 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 16.06.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:11.07.2012
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2016 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: specialist suport tehnic relatii clienti business Responsabilitati: Cunostinte legate de servere de mail, web, DNS, DHCP, VPN, echpamente de retea (Media convertoare, routere, POE, RG, MP)
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
Preluarea, inregistrarea si rezolvarea reclamatiilor de natura tehnica privind functionarea serviciilor de internet (cablu coaxial, fibra optica), telefonie (SIP, VoIP), TV(digital, analog) cu respectarea procedurilor interne.
- Oferirea de suport si troubleshooting
- Asigurarea fluxului informational rapid, intre departamente in situatii de avarii, defectiuni in retea
- Suport tehnic oferit clientului la configurarea echipamentelor Vodafone, astfel incat serviciul sa fie functional
- Urmarirea rezolvarii problemelor delegate
- Contribuirea activa la indeplinirea obiectivelor departamentale |
|
01.12.2015 - 30.09.2016 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: technical help desk internet&telefonie Responsabilitati: Preluarea apelurile clientilor UPC Romania, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
Consiliere telefonica a clientilor in ceea ce priveste configurarea echipamentelor, astfel incat sa asigur functionarea serviciilor de telecomunicatii la parametri inalti.Diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP si Broadband.
Suport tehnic client pentru conexiunea echipamentelor personale la conexiune de internet atat prin cablu cat si wifi.
Suport tehnic client pentru conectarea aparatelor de telefonie la modem-urile UPC. |
|
01.06.2014 - 31.12.2015 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: technical help desk dtv Responsabilitati: Suport tehnic client pentru echipamentele personale, cunostinte despre televiziune digitala, analogica, TV Apps , echipamente Upc ca mediabox-urile si cardurile CI+ . |
|
01.01.2012 - 05.03.2013 Departament: medicina umana Titlu Job: tehnician dentar |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2014 Masterat: Antreprenoriat la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca.
2008 - 2011 Facultate: Tehnica Dentara la Universitatea de Medicina si Farmacie din Targu Mures.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Chimie-Biologie la Colegiul National Titu Maiorescu din Aiud.
Premii Traininguri
Jul 2015 - Aug 2015: Sales
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|