Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.01.1990

obiectiv

 

Sunt o persoană orientată către îmbunătăţire şi creştere, atât a mea, cât şi a mediului din care fac parte.

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: supervizor fluxuri ecommerce

01.10.2017 - 31.01.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist îmbunătățiri procese

Responsabilitati:

Responsabilităţii:
-Urmărirea și verificarea livrărilor problematice
-Realizarea de rapoarte diverse și analize legate de categoriile de clienți, comenzi sau activități;
-Centralizarea situațiilor apărute, urmărirea rezolvării lor împreuna cu alte departamente (Achizitii, Logistica, Marketing, IT) și implicarea în strategia de gestionare a acestora;

-Implicarea în diverse proiecte de îmbunatățire a fluxului de lucru atât departamental cât și interdepartamental:
-dezvoltarea unui sistem de monitorizarea a creditelor oferite în cazurile problematice și unui flux interdepartamental de lucru, având ca scop reducerea pierderile financiare;
-dezolarea unui sistem uniform de comunicare în cadrul sistemul intern;
-redactarea unui script de lucru cu procedurile în vigoare;

01.11.2014 - 29.02.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care

Responsabilitati:

Responsabilităţii:
- Identificarea şi răspunderea la solicitările clienților, preluarea sesizărilor, într-un timp de 340 secunde.
- Menţinerea legăturii cu firma de curierat şi cu departamentul tehnic, pentru soluţionare.
- Training şi suport pentru noii colegi.

Am promovat, în 4 luni, datorită iniţiativei de îmbunătăţirea procedurilor de lucru şi a calităţii apelului, pe postul de Customer Care.

Responsabilităţi:
- Emiterea documentelor de negaţie, soluţionarea cazurilor venite din partea magazinelor partenere (PC Garage, CEL.ro, Flanco) şi a celor speciale prin diverse metode alternative.

Îmbunătăţirii aduse:
- Am implementat un sistem de monitorizare a activităţii, pentru prevenire şi informare rapidă privind posibile cazuri dificile.
- Am scăzut timpul de răspuns, îmbunătăţind paşii de emitere a documetelor, astfel cazurile fiind soluţionate în aceiaşi zi.
- Am redus costurile de transport ale companiei, mulţumită îmbuntăţirii procesului de emitere şi al parteneriatului creat cu marii colaboratori pentru expedierea documentelor.
- Am preluat departamentul de vânzări accesorii, aducând la zi solicitările şi creeând un sistem de monitorizare a stadiului în care se află comanda, crescând astfel veniturile companiei.
- Preluarea şi soluţionarea situaţiilor prezentate de către potenţialii clienţi sau de către cei deja existenţi pe canalele de social media (Facebook, Softpedia) şi CRM.
- Am creat un script care să confere departamentului un aspect uniform în ceea ce priveşte procesul de oferire a răspunsurilor pentru clienţi.

Mi-am dezvoltat capacitatea de auto-organizare şi atitudinea proactivă versus cea reactivă.

01.06.2012 - 28.02.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Responsabilitatii:
- Identificarea şi răspunderea la solicitările clienților, preluarea sesizărilor, cât şi educarea clientului privind canale alternative de informare, într-un timp de 240 secunde.
- Activităţi de back-office, presupunând extragerea şi transmiterea unor informări specifice către clienţi, prin diferite canale de comunicare.

Am promovat, în 5 lunii, datorită calităţii înalte a apelurilor, cât şi a timpului scurt de soluţionare, pe un post atât inbound cât şi outbound (retenţia şi vânzarea de contracte de energie electrică), care avea ca ţintă agenți economici de pe piața liberă a energiei.

Am învăţat:
- Să indentific rapid elementele cheie ale problemei clientului, astfel încât să pot transmite eficient cazul în vederea soluţionării.
- M-am perfecţionat să adaptez soluţia propusă în funcţie de stilul de comunicare al clientului, astfel încât aceasta să fie cât mai bine asimilată.
- Să îmi folosesc creativitatea şi flexilitatea de a prezenta materialul în funcţie de stilul de învăţare al fiecărui coleg, fiind responsabilă cu perfecţionarea profesională a noilor colegi.
- Abilitatea de a creea şi întreţine relaţii profesionale apropiate cu clienţii.
- Datorită culturii organizaţionale, am dezvoltat un puternic simţ al discipliniei, al corectitudinii şi mi-am cultivat abilităţiile organizatorice.

Fiind un proiect pilot (vânzarea contractelor de energie), am ajutat la creearea şi implementarea unui sistem de identificare şi calculare a ofertelor, crescând astfel acurateţea informaţiilor transmise la nivelul echipei. Ulterior, acesta a fost preluat şi dezolvat de către companie.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Drept de practica in psihoterapie si consiliere (adult-cuplu-copil-familie) la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei: Psihodiagnoză, psihoterapie experienţială unificatoare (peu) şi dezvoltare personală din Bucharest.
2009 - 2012 Facultate: Licentiat in Psihologie la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei - Departamentul Psihologie din Bucharest.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Profil uman; specializare -filologie-intensiv engleza la Colegiu National Ion Luca Caragiale din Bucuresti.

Premii

Certificari
Nov 2016 - Nov 2016: Curs – EPIC -(Empathy, Proactivity, Inform, Communicate)- Customer Service School

Sep 2015 - Nov 2015: Drept de libera practica, in regim de supervizare -Psihodiagnoza, Psihoterapie experientiala unificatoare si Dezvoltare Personala - cuplu, copil, familie si individual

Oct 2009 - Jul 2012: Certificat de competenta lingvistica – Universitatea din Bucuresti- Facultatea de limbi straine – Departamentul de limbi moderne, 2012

Sep 2005 - Jul 2009: Atestat de competente profesioanale – specializarea filolofie engleza intensiv, competente lingvistice de nivel mediul in limba engleaza, Colegiul National „Ion Luca Caragiale”

Proiecte
Feb 2016: Terapeut- Cabinet individual de psihoterapie
Lucrez în sesiuni individuale sau sesiuni de grup, având o abordare umanistă.
Aug 2010 - May 2012: Amazon - quality checker
Project base



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close