Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.11.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri masa

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Paza si protectie / Militar, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Traduceri, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

-intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de
munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe
fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate
celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
- intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de
desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
- inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului
individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al
angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor;
-colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata
(pontaje,concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, popriri etc.);
- efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de
impozite si taxe datorate statului;
- Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului;
- Intocmirea diverselor raportari solicitate de catre manager;
- informarea periodica a managerilor in legatura cu modificarile legislative din
domeniu,inclusiv acordarea de suport si consultanta acestora.
- Gestioneaza concediile medicale conform legislatiei in vigoare si se asigura ca
soldurile cu statul in ceea ce priveste aceste documente sunt permanent la zi
- eliberare de adeverinte solicitate de angajati conform legislatiei in vigoare
-completare formular INSSE lunar si trimestrial
- intocmeste avertismentele si convocarilor la cercetari disciplinare si participarea la
acestea,atunci cand este cazul;
-intocmirea documentelor solicitate în de audit
-intocmirea notei contabile
-mentine relatia cu partenerii de beneficii, bonuri de masa, transmiterea comenzii de
tichete lunar
-intocmeste si distribuie fluturasii de salarii
-primirea si analizeaza diferitelor cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul
resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora

01.11.2016 - 31.10.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

-intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de
munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe
fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate
celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
- intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de
desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
- inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului
individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al
angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor;
-colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata
(pontaje,concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, popriri etc.);
- efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de
impozite si taxe datorate statului;
- Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului;
- Intocmirea diverselor raportari solicitate de catre manager;
- informarea periodica a managerilor in legatura cu modificarile legislative din
domeniu,inclusiv acordarea de suport si consultanta acestora.
- Gestioneaza concediile medicale conform legislatiei in vigoare si se asigura ca
soldurile cu statul in ceea ce priveste aceste documente sunt permanent la zi
- eliberare de adeverinte solicitate de angajati conform legislatiei in vigoare
-completare formular INSSE lunar si trimestrial
- intocmeste avertismentele si convocarilor la cercetari disciplinare si participarea la
acestea,atunci cand este cazul;
-intocmirea documentelor solicitate de audit
-intocmirea si prelucrarea notei contabile
-mentine relatia cu partenerii de beneficii, bonuri de masa, transmiterea comenzii de
tichete lunar
-intocmeste si distribuie fluturasii de salarii
-primirea si analizeaza diferitelor cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul
resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora

01.04.2015 - 30.09.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

-verificarea valabilitatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca / registrul de evidenta a salariatilor.
-intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
-gestioneaza documentele de evidenta a contractelor de munca.
-calcularea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.
-completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii.
-eliberarea de adeverinte la cererile angajatilor.
-primirea si analiza diferitelor cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane si propunerea de solutii pentru rezolvarea acestora.
-aducerea la cunostinta Departamentului Financiar-Contabil modificarile aparute in relatiile de munca (angajari, incetarea raporturilor de munca, concedii fara plata)
-gestionarea unei baze de date de 2000 de angajati cu tot ce implica - salarii, adeverinte, rezolvarea cererilor sau reclamatiilor angajatilor, intocmire cim, incetari cim, transmitere Revisal
-gestionarea echipamentului de paza si protectie

01.09.2010 - 31.05.2011

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

-un proiect cofinantat din fonduri europene prin programul operational ''Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013''
-colectarea datelor necesare pentru realizarea indicilor de productivitate si de necesitate a unui asemenea proiectului si introducerea acestora in program
-colaborarea si sustinerea colegilor de pe teren, implicati in proiect

01.09.2010 - 30.09.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

-verificarea valabilitatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca / registrul de evidenta a salariatilor.
-intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
-gestioneaza documentele de evidenta a contractelor de munca.
-calcularea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.
-completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii.
-eliberarea de adeverinte la cererile angajatilor.
-primirea si analiza diferitelor cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane si propunerea de solutii pentru rezolvarea acestora.
-aducerea la cunostinta Departamentului Financiar-Contabil modificarile aparute in relatiile de munca (angajari, incetarea raporturilor de munca, concedii fara plata)
-gestionarea unei baze de date de 2100 de angajati cu tot ce implica - salarii, adeverinte, rezolvarea cererilor sau reclamatiilor angajatilor, intocmire cim, incetari cim, transmitere Revisal.
-achizitia si gestionarea echipamentului de lucru.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Filologie la Universitatea Spiru Haret; Facultatea De Limbi si Literaturi Straine din BUCURESTI.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Constantin Noica din ALEXANDRIA.

Premii

Calificari
May 2011: certificat manager de proiect

Feb 2011: certificat formator

Aug 2009: certificat inspector resurse umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close