Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.01.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.2005

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Ca si obiectiv, munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva corelata cu posibilitatea de dezvoltare personala si avansare sunt cele mai importante.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Productie, Telecomunicatii, Inginerie, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: supplier order management specialist

Responsabilitati:

- asigurarea continua a componentelor pe baza planului de productie a companiei
- mentinerea legaturii cu furnizorii externi si asigurarea livrarilor fara a avea impact productia
- crearea zilnica a rapoartelor de riscuri si escaladarea problemelor la nivel de plant
- investigarea livrarilor si asigurarea ca fiecare furnizor livreaza conform
- oraganizarea si alegerea tipului de transportt in functie de urgente, proiecte noi (AERIAN/MARITIM)
- analiza si discutia cu furnizorii in legatura cu viitoarele livrari si analiza acestora
- participarea la sedinte si aprobarea alocarlor la nivel global intre plant-uri a alocarii componentelor in functie de capacitatea furnizorilor
- crearea fisierelor cu toate elementele critice si escaladarea lor in sedinte interne
- participarea la sedintele interne intre Delphi Shanghai si Yantai cu privire la schimbarea planului de productie daca un anumit plant este afectat de un furnizor
- implicarea in proiectele de lunch pentru noile proiecte
- analiza fiecarui furnizor in parte in sedinte de SOTD si decizia de penalizare sau nu a acestora

01.06.2017 - 31.12.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

- relationarea cu reprezentantii companiei (colaboratori mici si mari)
- stabilirea targetului de vanzari lunar al agentilor de vanzari
- introducerea comenzilor in baza de date si crearea rapoartelor lunare cu toate comenzile defalcate ale agentilor si colaboratorilor,
- analiza vanzarilor pe categorii de produse al agentilor si colaboratorilor,
- statistici lunare cu rulajele de produsele (culoare/ grosime/ tip material/ accesorii)
- calculul si verificarea comenzilor in vederea comisionarii colaboratorilor mici si mari
- crearea si modificarea contracteloer furnizorilor
- asigurarea suportului in activitatea de marketing (materialele promotionale, mostrare etc);
- identifica necesarul de resurse umane.
- promoveaza anunturile de angajare
- participa si ofera feedback la interviurile de angajare
- se ocupa de integrarea angajatului nou –introducerea in sarcinile de lucru, suport in activitate si atenta verificare
- asigura suport in dezvoltarea profesionala si personala pentru angajati
- analizeaza si comunica Directorului General mijloacele de motivare a personalului organizatiei
- asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei

01.01.2017 - 30.06.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

- negocierea contractelor de import-export, a termenelor de livrare si a discounturilor;
- derularea contractelor de achizitii;
- laborarea de programe de evidenta a comenzilor, materialelor, facturilor, platilor si livrarilor;
- tinerea legaturii cu soferii in vederea incarcarii marfii de la furnizori
- mentinerea si gestionarea legaturii cu furnizorii interni si cu furnizorii externi;
- centralizează, analizează, evaluează comenzile primite si lanseaza comenzile catre furnizorii externi
- urmareste derularea comenzilor lansate si verifica concordanta dintre comanda lansata si receptionata, respectarea conditiilor comerciale agreate pentru achizitie şi informeaza superiorul direct despre eventualele neconcordante
- intocmeşte cererile de ofertă, le urmareste si transmite ofertele solicitantilor.
- gestionarea stocurile de marfa prin urmarirea circulatiei acestora si recomanda alegerea produselor;
- emitere comenzi catre furnizori pentru marfa de stoc;
- preluarea si gestionarea comenzilor de materiale venite din partea departamentului de vanzari;
- propunerea solutiilor de imbunatarire si optimizare a stocurilor de marfa;
- dispune platile facturilor furnizorilor dupa verificarile necesare;
- suport tehnic si informational in ofertare catre departamentul de vanzari;
- prezentarea caracteristicilor produselor noi intrate in programul de stocuri al firmei;
- asigurarea suportului in activitatea de marketing (materialele promotionale, mostrare etc);
- informeaza permanent departamentele conexe vis-à-vis de modificarile care apar;
- acordareade consultanţă în perioada de post-achiziţionare în raport cu caracteristicile produsului sau serviciului comercializat şi nevoia clientului;
- identificarea pe baza datelor culese potenţiale pieţe sau factori ce afectează cererea pentru un anumit produs sau serviciu; identifică şi analizează tendinţe de marketing şi vânzări ale produselor proprii şi produselor concurente în zona alocată;
- finalizează unele activităţi de vânzare prin aplicarea şi respectarea procedurilor privind procedurile legale existente şi a politicii companiei;
- intocmeşte rapoarte şi analize periodice referitoare la cererea, oferta şi vânzările produselor şi serviciilor comercializate de firmă;
- colectează date despre principalii competitori, analizându-le preţurile, vânzările şi strategiile de marketing şi distribuţie;
- intocmeşte comenzile catre furnizori şi se asigura constant de existenţa produselor comecializate în depozit.
- propune lichidarea stocurilor neperformante şi se asigură de promovarea acestora catre clienţi

