Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.08.2015

obiectiv

 

ATINGEREA UNUI NIVEL PROFESIONAL RIDICAT IN DOMENIU

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist salarizare

Responsabilitati:

- Intocmirea lunara a statului de salarii in aplicatia HR Image conform legislatiei in vigoare: calcul salarii, ore suplimentare, ore de noapte, ore de week-end, sarbatori legale platite, prime, concedii medicale, operarea retinerilor etc;
- Calcularea numarului de tichete de masa de comandat, intocmirea listei de distributie si transmiterea ei catre client;
- Comunicarea catre client a sumelor de virat reprezentand: salarii, impozite, contributii
- Intocmirea declaratiei lunare 112;
- Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de client.

01.10.2015 - 31.10.2018

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef serviciu resurse umane

Responsabilitati:

• Planificarea, organizarea şi supervizarea activităţilor departamentului de resurse umane (numar persoane aflate in subordine 5);
• Stabilirea impreuna cu managerii de departament a necesarului de resurse umane pentru atingerea planului de afacere anual;
• Organizarea şi coordonarea întregului proces de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante;
• Planificarea şi coordonarea procesului de inductie al noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora în organizaţie, urmărind evoluţia acestora, din punct de vedere al performanţelor profesionale şi adaptabilitatea acestora la cerinţele societăţii;
• Ţinerea evidenţei documentaţiei necesare activităţii departamentului, fluctuaţia de personal, angajări, promovări, plecări din societate etc;
• Supervizarea activitatatii de intocmire a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale, pontaje, verificarea întocmirii corecte a dosarelor de evidenta personal, a adeverintelor;
• Coordonarea şi implementarea sistemelor de evaluare a performanţelor profesionale ale angajaţilor;
• Coordonarea activitatatii de reactualizare a fişelor de post, Regulament Intern, Contract colectiv de munca;
• Supervizeaza activitatea de protecţie a muncii;
• Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societăţii, privind structura personalului pe diverse categorii de vârstă, sex, socio-profesionale, fluctuaţia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.
• Participarea la soluţionarea conflictelor de muncă şi plângerilor angajaţilor;
• Analizarea periodica a indicatorilor calităţii departamentului si propunerea de masuri de imbunatatire;
• Consilierea managerilor cu privire la relaţiile cu angajaţii, legislatia muncii, procedurile de resurse umane;
• Supervizarea întreţinerii/actualizarii bazei de date a angajaţilor;
• Verificarea si intocmirea lunara a statului de salarii in aplicatia Nexus conform legislatiei in vigoare: calcul salarii, ore suplimentare, ore de noapte, sarbatori legale platite, prime, indemnizatii si alte drepturi de natura salariala, calcul concedii medicale, operarea retinerilor etc;
- Calcularea numarului de tichete de masa de comandat, intocmirea listei de distributie si transmiterea comenzilor pentru fiecare locatie;
- Comunicarea catre operatorul de plati a sumelor de virat reprezentand: salarii, impozite, contributii
- Intocmirea declaratiei lunare privind contributiile de asigurari sociale, sanatate, fonduri speciale si transmiterea acestora in termenul legal catre institutia abilitata a statului (Declaratia 112);

01.05.2015 - 31.10.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de incetare etc.;
inregistrarea acestora in programul de salarii(Saga) si in Revisal(in termenul legal);
- Intocmirea lunara a statului de salarii conform legislatiei in vigoare: calcul salarii, ore suplimentare, ore de noapte, sarbatori legale platite, indemnizatii si alte drepturi de natura salariala, calcul concedii, operarea retinerilor etc;
- Intocmirea electronica a situatiei viramentelor lunare de salarii prin carduri bancare
- Intocmirea situatiei veniturilor din activitati independente;
- Intocmirea declaratiei lunare privind contributiile de asigurari sociale, sanatate, fonduri speciale si transmiterea acestora in termenul legal catre institutia abilitata a statului (Declaratia 112);
- Comunicarea catre operatorul de plati a sumelor de virat reprezentand: salarii, impozite, contributii;
- Mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului: Casa de pensii, CASS, ANOFM, ITM etc.;
- Intocmirea declaratiei informative privind impozitul pe salarii precum si a impozitului cu retinere la sursa pentru alte venituri (Declaratia 205);
- Intocmirea si distribuirea adeverintelor privind impozitul pe venituri din salarii si din activitati independente;
- Intocmirea tuturor adeverintelor solicitate de angajati;
- Comunicarea catre prestatorul de medicina muncii a angajatilor noi si a celor carora le inceteaza contractul;
- Calcularea numarului de tichete de masa de comandat, intocmirea listei de distributie si transmiterea comenzii;
- Comunicarea catre banca emitenta a cardurilor de salarii a incetarii contractelor pentru angajatii cuprinsi in conventia cu aceasta;
- Intocmirea raportarii lunare privind costurile salariale;
- Intocmirea situatiilor statistice lunare, trimestriale, anuale solicitate de Institutul National de Statistica;
- Intocmirea diverselor rapoarte privind costurile salariale;

