 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 22.04.1992 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:24.12.2010
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2018 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: subject matter expert/team coach Responsabilitati: -evidenta si raportare asupra statusului procesului si a parametrilor specifici de performanta
-consilier al analistilor in cazul in care acestia se ocupa cu situatii dificile
-monitorizarea procesului si a termenelor limita
-alocarea activitatilor pentru analisti si prim punct de contact al procesului pentru acestia
-procesare documente contabile
-intocmirea situatiilor si rapoartelor financiar-contabile |
|
01.10.2017 - 30.09.2018 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: analist accounts payable Responsabilitati: -procesarea de facturi: indexare, codare, validare, corectare in sistem ERP (Oracle)
-plati: propunere facturi pentru plata, verificare, validare, rapoarte specifice
-activitati de inchidere de luna si de an (rapoarte)
-reconcilieri
-rezolvarea solicitarilor furnizorilor si clientului |
|
01.10.2016 - 31.10.2017 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: analist ar Responsabilitati: -sa aplic banii pe conturile clienților, pana la deadline
-sa închid facturile in functie de detaliile de plata primite de la client
-comunicare permanenta cu echipa de collection
- sa introduc claim-uri (dispute si discounturi) in sistem |
|
01.10.2015 - 31.10.2016 Departament: controlul calitatii Titlu Job: analist bill review Responsabilitati: -sa ma asigur ca identific si corectez greselile survenite in conturile clientilor
-sa ma asigur ca raspund in termenii agreati solicitarilor venite din partea clientilor, interni si externi, pe toate canalele pe care sunt contactat:
- cazuri recalculare
- mail help
-spirit de initiativa si inovatie in scopul imbunatatirii proceselor curente si a eficientizarii acestora, pentru obtinerea informatiilor de cea mai inalta calitate
-impartasirea informatiilor si bunelor practici cu colegii, respectarea deadline-urilor si aderenta la program |
|
01.10.2014 - 31.10.2015 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: consultat relatii clienti Responsabilitati: -sa ma asigur ca problema clientului se rezolva in cel mai scurt timp posibil si sa fac tot ce e posibil pentru a compensa eventualele neplaceri
-sa am o atitudine proactiva, sa anticipez si sa vin cu solutii de imbunatatire a problemelor ce pot apărea, sau orice eventuale dificultati
-sa promovez si sa informez clientul cu privire la promoțiile actuale ale companiei
-sa imi ajut colegii si sa păstrez o buna comunicare cu alte departamente |
|
01.08.2014 - 31.10.2014 Departament: marketing Titlu Job: operator introducere date Responsabilitati: -sa verific calitatea inregistrarilor operatorilor de teren si sa semnalez eventualele nereguli
-sa introduc datele colectate de acestia
-sa raportez datele colectate |
|
01.06.2014 - 31.08.2014 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator sondaje de opinie Responsabilitati: -sa contactez clientii in vederea aplicarii sondajelor de opinie
-sa am o comunicare buna cu acestia pe tot parcursul chestionarului, sa le mentin interesul pana la finalizarea acestuia
-sa introduc datele colectate de operatorii de teren |
|
01.03.2014 - 30.06.2014 Departament: marketing Titlu Job: sociolog Responsabilitati: -introducere date colectate de operatori
-verificarea corectitudinii datelor colectate (cele colectate de operatori, cat si cele colectate prin intermediul platformelor)
-analiza datelor (analiza cantitativa -SPSS, Excel; analiza calitativa)
-recrutarea participantilor la focus-grupuri
-raportarea si prezentarea datelor către client |
| studii | |
|
Facultati: 2014 - 2016 Masterat: Sondaje de opinie, marketing si publicitate la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: sociologie la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din București.
Facultati in straiatate nu |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|