Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.06.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.10.2012

obiectiv

 

Să comunic. Să învăț. Să mă dezvolt. Să promovez. https://www.facebook.com/ionela.stan.18

Salariu: 2.700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager

01.03.2018 - 30.11.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: deputy store manager

Responsabilitati:

- intocmirea planului zilnic de activitate;
- receptia marfii;
- distribuirea marfii pe sala de vanzare, in functie de raioane;
- logistica: aranjarea suprastocurilor in depozit, pe categorii de produse, astfel incat sa se asigure la sfarsitul fiecarei zile de munca spatiul optim si necesar pentru urmatoarea livrare de marfa;
- supervizarea ordinii si disciplinei pe sala de vanzare cat si a activitatii desfasurate la casa de marcat (verificarea modului in care casierii isi insusesc atributiile, incepand de la salutul clientului pana la recomandarea produsului saptamanii si a serviciilor de reincarcare telefonica);
- intocmirea rapoartelor zilnice si saptamanale;
- alimentari si decontari financiare, inventariere seif si remiteri bancare;
- recrutare si selectie a angajatilor, individual sau impreuna cu directorul general;
- conceperea si punerea in aplicarea a programului de training intern pentru angajatii noi;
- sustinerea sedintelor lunare sau ocazionale, alaturi de directorul genereal;
- rol esential in formarea unei echipe, motivarea angajatilor si optimizarea potentialului acestora prin prezentarea rezultatelor obtinute si a modului in care acestea pot fi imbunatatite;
- intocmirea programului/orarului de munca, impreuna cu directorul general;

01.10.2017 - 31.03.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

SC CRYSRAL GLOBE SRL este o companie care se ocupa cu import de mobilier din Polonia. Functia de ”agent vanzari” presupune o buna cunoastere a tuturor furnizorilor cu care lucram si a gamei variate de produse pe care o detine fiecare furnizor. Totodata, trebuie cuoscute cu exactcitate termenele de livrare ale comenzilor, pntru a oferi o informatie cat mai precisa clientului. Printre alte responsabilitati, se enumera gestionarea corecta a unui flux mare de comenzi, precum si facturarea produselor si abilitatea de a lucra in programul ASIS.

01.08.2017 - 31.08.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: delegat vânzări

Responsabilitati:

Delegat de Jysk Cluj, am avut ocazia să particip la deschiderea unui magazin Jysk în Ploiești. Acolo am lucrat alături de angajați Jysk din toată țara (Brașov, Sibiu, Iași, Arad, Galați, etc.). Deși am stat în Ploiești doar în perioada 2-7 august, experiența a fost una inedită tocmai fiindcă am întâlnit oameni noi, am instruit oameni care erau la începutul carierei lor la Jysk și am învățat unii de la alții. Scopul delgației a fost crearea unui echipe de suport pentru deschiderea unui nou magazin. Ca delagați, am fost puși în situația de a ne adapta la noi condiții de muncă, la un alt tip de client, la un alt fel de organizare. Cu alte cuvinte, am fost nevoiți să ne unim cunoștințele și abilitățile profesionale, pentru a crea un proces de vânzare ”impecabil”.

01.08.2016 - 30.09.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări, area responsable ( raioane: baie, textile, ferestre, uz casnic)

Responsabilitati:

Experiența dobândită la JYSK este una inedită tocmai fiindcă m-a ajutat să îmi dezvolt abilități precum: atenție distributivă, task-uri contra-timp, multifuncționalism, inteligență socială (cum abordezi un client, cum îi identifici nevoile, cum îl faci să plece mulțumit din magazin, cum relaționezi cu colegii de muncă și cu superiorii tăi), mobilizare în condiții de stres, auto-organizare, etc.

01.03.2016 - 30.04.2016

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: organizator și raportor în cadrul conferinței ”educație, bună guvernare, securitate națională”

01.07.2015 - 31.07.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practica in departamentul financiar-contabil

01.07.2015 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

La KFC am întâlnit un personal tânăr și prietenos. Am învățat să lucrez în echipă, să îmi ajut colegii, să fiu organizată și să am atenție distributivă. Deși experiența mea la acest loc de munca a fost una de scurtă durată, o cataloghez ca fiind una plăcută și constructivă, deoarece a constituit o bază esențială în ceea ce privește modul în care eu m-am adaptat la următorul loc de muncă.

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate / Colegiu: Științe Politice la Facultatea de Stiințe Politice, Administrative și ale Comunicării, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Pe parcursul celor 3 ani de studiu la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, am reușit să dezvolt o gândire analitică, critică și obiectivă. Totodată, am dobândit bune abilități de comunicare în public, în urma numeroaselor proiecte și/sau lucrări de cercetare prezentate în fața colegilor și a profesorilor. Munca în echipă mi-a antrenat capacitatea de a mă mobiliza și de a-i mobiliza pe alții, în atingerea unui scop comun.
2009 - 2013 Liceu: Servicii la Liceul Tehnologic ”Dorna Candrenilor” din Vatra Dornei, Suceava. Prin intermediul Liceului Tehnologic ”Dorna Candrenilor”, profilul ”Servicii”, am obținut calificarea profesională de ”Tehnician în activități economice”. Am dobândit competențe în diverse domenii, precum: managementul relațiilor interpersonale, managementul afacerii, marketingul afacerii, resurse umane, managementul calității, finanțe și fiscalitate, asigurări, etc.

Premii

Conferinte
Mar 2016 - Mar 2016: ”Educație, bună guvernare, securitate națională”
Această conferință a fost organizată de către Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, respectiv Departamentul de Științe Politice. Fiind studentă în anul 3 la Științe Politice, am participat la organizarea acestui eveniment alături de colegii și profesorii mei, eveniment concretizat în redactarea unui raport final, intitulat ”White Paper”. Am participat la discuții care au avut ca temă ”Educația și cetățenia activă” și ”Abandon școlar, incluziune socială”. Totodată, am avut ocazia să întâlnesc oameni consacrați prin acțiunile lor în domeniul educației, precum Mircea Kivu (Grupul pentru Democrație Participativă ”Plenum”), Horia Oniță (Consiliul Național al Elevilor), Anca Gaidoș (Fundația ”Noi Orizonturi”), Maria Gheorghiu (OvidiuRo), etc.
Calificari
Jun 2013: Tehnician în activități economice



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close