 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 17.04.1990
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 5.000,00 USD / luna Tip job: Part time, Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware, Project Management Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Sibiu, Sinaia, Remote (de acasă) Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2020 - prezent Departament: it hardware Titlu Job: subject matter expert, contractual printing |
|
01.03.2017 - prezent Departament: it hardware Titlu Job: pricing analyst |
|
01.05.2016 - 31.03.2017 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: assistant manager Responsabilitati: -Asigur asistenta manageriala directorului general;
-Ma ocup de rezervari la hotel si cumpararea biletelor de avion pentru angajatii care pleaca in delegatii;
-Efectuez deconturi de cheltuieli la intoarcerea angajatilor din delegatii;
-Preiau si directionez apelurile telefonice;
-Programez intalniri;
-Efectuez activitati de birotica, secretariat, rapoarte si situatii in Excel si Word;
-Asigur serviciul de protocol;
-Coordonarez activitati de protocol (primirea si indrumarea vizitatorilor);
-Indeplinesc activitati zilnice de secretariat;
-Asigur transmiterea si receptionarea documentelor prin curier/posta, fax, email. |
|
01.04.2015 - 30.04.2016 Departament: achizitii Titlu Job: purchasing assistant Responsabilitati: -Evaluarea ofertelor si urmarirea pana la finalizarea livrarii; -Verificarea stocurilor ori de cate ori este nevoie in vederea plasarii de noi comenzi; -Mentinerea legaturii cu furnizorii pentru a colecta informatii cu privire la cantitati disponibile, preturi, termeni si modalitati de livrare; -Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii existenti in vederea maririi portofoliului de produse. |
|
01.05.2013 - 30.04.2015 Departament: internet / e-commerce Titlu Job: content officer Responsabilitati: O zi de munca in cadrul companiei consta in:
-Listare produse noi de imbracaminte, incaltaminte, cosmetice, electrocasnice (pentru listare e necesara realizarea de fisiere de import, verificare poze si informatii, compunere si documentare pentru descrierile produselor etc);
-Rezolvarea situatiilor primite pe mail;
-Verificarea produselor deja existente pe site. |
|
01.04.2011 - 31.12.2011 Departament: relatii publice Titlu Job: operator call center Responsabilitati: In cadrul companiei TweenCall lucram pe un proiect pentru Romtelecom, unde preluam apeluri, inregistram contracte, nemultumiri ale clientilor, verificam facturi si promovam produse. |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2012 Facultate: Jurnalism la Universitatea Hyperion din Bucuresti.
Premii Diploma de licenta, specializarea - jurnalism
Diploma de bacalaureat
Atestat informatica |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,mediu,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|