Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.07.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoana ambitioasa, in cautare tot timpul pentru dezvoltare. Lucrand in mediul de gaming am invatat ca munca in echipa este vitala pentru functionalitatea unei companii, atat cat si pentru cresterea acesteia. Prin experienta dobandita din domeniul 'Relatii Clienti' am invatat cat de importanta este comunicarea, adaptabilitatea la situatii noi si neasteptate, multi-tasking-ul cat si organizarea timpului cat mai eficient. Sunt o persoana creativa, proactiva si analitica. Sunt orientat spre a invata continuu si a dobandi cat mai multe cunostiinte.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Controlul calitatii, Traduceri, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2020 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialized team call center agent

Responsabilitati:

Asistenta pentru clientii abonati la subscriptia Genius.
Rezolvarea problemelor dupa primirea feedback-ului de la clienti.
Pastrarea legaturii, prin e-mail sau telefon pentru problemele ce nu puteau fi rezolvate in timpul apelului.

01.10.2018 - 31.07.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent callcenter

Responsabilitati:

Relatii clienti pe in-bound si out-bound.
Identificarea problemelor clientilor si rezolvarea lor.
Urmarirea incidentelor si revenirea catre clienti cu solutii adecvate pentru situatiile respective.

01.04.2016 - 30.06.2018

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality control

Responsabilitati:

Preluarea task-urilor si testarea lor pentru a asigura o functionalitate buna si de calitate a produsului final.
Identificarea, urmarirea, rezolvarea bug-urilor si comunicarea catre un responsabil dintr-un alt departament.
Documentarea si raportarea erorilor intr-o maniera cat mai clara si concisa folosind terminologia corecta.
Responsabilitate pentru testele specifice: Functionalitate, Explorabilitate, Folosinta, Regresie.
Realizarea unui raport saptamanal cu toate erorile si remedierea lor.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Pictura la Liceul de Arta Carmen Sylva din Ploiesti.

Premii

Traininguri
Nov 2020: Java Programming, de Software Development Academy
Curs ongoing: Noiembrie 2020 - Iulie 2021
Curs pentru java programming printre care se enumera si alte cunostinte: SQL Databases, JavaScript,C++,HTML,Spring.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close