Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.07.2009

obiectiv

 

Doresc stabilitate si implinire profesionala intr-un mediu de lucru placut, competitiv, dinamic, unde satisfactia rezultatelor este pe masura eforturilor depuse.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Constructii / Instalatii, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Inginerie, Protectia mediului, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: supply chain representative/subject matter expert

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Procesarea comenzilor in masa prin transmisie EDI sau programe de consignatie tinand cont de intelegeri interne (pret, MOQ- cantitate minima, MPQ -cantitate pachet etc.)
• Coordonarea si prioritizarea comenzilor pentru produsele/device-uri critice impreuna cu echipa de Planning/ Planificare;
• Monitorizarea proactiva a potentialelor device-uri/produse critice pentru a evita escalarile si oprirea liniilor de productie a clientului/a utilizatorului final;
• Rezolvarea corecta si prompta a tuturor erorilor de sistem;
• Procesarea tuturor cererilor si rezolvarea incidentelor technice/logistice/comerciale/de calitate raportate de client;
• Instruirea noilor veniti privind cunostintele tehnice si comerciale ca Returns Subject Matter Expert (Expert in Retururi);
• Imbunatatirea procesului de retururi tinand cont de respectarea regulilor si politicilor NXP;
• Crearea unui material de training atotcuprinzator ce a fost folosit atat de membrii echipei, cat si de alti membrii ai companiei din diferite tari;
• Instruirea noilor veniti si evaluarea acestora pentru a ma asigura ca au inteles procesul si fluxul acestuia si pentru a le permite accesul pe platformele noastre interne la terminarea trainingului;
• Initierea unor cursuri de recapitulare si revizia cunostintelor pentru membrii mai vechi ai companiei;
• Jobul presupune sa fii primul punct de contact al clientilor si o interfata intre acestia si departamentele de Planning/Planificare, Vanzari, Financiar, Logistic, ceilalti furnizori globali etc.;
• Portfoliu: Administrarea a pana la 5 clienti din industria Auto;
• Teritoriu: EMEA;
• Software/sisteme folosite : SAP SD, eART and ROOTS – instrumente interne folosite pentru procesarea retururilor;

01.01.2015 - 31.07.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: inside sales representative

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• Coordonarea intregului proces de vanzare a bateriilor industriale ( acumulatori umezi, pe baza de gel, tehnologia AGM) produse in Germania/SUA pentru aplicatii industriale si comerciale diverse (telecom, constructii, parcuri solare, platforme petroliere etc.) in regiunea Orientului Mijlociu si a Africii
• Administrarea activitatilor zilnice de suport tehnic si comercial via telefon sau email;
• Crearea, mentenanta si dezvoltarea bazei de date a clientilor prin monitorizarea numerelor de cont, modalitatilor specifice de plata, date de contact etc.
• Procesarea cererilor de oferta, a cotatiilor inclusiv clarificari tehnice si crearea ofertelor comerciale in concordanta cu preturile interne, a marjei de profit brut si a vanzarilor, a indicatorilor personalizati pe categorii de clienti;
• Procesarea comenzilor: plasarea noilor comenzi, configurarea corecta a sistemelor de configurare a bateriilor inclusiv accesoriilor gratuite prin inserarea exacta a indicativilor legati de numarul de baterii per sistem, numarul de randuri si coloane etc.
• Coordonarea cu celalte departamente pentru a asigura primirea documentelor vamale particularizate necesare pentru livrarea produselor in siguranta si in timp util (certificat de origine, factura comerciala, declaratia de conformitate etc.)
• Supravegherea si organizarea intregului proces de vanzare pana la stadiul de livrare
• Verificarea conturilor clientilor, monitorizarea limitelor de credit, notificarea clientilor in cazul unor plati intarziate sau a depasirii iminente a limitelor de credit, bilantul platilor neclare si nedefinite cu platile intarziate etc.
• Pre-verificarea si pre-aprobarea scrisorilor de credit comerciale si a CAD (incasso) sa fie conforme cu standardele companiei
• Procesarea garantiilor: redactarea unui raport detaliat descriind tipul bateriilor, cantitatile, defectul/disfunctia tehnica prin atasarea unor poze edificante, urmata de o investigatie amanuntita daca produsele au fost utilizate in parametri normali si conditii optime, constatarea finala si incadrarea tipului de garantie in functie de diagnostic (cod intern)
• Stabilirea listelor de preturi, studiilor de caz, statistici si grafice de vanzare etc.
• Organizarea integrala a evenimentelor promotionale, expozitii precum Middle East Electricity 2016, ADIPEC 2015: efectuarea platilor si procesarea facturilor aferente, rezervarea standului intr-un spatiu strategic, colaborare la designul standului, coordonarea furnizorilor, crearea si gravarea materiale promotionale etc.
• Coeditarea manualului de instruire pentru vanzare interna si procesarea comenzilor pentru a facilita procesul de training si a imbunatati cifra de afaceri

