Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.02.1991

Permis conducere:  Cat.B,, Data obtinerii:01.10.2013

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-un mediu competitiv, unde imi pot folosi abilitatile si cunostintele acumulate, pentru a indeplini cerintele companiei, cat si pentru dezvoltarea mea profesionala.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Atributiile mele ca angajat al companiei sunt atat relatia cu angajatii cat si relatia cu clientii.
Ma ocup de intregul proces de vanzare, incepand cu promovarea produselor din showroom pana la consilierea clientului si finalizarea vanzarilor, urmand ca dupa acest proces sa intocmesc contracte, proforme si facturi ca apoi sa transmit comenzile catre furnizorii nostri.
In atributiile mele intra deasemenea intocmirea dosarelor angajatilor, cererile de concediu, pontajul lunar si tabelul cu bonuri de masa al angajatolor.
Promovarea prin fotografii ale produselor, pe care le editez si le incarc pe platforme precum, instagram si facebook.
Ocazional, procesarea comenzilor online si telefonice.
Intretinerea unei bune relatii profesionale cu toti colaboratorii nostri dar si cautarea unor noi parteneri.
Intocmirea listelor cu produse necesare, pentru buna functionare a magazinului.
Amenajarea showroom-ului si mentinerea lui regulat.
Deasemnea receptia marfii de la furnizor intra in atributia mea, traducerea facturilor cu produse, calcularea pretului de vanzare in Excel si adaugarea produselor in gestiune, NIR.
Diferite tabele in Microsoft Excel, care au rol de a calcula indeplinirea targetului pe zi/lunar sau coordonarea livrarilor si montajelor.

01.09.2018 - 28.02.2019

Departament: management

Titlu Job: team manager

01.04.2018 - 30.09.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: sales advisor

01.03.2016 - 31.03.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: team manager

Responsabilitati:

Ca Team Manager, am avut in subordine o echipa de 15 agenti, de a caror formare profesionala (training) m-am ocupat personal. Pe langa efectuarea planului lunar de vanzari, a rapoartelor zilnice, pontajului lunar si a calculului salariilor (in Microsoft Excel), aveam ca sarcini: implementarea noilor oferte de produse si pregatirea angajatilor, mentinerea unei colaborari eficiente intre echipa si conducere, precum si a unei atmosfere placute la locul de munca. De asemenea, atat saptamanal, cat si lunar, ma ocupam de organizarea competitiilor cu premii, care aveau ca scop motivarea agentilor si indeplinirea target-urilor.
Promovarea produselor si mentinerea unei bune relatii cu clientii in mediul online (Facebook Pages, Facebook Ads) era de asemenea un aspect care intra in atributiile mele.

01.02.2015 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

Ca agent call center, m-am ocupat de vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii conform contractelor aflate in derulare. Atributiile mele au fost:
- Contactarea clientilor actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor, conform campaniilor planificate;
- Oferirea de informatii, emiterea si transmiterea de emailuri si oferte, la cererea clientilor;
- Actualizarea bazei de date (in Microsoft Excel, VCC - Virtual Call Center);
- Documentarea in permanenta referitor la noile produse oferite de catre furnizor;
- Preluarea si procesarea comenzilor;
- Transmiterea catre manager a informatiilor cu privire la sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si furnizor;

01.06.2012 - 31.12.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: consultant turism

Responsabilitati:

Stagiul de practica pe care l-am urmat in cadrul agentiei de turism m-a ajutat sa imi dezvolt initiativa, abilitatile de comunicare, precum si orientarea catre eficienta si rezultate, lucrul in echipa si atitudinea pozitiva, orientata catre client.
Indatoririle mele au fost:
- prezentarea si vanzarea produselor turistice;
- consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice interne si externe, pe baza cataloagelor de oferte ale tour-operatorilor;
- urmarirea derularii actiunii turistice;

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Administrarea Afacerilor la UNIVERSITATEA DANUBIUS din GALATI. Licentiat in stiinte economice - Economia comertului, turismului si serviciilor
Media examenului de licenta: 9.50
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii la Colegiul National "Ana Aslan" din Braila. Diploma de bacalaureat

Premii

Traininguri
May 2018 - May 2018: Fashion and Sustainability: Understanding Luxury Fashion in a Changing World
Curs online, sustinut de "London College of Fashion" si Casa de Moda "Kering"
Moda si durabilitate: Intelegerea modei de lux intr-o lume in schimbare
Apr 2018 - Apr 2018: Inovation: The fashion industry
Curs online, sustinut de "University of Leeds", care are ca tema evolutia retailerilor inovatori de fashion si povestea din spatele articolelor cheie de imbracaminte.
Premii si Distinctii
Jan 2018: Diploma de merit: "Supervisor-ul anului 2017 " - Quick Telesales

Conferinte
Nov 2017 - Nov 2017: Live2Lead
Conferinta pentru dezvoltarea liderilor, conceputa pentru a echipa participantii cu noi perspective, instrumente practice si idei aplicabile.
Apr 2017 - Apr 2017: “Cum sa-ti dezvolti eficient afacerea ta”, Lorand Soares Szasz
Seminar pentru antreprenori si manageri, avand ca tema: strategii de crestere accelerata pentru IMM-urile din Romania, insotite de studii de caz si metode de implementare in afaceri.
Hobby-uri
Fotografie, Calatorii, Fashion, Domeniul culinar



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close