Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.02.1977

obiectiv

 

-O pozitie in cadrul unei companii multinationale care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor dobandite pana in prezent in domeniul Customer Care. -De asemenea, as fi deosebit de incantata de oportunitatea de a-mi dezvolta o cariera in domeniul Resurselor Umane (recrutare/training).

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: telefon de serviciu bonuri de masa asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

09.09.2002 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: supervizor dept. relatii clienti (call center)

Responsabilitati:

Supervizor Dept. Relatii Clienti (Call Center), Noiembrie 2004 - in prezent
-Coordonarea unei echipe de 15-20 agenti in vederea atingerii obiectivelor companiei
-Monitorizarea continua a interactiunilor agenti-clienti si respectarea standardelor de calitate pentru obtinerea unui inalt grad de satisfactie a clientilor
-Acordarea de suport pentru cazurile deosebite
-Asigurarea nivelului optim de cunostinte al agentilor (proceduri operationale, instructiuni de lucru, politici ale companiei) prin actiuni de coaching, training, teste periodice.
-Analiza indicatorilor de performata si mentinerea lor in limitele stabilite prin acordurile de Service Level
-Evaluarea periodica a performantelor agentilor de Call Center, oferirea de feedback constructiv si stabilirea unui plan de dezvoltare personala
-Construirea/consolidarea spiritului de echipa
-Implicarea in procesul de recrutare la nivel de departament (triere CV-uri, conceperea testelor de selectie, sustinerea interviurilor) si coordonarea programului de training pentru noii angajati

Trainer, Septembrie 2003 – Octombrie 2004
-Sustinerea sesiunilor de training pentru noii angajati
-Elaborarea materialelor de training
-Evaluarea cunostintelor asimilate pe durata training-ului

Corespondent Calitate, Februarie 2003 - August 2003
-Elaborarea/actualizarea procedurilor si instructiunilor de lucru
-Monitorizarea respectarii normelor de calitate la nivel de departament
-Identificarea proceselor care nu sunt acoperite de proceduri de lucru specifice si escalarea lor catre managerii departamentelor implicate
-Asigurarea unui bun flux de comunicare cu celelalte departamente ale companiei

Analist Raportare, Februarie 2003- August 2003
-Realizarea de rapoarte privind activitatea departamentului: analiza indicatorilor de performanta, service level, performanta agenti, organigrama departamentului, registrul de prezenta

Specialist Relatii Clienti – Septembrie 2002 - Ianuarie 2003
-Preluarea apelurilor telefonice de la clientii externi/interni
-Oferirea de informatii despre oferta de produse si servicii
-Provizionarea schimbarilor in conturile clientilor
-Solutionarea reclamatiilor in timp util si intr-o maniera profesionala

21.08.2000 - 08.09.2002

Departament: it software

Titlu Job: reprezentant relatii clienti – call center in limba franceza

Responsabilitati:

Asistenta la navigarea pe internet si activitati de co-browsing
HelpDesk - asistenta tehnica
Consiliere la vanzare

01.10.1999 - 15.06.2000

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limba engleza

Responsabilitati:

Predare limba engleza pentru copii si adulti
Selectarea si adaptarea materialelor de curs
Evaluarea cunostintelor asimilate

studii

 

Activitati extracurriculare

ABILITATI SI CALITATI PERSONALE
Bune abilitati de comunicare, organizare, prioritizare
Abilitatea de a invata cu usurinta lucruri noi
Responsabilitate si orientare spre rezultate
Rezistenta la lucrul sub stres
Spirit de echipa

Premii

Practici de recrutare si selectie, BIA, Octombrie 2006
Relatii Interpersonale, Telemobil S.A., Septembrie 2006
Managementul conflictelor, Telemobil S.A., Aprilie 2006
Cum sa lucram in echipa, Telemobil S.A., Decembrie 2005
Coaching, Achieve Global, Octombrie 2005
Rezolvarea de probleme, Telemobil S.A., Septembrie 2005
Managementul timpului, Telemobil S.A., Septembrie 2005
Obtinerea relatiilor extraordinare cu clientii, Achieve Global, Mai 2005
Communicare, Telemobil S.A, Aprilie 2004
Relatia cu clientii prin telefon, Telemobil S.A., Septembrie 2002
Certificat de traducator autorizat (Ministerul Justitiei) pentru limbile franceza si engleza - Septembrie 2000

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close