Beneficii:
• Asigurare de sanatate, traininguri tehnice, salariu atractiv

01.01.2012 - 31.12.2012

Departament: inginerie

Titlu Job: junior project manager

Responsabilitati:

• Planificarea, monitorizarea, controlul si finalizarea proiectelor cu fonduri finantate de la Uniunea Europeana in domeniul constructiilor industriale, in protectia mediului, agricultura (pentru construirea unei statii de biogaz pentru a valorifica dejectiile animale rezultate de la o ferma de vaci)
• Asigurarea desfasurarii proiectelor in parametrii stabiliti: timp, cerinte, cost, nivel de calitate etc. conform standardelor managementului de proiect si a legislatiei in vigoare
• Intocmirea graficelor de executie (Gantt) si monitorizarea respectarii acestora (Managementul timpului)
• Realizarea si managementul bugetului (Managementul costului)
• Asigurarea si controlul calitatii livrabilelor, verificarea si inspectarea acestora (Managementul calitatii)
• Colectarea, distribuirea, arhivarea informatiei, organizarea intalnirilor de proiect, obtinerea minutelor (proceselor verbale) de proiect, raportarea starii proiectului
• Identificarea, analiza si monitorizarea riscurilor (Managementul Riscurilor)
• Selectia si contratarea furnizorilor, cat si organizarea achizitiilor din proiect (Managementul achizitiilor)
Beneficii:
• Decontarea cheltuielilor de deplasare
• Certificat de Project Manager atestat de ANC/CNFPA Romania 2012

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Masterat: la din Bucharest, Romania.
2007 - 2011 Facultate: Imbunatatiri Funciare - Sef de promotie 2011 la Facultatea de Imbunatatiri Funciare si Ingineria Mediului din Bucharest, Romania. Sef de promotie 2011

Premii

Certificari
Nov 2016 - Dec 2016: Curs Specialist Managementul Deseurilor (acreditat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei)

May 2012 - Jun 2012: Certificare CNFPA/ ANC Romania - Manager de proiect

Voluntariat
Aug 2015 - Aug 2016: the [sameness] project
Voluntariat pentru un proiect umanitar ce presupunea daruirea muncitorilor aflati pe santiere/benzinarii a unei batiste pe care era scris "Multumesc!" in 7 limbi diferite, cat si sticle de apa rece.
Sep 2009 - Apr 2010: Asociatia Williams Syndrome Romania
-Intreprinderea unui program de terapie prin joaca ce dura patru ore pe zi, cinci zile pe saptamana
-Realizarea unor jocuri interactive, ce stimulau copiii atat pe plan cognitiv, cat si pe plan emotional.
-Efectuarea unor exercitii de kinetoterapie, apoi exercitii de logopedie, de coordonare a miscarii fine si grosiere
-Inventarea unui joc de roluri ce avea scopul de a dezvolta imaginatia si inteligenta emotionala, fie un joc de asimilare a unor noi cunostinte.
-Experienta personala importanta
Traininguri
May 2015 - Jun 2015: NEBOSH
NEBOSH Specialized Training Courses

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close