Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.02.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.06.2009

obiectiv

 

Imi doresc sa obtin o pozitie in cadrul companiei dumneavoastre, care sa imi ofere provocarile necesare pentru a-mi pune in practica experienta profesionala acumulata.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.10.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: supervizor call center

Responsabilitati:

- Monitorizarea activitatii reprezentantilor de vanzari call center, in ceea ce priveste vanzarea de produse si servicii Romtelecom;
- Efectuarea actiunilor necesare in scopul oferirii de suport pentru realizarea planului de vanzari setat;
- Suport si asistenta pentru operatori in tratarea situatiilor sesizate de clienti.

01.04.2011 - 01.10.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: specialist online – divizia ebusiness & advertising

Responsabilitati:

- Coordonare si feedback call-center-ului dedicat canalului de vanzari online;
- Training si explicarea tuturor ofertelor exclusive online;
- Rezolvarea reclamatiilor venite pe canalul online;
- Preluarea de comenzi hardware;
- Preluarea solicitarilor venite pe platforma Chat RightNow.

Realizari:

Cu echipa coordonata de mine, am realizat targetul de 5% din vanzarile anuale ale companiei.

01.10.2009 - 01.03.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: specialist suport - divizia portal, dep vanzari web rezidential

Responsabilitati:

- Administrarea si upgradarea platformei de ordering online;
- Preluarea comenzilor, contactarea clientilor, stabilirea ofertelor avantajoase, vanzarea serviciilor si monitorizarea acestora pana la finalizare;
- Monitorizarea fluxului de instalare;
- Rezolvarea reclamațiilor venite pe canalul de vânzări online;
- Procesarea comenzilor online pe platforma e-shop Magento.

Realizari:

Am obtinut premiul pentru cel mai bun agent de vanzari in luna noiembrie 2010 pentru produsele Norton Internet Security si Norton Antivirus.

01.12.2007 - 01.03.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant vanzari servicii romtelecom-segment rezidential

Responsabilitati:

- Vanzarea de servicii Romtelecom-internet, voce, televiziune;
- Promovarea ofertei de servicii si consilierea clientilor pentru oferirea celor mai bune servicii;
- Extinderea ariei de clienti si pastrarea acestora prin promovarea noilor servicii.

Realizari:

Am vandut cele mai multe servicii Romtelecom in complexele rezidentiale din Bucuresti si Ploiesti.

01.02.2006 - 30.10.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: relatii cu clientii

Responsabilitati:

- Actvitati de consiliere a clientilor;
- Inregistrarea si evidenta comenzilor;
- Inregistrarea contractelor si urmarirea intregului proces pana la
livrarea comenzii.

Realizari:

Am obtinut cele mai bune rezultate in relatiile cu clientii, concretizate prin obtinerea premiului de cel mai bun agent timp de trei luni consecutiv.

studii

 

Facultati:

Universitatea din Oradea- Facultatea de Stinte Socio-Umane
Sociologie
2008 - 2011
Colegiul Virgil Madgearu-Ploiesti
Studii postliceale,
Assistent manager
2000 - 2002
Liceul Energetic Ploiesti
Matematica-Fizica
1996 - 1999

Activitati extracurriculare

- O buna capacitate de comunicare si negociere;
- Foarte bun ascultator;
- Expunerea ideilor personale pentru a creea un mediu profesional bine dezvoltat;
- Spirit organizatoric;
- Experienta buna a managementului echipei;
- Disponibilitate de munca si adaptare la nou si cerintele functiei.

Premii

- Cursuri de Microsoft Excel in cadrul companiei;
- Cursuri de comunicare la telefon(Ascendis);
- Training de vanzari(Ascendis);
- Cursuri pentru procesarea datelor pe platforma Magento;
- Curs de Project Management;
- Managementul stresului Training la Romtelecom;
- Curs de Negociere.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close