Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.06.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.07.2012

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist suport tehnic relatii clienti business

Responsabilitati:

Cunostinte legate de servere de mail, web, DNS, DHCP, VPN, echpamente de retea (Media convertoare, routere, POE, RG, MP)
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
Preluarea, inregistrarea si rezolvarea reclamatiilor de natura tehnica privind functionarea serviciilor de internet (cablu coaxial, fibra optica), telefonie (SIP, VoIP), TV(digital, analog) cu respectarea procedurilor interne.
- Oferirea de suport si troubleshooting
- Asigurarea fluxului informational rapid, intre departamente in situatii de avarii, defectiuni in retea
- Suport tehnic oferit clientului la configurarea echipamentelor Vodafone, astfel incat serviciul sa fie functional
- Urmarirea rezolvarii problemelor delegate
- Contribuirea activa la indeplinirea obiectivelor departamentale

01.12.2015 - 30.09.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical help desk internet&telefonie

Responsabilitati:

Preluarea apelurile clientilor UPC Romania, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
Consiliere telefonica a clientilor in ceea ce priveste configurarea echipamentelor, astfel incat sa asigur functionarea serviciilor de telecomunicatii la parametri inalti.Diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP si Broadband.
Suport tehnic client pentru conexiunea echipamentelor personale la conexiune de internet atat prin cablu cat si wifi.
Suport tehnic client pentru conectarea aparatelor de telefonie la modem-urile UPC.

01.06.2014 - 31.12.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: technical help desk dtv

Responsabilitati:

Suport tehnic client pentru echipamentele personale, cunostinte despre televiziune digitala, analogica, TV Apps , echipamente Upc ca mediabox-urile si cardurile CI+ .

01.01.2012 - 05.03.2013

Departament: medicina umana

Titlu Job: tehnician dentar

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Antreprenoriat la Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca.
2008 - 2011 Facultate: Tehnica Dentara la Universitatea de Medicina si Farmacie din Targu Mures.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Chimie-Biologie la Colegiul National Titu Maiorescu din Aiud.

Premii

Traininguri
Jul 2015 - Aug 2015: Sales



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close