01.05.2008 - 31.05.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist salarizare

Responsabilitati:

- Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de incetare etc.;
inregistrarea acestora in programul de salarii(dp Payroll) si in Revisal(in termenul legal);
- Intocmirea lunara a statului de salarii conform legislatiei in vigoare: calcul salarii, ore suplimentare, ore de noapte, sarbatori legale platite, indemnizatii si alte drepturi de natura salariala, calcul concedii, operarea retinerilor etc;
- Intocmirea electronica a situatiei viramentelor lunare de salarii prin carduri bancare si transmiterea catre operatorul de plati salarii;
- Intocmirea situatiei veniturilor din activitati independente;
- Intocmirea declaratiei lunare privind contributiile de asigurari sociale, sanatate, fonduri speciale si transmiterea acestora in termenul legal catre institutia abilitata a statului (Declaratia 112);
- Comunicarea catre operatorul de plati a sumelor de virat reprezentand: salarii, impozite, contributii;
- Intocmirea ordinelor de plata si depunerea acestora la banca pentru venituri din activitati independente;
- Mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului: Casa de pensii, CASS, ANOFM, ITM etc.;
- Intocmirea declaratiei informative privind impozitul pe salarii precum si a impozitului cu retinere la sursa pentru alte venituri (Declaratia 205);
- Intocmirea si distribuirea adeverintelor privind impozitul pe venituri din salarii si din activitati independente;
- Intocmirea tuturor adeverintelor solicitate de angajati;
- Comunicarea catre prestatorul de medicina muncii a angajatilor noi si a celor carora le inceteaza contractul;
- Calcularea numarului de tichete de masa de comandat, intocmirea listei de distributie si transmiterea comenzii;
- Comunicarea catre banca emitenta a cardurilor de salarii a incetarii contractelor pentru angajatii cuprinsi in conventia cu aceasta;
- Intocmirea raportarii lunare privind costurile salariale;
- Intocmirea situatiilor statistice lunare, trimestriale, anuale solicitate de Institutul National de Statistica;
- Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul urmator (partea de salarii si alte avantaje acordate salariatilor);
- Inregistrarea in contabilitate a statelor de salarii si a veniturilor din activitati independente cu taxele aferente si tichetele de masa acordate;
- Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor de banca pe baza extraselor de cont (in lei si valuta), a facturilor emise (in lei si valuta) catre clienti si a deconturilor de cheltuieli;
- Verificarea foilor individuale de parcurs;
- Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de catre Directorul General si Directorul Financiar.

01.10.2006 - 01.05.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane, bucuresti

Responsabilitati:

- Intocmirea contractelor de munca, a deciziilor si a actelor aditionale si introducerea lor in progr. WinMentor;
- Intocmirea pontajelor(pentru anumiti clienti);

- Intocmirea statului de salarii: calcul ore suplimentare, ore de noapte, sarbatori legale platite,concedii, indemnizatii si alte drepturi de natura salariala, operarea retinerilor, bonusurilor, prime etc;

- Comunicarea catre clienti a sumelor de virat reprezentand: salarii, impozite, contributii;

- Intocmirea OP-uri pentru salarii, contributii angajat/angajator (pentru anumiti clienti); Intocmirea declaratiilor lunare privind contributiile de asigurari sociale, sanatate, fonduri speciale si transmiterea acestora in termenul legal catre institutiile abilitate ale statului;

- Intocmirea fiselor fiscale si depunerea Borderoului fiselor fiscale la AFP in termenul legal;
- Mentinerea bazei de date REVISAL;

- Intocmirea adeverintelor solicitate de clienti referitoare la salarii, concedii, contributii si statutul angajatilor;

- Intocmirea de rapoarte si statistici cerute de clieti;
- Consultanta in domeniul resurselor umane.

01.07.2004 - 01.10.2006

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: referent salarizare, bucuresti

Responsabilitati:

- Intocmirea pontajelor si evidenta concediilor de odihna; Calculul concediilor medicale;

- Intocmirea adeverintelor solicitate de angajati; Intocmirea comanzii de tichete de masa;

- Calculul drepturilor salariale(progr.Eurogenius) in conformitate cu prevederile legale si raportarea corecta a contributiilor la salarii catre institutiile statului;
- Intocmirea fiselor fiscale.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Finante si Piete Financiare la Academia de Studii Economice - Facultatea de Asigurari, Banci si Burse de Valori din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Informatica la Colegiul National Mihai Eminescu din Buzau.

Premii

Certificari
Apr 2006 - Sep 2006: Centrul de pregatire profesionala Arrow, Bucuresti
Curs Inspector Resurse Umane
Calificari
Jun 2000: Colegiul National Mihai Eminescu Buzau - Diploma de operator programator.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close