Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.10.2015

obiectiv

 

O pozitie intr-o companie care pune in valoare competentele profesionale dar si umane ale angajatilor sai, care se pliaza pe experienta mea profesionala si care ofera spatiu dezvoltarii in cariera dar totodata si cresterii la nivel individual

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Achizitii, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: supply chain planner

Responsabilitati:

Planificare productie pentru constructia de elicoptere
Negociere zilnica a termenelor de livrare cu furnizorii
Gestionarea portofoliului de clienti
Urmarirea atingerii obiectivelor si realizarea obiectivelor in functie de KPI
Realizare de rapoarte zilnice/saptamanale
Sedinte de lucru cu clientul francez
Update baza de date
Utilizare tool-uri interne pentru atingerea obiectivelor

01.11.2015 - 29.02.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Implementare proceduri HR, IT, financiare si administrative in sediu
Gestionare dosare de personal
Semnare contracte/acte aditionale/incetari CIM/deconturi pentru toti salariatii sediului
Facilitare comunicare depament Financiar/Administrare de personal si managerii din sediu
Facilitare comunicare si suport pentru managerii din sediu pe probleme ce tin de legislatia muncii, administrare de personal, conflicte de munca, etc
Organizare si mentinere evidente deconturilor, concediilor, pontaje pentru managerii din sediu
Asigurare comunicare eficienta intre departamentul Financiar-Contabil/Payroll si manageri
Coordonare activitate administrativa
Management echipa de doua persoane

01.05.2015 - 31.05.2017

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: fondator si initiator

Responsabilitati:

Organizarea de evenimente lunare, bilunare si saptamanale cu caracter cultural si social (cercuri de lectura, iesiri la teatru, opera, evenimente caritabile)

01.01.2014 - 31.01.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: secretar general - mandat 2014

Responsabilitati:

Comunicare interna cu membrii si comunicare la nivel national cu celelalte organizatii
Activitati de secretariat si PR
Recrutare, integrare si training de personal

01.05.2013 - 30.11.2015

Departament: management

Titlu Job: manager case de marcat

Responsabilitati:

Recrutare, integrare si training de personal
Managementul unei echipe de 100 persoane
Realizare pontaj lunar Charisma
Activitati financiare specifice caselor de marcat
Intocmire situatii financiar-contabile specifice postului

01.02.2012 - 30.11.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator intern

Responsabilitati:

Organizare si livrare de traininguri interne dupa specificul companiei si adaptate la calendarul vietii in companie (ex: Misiunea si Viziunea Auchan, Principii Primire Clienti, Produse Marca Proprie, Gestiunea Reclamatiilor, etc)

01.12.2011 - 31.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent directiune

Responsabilitati:

Negociere, intocmire si redactare de contracte servicii necesare bunei functionari a punctului de lucru local
Realizarea comunicarii interne si externe a punctului de lucru
Organizarea de evenimente interne
Activitati de secretariat, marketing, relatii publice
Realizare de traduceri si activitati organizatorice

01.05.2011 - 31.12.2011

Departament: management

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Recrutare, integrare si training de personal
Realizarea comunicarii interne, si externe si mentinerea relatiilor cu furnizorii
Realizarea si implementarea strategiilor de marketing si management
Managementul unei echipe de 15 oameni.
Realizarea de activitati financiare, contabilitate primara
Executarea de comenzi de marfa si controlul gestiunii

01.07.2008 - 01.05.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent relatii cu publicul iulius mall

Responsabilitati:

Activităţi secretariat (corespondenta, preluare de apeluri, gestionarea documentelor, informari interne)
Relaţii cu publicul, relaţii publice, activităţi promoţionale, de marketing - realizare de situatii ale campaniilor promotionale ale firmei, intocmirea de procese verbale si oferirea de premii castigatorilor la concursurile organizate de firma
Preluarea si solutionarea reclamatiilor clientilor si chiriasilor
Organizare baza de date angajati/chiriasi, intocmirea de rapoarte zilnice, lunare, citirea contoarelor electrice, de gaz, apa si intocmirea de situatii pe baza acestor date.

01.04.2007 - 30.06.2008

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: presedinte

Responsabilitati:

Conducerea unei echipe de aproximativ 40 de voluntari si realizarea de proiecte de promovare, culturale, studenţeşti, cu scop caritabil, atat pe plan local cat şi la nivel naţional;
Activitati de Marketing, PR si promovare a asociatiei
Comunicare cu partenerii media, sponsori si celelalte organizatii la nivel local si national
Managementul unei echipe de 40 voluntari
Coordonare departamente: MK, RU, PR, Proiecte, Ecologie
Prezidarea şedinţelor săptămanale şi efectuarea de orice activitate in interesul şi folosul asociaţiei non-profit

01.12.2006 - 01.09.2007

Departament: traduceri

Titlu Job: traducator limba franceza

Responsabilitati:

Traduceri acte, documente, carţi, etc

01.11.2006 - 01.04.2007

Departament: relatii publice

Titlu Job: responsabil relatii externe

Responsabilitati:

Intreţinerea relaţiilor asociaţiei cu exteriorul acesteia (firme, sponsori, alte organizatii non-profit, institutii locale, internationale, etc)

01.06.2006 - 30.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari (coordonator)

Responsabilitati:

Managementul unei echipe de 10 reprezentanţi Avon
Training, sustinere cursuri de machiaj si beauty
Promovarea produselor şi posibilităţii de a comercializa produse Avon, susţinerea cursurilor de machiaj pentru posibilii clienţi

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: FEAA - Marketing si Comunicare in Afaceri la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi. Fara diploma de disertatie
2005 - 2008 Facultate: Limbi si Literaturi Straine - Sectia Franceza/Spaniola la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Bilingv la Colegiul National Mihai Eminescu din Botosani.

Premii

Certificari
May 2015: Competente Ateprenoriale
Asociatia Indeco
Feb 2013: Specialist Managementul Deseurilor
Euroconsult SRL
Feb 2012: Curs Formarea Formatorilor
Eurocoaching Bucuresti
Aug 2011: Seminar management financiar ''Trezeste banii din viata ta''
Liviu Pasat
Sep 2010: Seminar Cibernetica Vanzarii
Bucharest Training College
Sep 2008: Training Public Speaking
Asociatia Studentilor Francofoni din Iasi
May 2008: Atestat de Limba Franceza
Ambasada Frantei in Romania
Premii si Distinctii
Jun 2008: Nominalizare la Voluntarul anului 2008 in cadrul Galei Voluntarilor, eveniment organizat de Fundatia Serviciilor sociale Bethany Iasi

Proiecte
Oct 2007 - Oct 2007: Stagiu Ecologie - Reims, Franta
Consiliul General al Marnei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close