 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 29.04.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:18.03.2008
|
|
obiectiv | |
|
Aprofundarea cunostintelor teoretice si practice dobandite pana in prezent.
Dobandirea unei experiente practice profesionale si asimilarea de noi cunostinte.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci, Specialisti / Tehnicieni Oras de lucru: Sibiu Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: 08.10.2015 | experienta profesionala | |
|
01.10.2015 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane Responsabilitati: * Realizarea activităţilor de administrare de personal și salarizare (aprox.1200 salariati);
* Administrarea bazei de date si dosarele angajatilor activi / inactivi;
* Administrare REVISAL;
* Intocmirea de adeverinte (vechime, salariat, venit etc);
* Pregatirea contractelor de munca si fiselor de post ce urmeaza a fi semnate;
* Verificarea și prelucrarea pontajelor;
* Verificarea și introducerea concediilor medicale;
* Ȋntocmirea/verificarea statelor de plată;
* Validare si depunere D112;
* Pregătirea si efectuarea viramentelor salariale;
* Menținerea legăturii cu Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu;
* Idei de imbunatatire, optimizare a modului de lucru / soft;
* Documentare perodica la legislatia in vigoare; |
|
01.04.2015 - 31.10.2015 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: - Realizarea activităţilor de administrare de personal și salarizare (aprox. 160 salariati);
- Administrarea bazei de date si dosarele angajatilor activi / inactivi;
- Administrare REVISAL;
-Intocmirea de adeverinte (vechime, salariat etc);
- Pregatirea contractelor de munca si fiseleor de post ce urmeaza a fi semnate;
- Implicarea in recrutarea si selectarea personalului pentru posturile disponibile;
- Verificarea și introducerea concediilor medicale;
- Verificarea și prelucrarea pontajelor;
- Ȋntocmirea/verificarea statelor de plată;
- Validarea D112. |
|
01.01.2013 - 01.04.2015 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane / salarizare Responsabilitati: • Realizarea activităţilor de administrare de personal și salarizare (aprox. 150 clienti - 4200 salariati);
• Verificarea și introducerea concediilor medicale;
• Verificarea și prelucrarea pontajelor;
• Ȋntocmirea/verificarea statelor de plată;
• Pregătirea si efectuarea viramentelor salariale;
• Efectuarea comezilor de tichete de masă/cadou;
• Generarea de rapoarte referitoare la activitatea de salarizare;
• Generarea și depunerea declaraţiei D112;
• Idei de imbunatatire, optimizare a modului de lucru / soft;
• Documentare perodica (lunara) la legislatia in vigoare;
• Sprijin, suport pentru clientii interni. |
|
01.01.2011 - 31.01.2013 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: referent salarizare / economist Responsabilitati: • Culegerea informaţiilor, a pontajelor si centralizarea acestora în conformitate cu funcţionarea și evoluţia societăţii;
• Verificarea și introducerea concediilor medicale;
• Ȋntocmirea situaţiilor și rapoartelor legate de personalul companiei;
• Calculul salariilor inclusiv listarea și semnarea statelor de plata (aprox. 1500 salariati);
• Centralizarea pe calculator a datelor; întocmirea rapoartelor statistice lunare, trimestriale, anuale privind personalul și situaţia salariilor, necesare pentru autorităţi, conform legii; |
|
10.10.2010 - 01.03.2011 Departament: asigurari Titlu Job: consultant asigurari Responsabilitati: Construirea, intreţinerea şi imbunătăţirea relaţiilor cu clienţii; atingerea obiectivelor personale şi de vanzări prin negocieri şi poziţionarea de oferte de asigurare; folosind concepte matematice şi statistice, determinarea probabilităţii şi evaluarea riscurilor trecute in poliţă etc. |
|
01.07.2008 - 01.04.2009 Departament: vanzari Titlu Job: reprezentant vanzari Responsabilitati: Mentinerea in permanenta a legaturii cu clientii existenti (din jud. Sibiu, Mures si Brasov), prospectarea pietei si imbunatatirea portofoliului de clienti, urmarirea circuitului documentelor incepand cu lansarea comenzilor catre producatori/furnizori pana la montarea si facturarea produselor, prospectarea pietei si implicarea in activitatile de marketing ale firmei, asumarea de responsabilitati etc. |
|
01.09.2007 - 30.06.2008 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager / inspector resurse umane Responsabilitati: • Gestionarea Registrului de evidenţă al documentelor; creearea unor spatii adecvate pentru păstrarea documentelor ȋn cadrul compartimentului;
• Realizarea activităţilor de administrare de personal; ȋntocmirea actelor de angajare, definitivare pe post și incetare a activităţii;
• Ȋntocmirea și gestionarea Dosarelor angajaţilor etc |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2010 Facultate: Marketing la Universitatea " Lucian Blaga " Sibiu , Facultatea de Ştiinte Economice din Sibiu. Discipline studiate: Contabilitate, Economia ȋntreprinderii, Management, Marketing, Proiecte de marketing, Cybermarketing, Statistică, Informatică etc
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Economic la Colegiul "D.P. Barcianu" din Sibiu. Discipline studiate: Contabilitate, Economia ȋntreprinderii, Management, Marketing, Statistică, Informatică, Logică etc.
Premii Calificari
Oct 2016: Inspector resurse umane
May 2006: Tehnician in activitati financiare si comerciale
Traininguri
Jan 2009 - Jan 2009: „Tehnici profesioniste de negociere și comunicare’’
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|