Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.11.1992

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:15.02.2011

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Banci, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

01.10.2016 - 30.11.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane - inspector resurse umane

Responsabilitati:

Recrutare, selectie si angajare:
- Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante, pentru personalul direct productiv;
- Defineste/ clarifica profilul candidatului si cerintele postului, in baza fisei de post si a discutiilor cu managerii de departamente;
- Concepe si posteaza anunturile de recrutare;
- Organizeaza preselectia candidatilor in baza CV-urilor, in functie de cerintele postului; stabileste impreuna cu managerul de departament modul de testare specifica, unde este cazul;
- Organizeaza interviurile de selectie;
- Administreaza si actualizeaza dosarele cu candidati asigurand acuratetea informatiilor;
- Participa activ la implementarea procedurilor interne de lucru si la imbunatatirea serviciilor de recrutare;
- Urmareste rezultatele si performanta procesului de recrutare prin indicatori si rapoarte specifice;
- Intocmeste dosarele de personal la angajare pentru toti angajatii;
- Raspunde de transmiterea in Revisal a informatiilor conform HG 500/2011 modificata de Hotărârea Guvernului nr. 905/2017;
- Asigura introducerea corecta in softul de salarii- Modulul Personal a datelor angajatilor pe care le gestioneaza conform cu manualul/ modul de utilizare a softului;
- Intocmeste si distribuie actele aditionale catre salariati;
Evidenta prezentei:
- Opereaza in programul de evidenta a prezentei SVT si administreaza acest program prin inregistrari si verificari saptamnale;
- Verifica pontaje de pe linii;
- Urmareste inregistrarea Concediilor de odihna, intocmeste liste de concedii, centralizare zile ramase si pregateste raport lunar;
- Preia, verifica, inregistreaza si transmite catre Casa de Asigurari de sanatate concediile medicale;
- Pregateste si depune documentatia privind concediile medicale, cf. cu cerintele legale;

Salarizare (secundar):
- Verifica pontajele intocmite de catre fiecare departament, se asigura ca acestea sunt intocmite corect si la timp, ca respecta cerintele interne si prevederile legale; verifica acuratetea inregistrarilor in softul de pontaj, introduce datele referitoare la absente, intervine pe pontaj si face modificarile necesare, listeaza pontajele lunare;
- Inregistreaza pontajele in softul de salarizare (manual sau import), cu respectarea cerintelor interne, a cerintelor legale si manualul de utilizare a softului; asigura documentatia interna - suport pentru evidenta pontajelor (ex. cerere CO etc), organizeaza documentele si le arhiveaza cf .cu cerintele legale;
- Asigura inregistrarea datelor pentru calculul lunar al salariilor (avansuri) cu respectarea cerintelor interne (ex. procedura, decizii), a cerintelor legale si manualul de utilizare a softului;
- Se informeaza si urmareste punerea in aplicare a Legislatiei muncii in ceea ce priveste domeniul sau de activitate;
- Intocmeste rapoarte lunare si ocazionale privind prezenta, head count, fluctuatie, etc;
- Elibereaza adeverinte medic, venit, etc;
Comunicare interna
- Formuleaza si distribuie anunturile interne (email, format hartie, aviziere, etc);
- Actualizeaza avizierele;
- Urmareste cutiile de sugestii si reclamatii si centralizeaza informatiile din ele;

01.03.2016 - 30.04.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
-primirea si cazarea clientilor;
-intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, facturi, urmarirea si incasarea platilor);
-promovarea serviciilor oferite clientilor;
-solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
-medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor;
-asigurarea activitatii de telefonie centrala a pensiunii;
-preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);

01.06.2015 - 30.09.2015

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: asistent comercial

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Universitatea Petru Maior din Targu-Mures.
2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Comunicare si Relatii Publice la Universitatea Petru Maior din Targu-Mures.

Premii

Traininguri
Jun 2018 - Jun 2018: Team management

Certificari
Mar 2018 - Apr 2018: Curs Inspector Resurse Umane - CCIM

Calificari
Oct 2012: Cosmetician



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20