 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 28.03.1991 Permis conducere: Cat.A,B, Data obtinerii:07.05.2009
|
|
obiectiv | |
|
"Ca specialist trebuie sa iti cunosti punctele forte si ce specializare ti se potriveste cel mai mult pentru a aduce valoare adaugata"
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2015 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane Responsabilitati: Organizare si participare la integrarea personalului în organizaţie - respectarea planului de inductie - onboarding
Intocmire si verificare pontaj
Redactare mesajul de recrutare
Lansare mesajul de recrutare
Recrutare si interviuri angajati
Planificare si organizare transport angajati
Colaborarea cu furnizorul de catering
Rapoarte din baza de date de personal
Aplicarea instrumentelor de evaluare şi sumarizarea rezultatelor evaluării
Evaluare angajati si recomandare de cursuri si certificari
Analiza si programare cursuri
Organizare skill matrix
Evidenta training-urilor
Intocmire centralizatoare de concediu de odihna anual
Realizare la cerere orice tip de raportare sau situaţii de evidenţă statistică operativă a personalului
Mentinerea relatiei angajator- angajat, pastrarea viziunii companiei si a culturii organizationale |
|
01.04.2014 - 31.01.2015 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: front office assistant/ assistant manager Responsabilitati: Preluarea actelor angajati si organizarea lor
Intocmire rapoarte specifice
Organizare delegatii si intocmire documente
Organizare vizite clienti |
|
01.05.2013 - 30.04.2014 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: assistant manager Responsabilitati: - oferirea de suport si asistenta managementului companiei, in activitatile administrative curente;
- solicitarea ofertelor de serviicii la cererea expresa a acestora;
- funizarea de informatii, detalii si rapoarte privind actvitatea de receptie-secretariat, precum si orice alte rapoarte cerute de catre managementul si colaboratorii companiei;
- gestionarea cu maxima confidentialitate documentele de interes general ale companiei;
efectuarea rezervarii de tichete avion/tren, hotel, restaurant pentru diverse ocazii la care participa membrii de conducere si colaboratorii companiei;
- traducerea corespondentei sau a altor documente interne/externe; traduceri din Limba Engleza in Limba Romana si invers;
- preluarea corespondentei zilnice care intra in societate prin fax si/sau prin furnizorii de servicii, prin curierat, etc, inregistrarea in registrul intrari-iesiri, si distribuirea corespondentei inregistrate catre colaboratori/persoanele destinatare;
- asigurea interfatei cu clientii externi, respectiv informarea si acomodarea acestora in sediul companiei, executarea de sarcini specifice de secretariat;
- preluare apelurilor telefonice, redirectionarea lor sau transmiterea mesajele persoanelor carora le-au fost destinate;
- primirea, sortarea si /sau arhivarea corespondentei pentru membrii colaboratori ai companiei;
- asigurea protocolului pentru clientii si vizitatorii companiei;
- organizarea evidentei contractelor emise de societate sau primite de la terti, centralizarea si transmiterea acestora catre colaboratorii companiei, cu toate informatiile continute in aceste documente;
- redactarea raspunsurilor si corespondentei colaboratorilor, conform indicatiilor acestora |
|
01.05.2011 - 31.10.2011 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: assistant manager Responsabilitati: Am realizat oferte pentru potentialii clienti, cautare de clienti, monitorizarea vanzarilor pe site-ul companiei si verificarea stocului, completarea dosarelor angajatilor cu actele necesare si completarea fiselor de protectia muncii si PSI, verificarea stocurilor din magazinele companiei, contabilitate primara si colaborarea cu firmele de curierat,Organizare și întreținere site cu produsele firmei, evidența activităților firmei, realizarea ofertelor și promoțiilor,vânzare, facturare, evidența stocului din depozit |
|
01.02.2011 - 01.11.2011 Departament: merchandising / promoteri Titlu Job: curier Responsabilitati: Distribuție materiale publicitare,Distribuirea de oferte, pliante, oferte conform adreselor |
|
01.01.2008 - 01.01.2013 Departament: marketing Titlu Job: promoter Responsabilitati: Promovare sală de evenimente, oferirea de informații clienților, participarea la evenimentele specifice domeniului: TopMariage, ExpoMariage, împărțire pliante posibililor clienți. |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - 2015 Masterat: Psihologie Educationala, Consiliere Scolara si Vocationala la Universitatea din Oradea din Oradea.
2010 - 2013 Facultate: Facultatea de Stiinte Socio-Umane/Psihologie la Universitatea din Oradea din Oradea.
Premii Traininguri
May 2019 - May 2019: Evaluarea Performantei
Apr 2014 - Apr 2014: Comunicare organizationala
Curs sustinut de CIR
Calificari
Mar 2019: Manager Resurse Umane
Jan 2019: Inspector Resurse Umane
Nov 2018: Evaluator competente profesionale
Certificari
Jul 2018 - Jul 2018: Design si dezvoltare organizationala
Apr 2018 - Apr 2018: Protectia datelor cu caracter personal - GDPR
Conferinte
Nov 2013 - Nov 2013: Conferinta Nationala a Psihologilor
Voluntariat
May 2011 - May 2011: Centrul Smiles
Consiliere persoane pentru reintegrare sociala
Oct 2010 - Jun 2013: Practipass
Proiectul “Programul de practică pentru studenţi: Protecţia copilului – de la teorie la practică”
Hobby-uri
planorism, snowboarding, mountainbiking
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|