Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.07.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.12.2006

obiectiv

 

Imi doresc sa perfomez intr-un mediu de lucru activ care sa imi permita sa ma dezvolt profesional si personal.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Asigurare medicala Bonuri de masa Bonuri cadou

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2009 - 01.04.2010

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: supervizor in departamentul relatii clienti pentru piata rezidentiala

Responsabilitati:


1.Coordonare echipa :

o Urmarirea zilnica a activitatii personalului, asigurarea ca angajatii directi isi indeplinesc toate obiectivele si respecta standardele de calitate stabilite
o Organizarea si distribuirea resursele umane la locul de munca
o Actionarea ca prima instanta de raportare in ierarhia departamentului si rezolvarea cat mai rapida a posibilelor probleme dificile de serviciu raportate de subordonatii sai
o Monitorizarea si actionarea lunara asupra rezultatelor individuale si de departament
o Atingerea si depasirea targeturile de productivitate, calitate, retentie si vanzare ale echipei coordonate

2. Recrutare si dezvoltare :

o Participarea la recrutare, selectare si orientarea noilor angajati
o Asigurarea ca oamenii din subordine primesc suportul necesar pentru a-si atinge potentialul si sustine echipa prin feedback periodic si coaching

3. Motivare echipa

4. Activitate operationala :

o Contribuirea la la planificarea, coordonarea, evaluarea si raportarea proiectelor
o Asigurararea unei colaborari eficiente si proactive cu alte functiuni ale companiei
o Oferirea de suport pentru consultanti in timp real
o Prima treapta de escalare pentru clienti

Realizari:

Am condus o echipa formata din 21 de oameni noi care pe parcursul a 6 luni de zile au atins si depasit indicatorii de performanta stabiliti de companie pe toate ariile importante : vanzare, eficienta si retinerea clientilor existenti.

15.07.2008 - 01.09.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: office assistant in departamentul office&budgeting

Responsabilitati:


1. Administrare buget alocat Departamentului de Relatii Clientii clienti pentru piata Rezidentiala :

o Intocmirea de rapoarte periodice justificative pentru cheltuielile din departament
o Gestionarea si verificarea facturile pentru angajatii Vodafone si a furnizarilor de servicii in vederea inregistrarii in gestiune

2. Administrare cladire si oferire de suport Departamentului de Relatii clienti pentru angajatii din Call Center-ul din Brasov :

o Intermedierea contractelor de colaborare intre furnizori si Vodafone Romania S.A.
o Organizarea de evenimente pentru angajatii Vodafone Romania S.A.
o Comandarea si gestionarea de produse de papetarie si alte consumabile
o Intocmirea inventarului lunar al statiilor de lucru si actualizarea bazei de date
o Amenajarea etajelor departamentului Operatiuni Clienti

01.03.2006 - 01.06.2008

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: – reprezentant relatii clienti pentru serviciile de voce si date mobile pentru clientii vodafone

Responsabilitati:


 Oferirea informatiilor solicitate de client cu privire la serviciile de voce si internet oferite de Vodafone Romania S.A.
 Modificari in conturi la cererea acestora
 Oferirea de suport tehnic clientilor care beneficiaza de servicii de date Vodafone
 Rezolvarea reclamatiilor intr-un mod profesional
 Escalarea situatiilor catre alte departamente

studii

 

Facultati:

1. 2008 - 2010 - Master in Sisteme de Marketing in cadrul Universitatii "Transilvania" Brasov

2. 2009 - prezent - Curs CCNA (Cisco Certified Networking Associate)

3. 2003 - 2007 - Facultatea de Matematica si Informatica, specializarea Informatica Economica in cadrul Universitatii "Transilvania" Brasov

4. 1999 - 2003 - Colegiul National de Informatica “Grigore Moisil”, Braşov

Activitati extracurriculare

Aptitudini si competente personale : Orientare catre client, lucru in echipa, orientare catre rezultate, gestionarea unui mediu in schimbare , responsabilitate personala, gandire analitica, calma in situatii de criza, buna negociatoare.

Premii

1. Februarie 2008 " Be a double bagger " TMI Romania - curs pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare
2. Iunie 2009 " Gold of the desert kings" Eagle's Flight - curs de eficienta personala
3. Martie 2009 - Sptembrie 2009 "Ucenicie in Management" in Vodafone Romania - presupune expunerea la practici, resurse informationale si instrumente manageriale in vederea dezvoltarii abilitatilor manageriale.
- " Presentation skills" - curs pentru dezvoltatea abilitatilor de prezentare
-" Performanta, mai mult decat rapoarte"
- "Coaching for Retention"
-" Managementul Prioritatilor "

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close