Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.02.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.08.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - 30.06.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: supply chain input specialist

Responsabilitati:

Managementul relației cu furnizorii de semințe, pesticide și îngrășăminte;
Verificarea disponibilității și cantității produselor la furnizor și transmiterea informațiilor către departamentul comercial;
Activități executare contracte: gestionarea comenzilor, supravegherea respectării contractelor, retururi de marfă, verificarea discouturilor și rabaturilor, administrarea voucherelor (dacă e cazul);
Planificarea și organizarea livrărilor în relația cu furnizorii și fermierii pe baza condițiilor agreate în contract;
Planificare pentru aprovizionarea depozitelor/silozurilor;
Monitorizarea traseelor în funcție de stocul disponibil, destinația livrărilor (poziția geografică a clienților), tipul de marfă și capacitatea mașinilor, într-un timp rapid și pe rute scurte;
Negociere tarif și trimiterea comenzilor de transport către transportatori la fiecare rută efectuată;
Trimiterera dispoziției de livrare la funizori pentru contractele "back-to-back'' (CPT) și avizarea camioanelor ce urmează să încarce de la furnizor la clienți (FCA);
Organizarea ieșirilor din silozuri pentru livrare siloz-clienți si colaborarea cu colegii din depozite;
Supervizarea livrării și soluționarea problemelor logistice apărute până când marfa ajunge la client;
Introducerea avizelor de marfă în sistem și emiterea facturilor către clienți;
Administrarea unor contracte de tip ''input'' ce presupun înregistrarea de gaj, asigurarea culturilor, activarea limitei de credit, etc;
Verificarea și emiterea facturilor de discount/ajustare preț în urma încasărilor zilnice;
Suport echipei de vânzări în relația cu clienții: calculația debitului la zi, trimiterea unor facturi solicitate, emiterea unor proforme pentru plata în avans, etc;
Colaborarea cu toate departamentele pentru a înțelege nevoile de business și pentru a îmbunătăți obiectivele propuse.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Economie si Afaceri Internationale la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti. http://www.rau.ro/

Premii

Certificari
Jul 2016 - Jul 2016: Lean Six Sigma

Traininguri
May 2015 - May 2015: Mastering Communication



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20