Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.02.1989

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Obiectivul meu este sa lucrez intr-o companie in care sa pot ajuta la cresterea imaginii si activitatii financiare a acesteia, unde sa am posibilitatea de a ma dezvolta profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Inginerie, Controlul calitatii, Banci, Management

Oras de lucru: Brasov, Slobozia

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: store manager enel slobozia

01.03.2015 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

- promovarea serviciilor si produselor oferite de banca maximizarea numarului de produse detinute/clienti, cresterea gradului de satisfactie a acestora si asigurarea retentiei
- raportarea zilnica directorului si participarea activa la sedintele operative de vanzare, formuland propuneri privind imbunatatirea produselor si activitatii de promovare si vanzare a bancii
- efectuarea de operatiuni de deschideri conturi, depozite, carduri credit si debit, overdraft, credite de nevoi personale
- arhivarea documentatiei specifice operatiunilor bancare si revizuirea periodica
gestionarea cardurilor din unitate si predarea lor catre clienti
- realizarea de vizite in scopul atragerii de clienti noi
- efectuarea zilnica de outbound pentru atragere de clientela



01.05.2014 - 31.03.2015

Departament: altele

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

Am organizat si coordonat activitatea echipei din magazin, cat si resursele disponibile pentru maximizarea profitabilitatii magazinului si vanzarilor si m-am asigurat ca asteptarile clientilor sunt depasite cu privire la standardele serviciilor, respectand politicile si procedurile de lucru definite pentru magazinele Orange. Am reprezentat compania in relatie cu autoritatile locale si am oferit infomatiile solicitate autoritatilor de control in limitele obligatorii. Asigurarea instruirii subordonatilor directi a fost una din responsabilitatile mele si am luat masuri pentru dezvoltarea abilitatilor si competentelor de vanzare ale acestora in scopul de a oferi cea mai buna calitate clientilor. Propuneam solutii noi pentru imbunatatirea performantei echipei si magazinul, am gestionat activitati de ordin administrativ referitor la completarea pontajelor, aprobarea si trimiterea la timp a documentelor angajatilor din subordine, catre departamentul Resurse Umane.

01.10.2007 - 30.04.2014

Departament: altele

Titlu Job: sales reprezentative

Responsabilitati:

Una din responsabilitatile mele a fost promovarea produselor companiei postpaid si prepaid, consilierea clientilor in vederea alegeri serviciilor cat mai apropiate de nevoile lor, oferirea de informatii tehnice privind terminalele din oferta, rezolvarea cat mai amiabila a problemelor ivite sau preluarea lor si transmiterea catre departamentul specializat, realizarea borderourilor si centralizarea lor, incasarea platilor pastpaid si prepaid, efectuarea depunerii saptamanale catre G4S, trimiterea comenzilor pentru a asigura stocul necesar al magazinului, participarea la inventare si asiguram partea tehnica si actualizarea panoului T&T.

Am reusit atingerea obiectivelor, asigurandu-ma in aceeasi masura ca asteptarile clientilor sunt depasite cu privire la standardele serviciilor oferite, in scopul cresteri bazei de clienti. In anul 2010 am participat la trainuirea agentilor de vanzari de la parterii Orange "Universal 2002", de pe raza judetului Ialomita. Am coordonat corect si eficient activitatea echipei cand eram "in charge" si am reprezentat cu succes compania in relatia cu autoritatile de control.



studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Management performant in alimentatie publica, agroturism si protectia consumatorului la Bioterra Busuresti din Bucuresti.
2007 - 2011 Facultate / Colegiu: Inginerie si management la Bioterra Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Oct 2007 - Jan 2015: Orange Romania
Studiile si training-urile la care am participat in cadrul unei companii multinationale m-a ajutat sa ma dezvolt personal si profesional, iar recomandarile din partea managerului regional, cat si national, ma certifica ca fiind o persoana orientata spre cele mai bune rezultate.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close