si convingerea acestora de calitatea produselor.
- Întocmirea facturilor si afisarea preturilor;

01.12.2010 - 30.04.2011

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

- Promovarea produselor catre targetul tinta + sampling;
- Plasarea materialelor informative;
- Abordarea clientilor din raionul in care se afla produsele promovate si oferirea detaliilor si informatiilor referitoare la acestea

01.08.2010 - 28.02.2011

Departament: marketing

Titlu Job: promoter

01.07.2008 - 30.06.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator de interviu

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Marketing strategic la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Management Turistic si Comercial - Administrarea afacerilor la Universistatea Creștină "Dimitrie Cantemir" din București.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Servicii la Colegul Economic "Virgil Madgearu" din București. Certificat de calificare profesionala nivel 3 - tehnician în activități economice, profilul servicii.

Premii

Proiecte
Mar 2018 - Jun 2018: Public Relations
- strategie de PR;
- dezvoltarea programelor de corporate social responsability;
- comunicare prin canale media conventionale dar si prin social media;
- rezolvarea rapida a unei crize de imagine.
Traininguri
May 2017 - Aug 2017: Negocierea și comunicarea in achizitii
- Fundamentele negocierii competitive in procurement;
- Analiza puterii de negociere a cumparatorului si intelegerea matricei preferintelor furnizorului;
- Identificarea stilului personal de negociere si dezvoltarea stilului competitiv de negociere, obligatoriu pentru succesul unei licitatii;
- Construirea BATNA prin tehnici de achizitii profesioniste;
- Descifrarea tiparelor de gandire, de comunicare si de luare a deciziilor furnizorului.
Certificari
Feb 2015 - Mar 2015: Absolute School
Curs Inspector Resurse Umane
Premii si Distinctii
Jun 2009: Diploma pentru participarea la Simpozionul Național "ROMÂNIA - intre tradiție și modernitate", cu participare internațională

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close