01.04.2016 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

- analizeaza si propune Directorului General modificari ale fiselor de post ale angajatilor. Informeaza angajatii asupra modificarilor aprobate
- identifica necesarul de resurse umane
- promoveaza anunturile de angajare
- participa si ofera feedback la interviurile de angajare
- se ocupa de integrarea angajatului nou –introducerea in sarcinile de lucru, suport in activitate si atenta verificare
- asigura suport in dezvoltarea profesionala si personala pentru angajati
- analizeaza si comunica Directorului General mijloacele de motivare a personalului organizatiei
- asigura un climat de comunicare si incurajare a initiativei
- planifica si organizeaza sedinte cu angajatii din subordine in vederea analizarii activitatii desfasurate in cadrul organizatiei si directionarii activitatii acestora
- coordoneaza si verifica modul de indeplinire a sarcinilor de lucru pentru personalul din subordine.
- raspunde pentru calitatea evaluarii angajatilor din subordine
- ofera clientilor suportul necesar intr-un mod profesionist
- pastreaza legatura cu furnizorii in vederea onorarii comenzilor clientilor
- prospecteaza piata de profil si monitorizeaza principalii furnizori
- stabileste cu Directorul General strategiile optime de achizitii
- previzioneaza si verifica consumul de marfuri
- monitorizeaza permanent situatiile cu privire la calitatea si cantitatea produselor achizitionate
- asigura gestionarea problemelor legate de achizitionarea marfurilor

01.04.2014 - 30.04.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

- coordonarea si cooperarea cu ceilalţi colegi din departament şi firmă
- informarea cu privire la targetul de vanzari si indeplinirea acestuia
- intocmirea comenzilor comerciale ale clientilor si transmiterea acestora catre furnizor
- contactarea si pastrarea legaturii cu furnizorii in vederea gestionarii comenzilor comerciale ale clientilor.
- intampinarea permanent a clientii firmei in mod corespunzator (tinuta, comunicare si relationare) si oferirea de informatii
- preluarea si directionarea apelurile telefonice cu scopul de a oferi informatii clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de catre firma
-promovarea si vanzarea intr-un mod profesionist (informare si consiliere) a produselor si serviciilor firmei
- contactarea clientilor in vederea efectuarii platilor de mobilier odata cu receptionarea acestuia de la furnizori
- preintampinarea si rezolva nemultumirile clientilor
- calcularea si afisarea preturilor la produsele expuse in showroom.
- contribuirea la prezentarea si etichetarea produselor pe website-ul companiei
- prezentarea produselor/instrumentelor de marketing in showroom
- raportarea, lunar, a datelor cu privire la clientii consiliati si vanzari
- raportarea ori de cate ori este necesar date cu privire la clienti, vanzari, preturi
- rezolva nemulţumirile ivite din partea clienţilor

01.06.2012 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant tehnic vanzari

Responsabilitati:

- consilierea clientilor telefonic si la nivel de showroom;
- participarea activa la identificarea perceptiilor si asteptarilor clientilor;
- realizarea unei situatii clare si corecte a potentialilor clienti;
- depistarea licitatiilor pe sistemul SEAP si intocmirea ofertelor;
- preluarea comenzilor, gestiune produselor, folosirea programului WinMentor;
- motivarea clientilor cu oferte relevante;
- informarea clientilor despre ofertele speciale si promotiile existente;
- oferirea de suport commercial clientilor, cu scopul de a facilita, eficientiza si maximiza vanzarea;
- contactarea si mentinerea permanenta a contactului cu clientii pentru vanzarea de piese de schimb;
- oferirea de suport pentru client, optimizarea proceselor de vanzare;
- urmarirea proceselor comerciale post-vanzare (livrarea, facturare, respectare a conditiilor, plata, satisfactia clientului)
- asistarea clientului in problemele aparute in contextul comercial al vanzarii;
- monitorizarea vanzarilor de produse, a produselor concurente si a ofertelor competitorilor;
- dezvoltarea strategiilor de vanzare si a strategiilor de maximizare a vanzarilor ( propuneri de promotii relevante atingerii obiectivelor)
- transmiterea rapoartelor zilnice, saptamanale, lunare sau conform cerintelor; managerului, in timpul stabilit si completarea acestora cu date precise si verificabile;
- comenzi piese conform fiselor de produse;
- intocmirea rapoartelor din vanzari;
- mentenanta site, preluarea comenzilor online si realizarea ofertelor;
- promovarea imaginii pe internet.

01.01.2011 - 30.06.2012

Departament: arhitectura / design interior

Titlu Job: consultant vanzari/proiectant

Responsabilitati:

- consilierea clientilor la nivel de showroom privind varianta optima de mobilier si furnizarea de informatii complete asupra produselor si serviciilor;
- oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea configurarii mobilierului, accesoriilor si electrocasnicelor;
- participarea activa la identificarea perceptiilor si asteptarilor clientilor, precum si gasirea solutiilor de ridicare a nivelului de satisfacere a acestora;
- realizarea unei situatii clare si corecte a potentialilor clienti;
- consilierea clientilor la domiciliu si efectuarea masuratorilor spatiului destinat ambientarii cu mobila;
- intocmirea proiectului tehnic;
- negocierea,incheierea si gestionarea contractelor incheiate;
- intocmirea documentelor necesare finalzarii vanzarii si livrarii produselor;
- lansarea comenzilor in Germania;
- preluarea, livrarea comenzii si asistenta tehnica la montaj;
- respectarea cu strictete a procedurilor, normelor si a reglementarilor interne;
- participarea in mod activ la realizarea obiectivului de vanzari;
- intocmirea rapoartelor de vanzari si incasari;
- promovarea imaginii magazinului
- realizat site Pracht www.pracht.ro
- aducere site in prima pagina de cautari Google
- realizarea ofertelor, felicitari, in vederea promovarii
la cerere

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Inginerie Electrica - Electromecanica la Universitatea Gh. Asachi – Iaşi , Facultatea de Inginerie Electrotehnica, Energetica si Informatica Aplicata din Iasi.
1998 - 2002 Liceu: Finante la Colegiul Economic ,,Octav Onicescu” din Botosani.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close