de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.06.1990

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Dobandirea de cunostinte, lucrul in echipa

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

11.10.2010 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist servicii clienti, save desk

Responsabilitati:

-Reţine clienţii care �şi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii �ncheiat cu ROMTELECOM, respect�nd procedurile de lucru �n vigoare;
-Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere �n vederea reţinerii clienţilor, utiliz�nd bazele de date disponibile �n sistemele IT;
-Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii �n termenul prevazut �n instrucţiunile de lucru;
-Identifică motivul solicitării de reziliere;
-Solicita feedback clientilor privind serviciile oferite de ROMTELECOM;
-Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii �n reţea şi pentru a servi at�t �n interesul clienţilor c�t şi al companiei;
-Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile �n scopul reţinerii clienţilor �n reţeaua ROMTELECOM;
-Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ �n rezolvarea situatiilor semnalate de clienţi;
-Promovează produsele şi serviciile ROMTELECOM.

23.06.2008 - 03.07.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

- Promotie Nivea Sun (P&G)
- Prezentarea noilor oferte potentialilor clienti
- Distribuirea materialelor promotionale
- completarea zilnica a raportului de activitate

21.10.2007 - 10.11.2007

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

- prezentarea potentialilor clienti a ofertei Orange
- distribuirea de materiale promotionale

studii

 

Facultati:

Liceul teoretic "Dimitrie Cantemir" Onesti, profil matematica-informatica, 2006-2009
Academia de Studii Economice, Bucuresti, Facultatea de Comert, anul III

Activitati extracurriculare

- Adaptabila la modificari
- Capacitate de comunicare
- Atentie la detalii, capacitate de sintetizare


Premii

Permisul ECDL complet (7 module)
Atestat in informatica, html - Microsoft Share Point Designer 2007
Diploma in baze de date Oracle
Cursuri de pedagogie in cadrul Departamentului de Pedagogie, ASE, an III

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,mediu,incepator)

spaniolă(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close