Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.10.1977

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este de a ”investi” cu maturitate, responsabilitate și productivitate cunoștințele și experiența acumulate în domeniul managementului resurselor umane.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - 31.07.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane (fracțiune de normă)

Responsabilitati:

- Întocmirea și încheierea contractelor de muncă și a modificărilor contractuale de muncă (acte adiţionale, decizii de încetare etc), precum și supervizarea înregistrării lor în Registrul general de evidenţă al salariaţilor (REVISAL);
- Întocmirea și actualizarea fişelor de post;
- Întocmirea și arhivarea documentației aferentă dosarelor de personal;
- Cooperarea cu persoanele având atribuţii specifice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, pentru aplicarea normelor şi instrucţiunilor de protecţie a muncii.

01.05.2014 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: expert management de proiect în cadrul proiectelor ”link la primul job” (finanțat prin contract nr. posdru/161/2.1/140845) și ”click pe cariera ta” (finanțat prin contract nr. posdru/161/2.1/140846)

Responsabilitati:

- Asigurarea managementului financiar al proiectelor (prin efectuarea de operațiuni financiare curente, evidențe ale cheltuielilor, raportări financiare, întocmirea dosarelor pentru depunerea cererilor de rambursare, realizarea previziunilor financiare și urmărirea execuțiilor bugetare, asigurarea conformității documentelor justificative ale cheltuielilor cu cerințele POSDRU și reglementările legale în vigoare;
- Asigurarea managementului resurselor umane ale proiectelor prin întocmirea și încheierea contractelor de muncă, a modificărilor contractuale aferente, intervenite pe parcursul derulării acestora, și a documentelor aferente angajării - componente ale dosarelor de personal, prin verificarea conformității ștatelor de plată cu fișele de pontaj ale angajaților, prin întocmirea fișei colective de prezență aferentă personalului contractual al proiectelor, prin ținerea evidenței zilelor de concediu la care au dreptul angajații;
- Coordonarea și supervizarea activităților proiectelor;
- Coordonarea întâlnirilor de lucru ale proiectelor;
- Redactarea de rapoarte tehnice și financiare ale proiectelor;
- Realizarea și participarea în proceduri de achiziții ale proiectelor;
- Întocmirea de acte adiționale și notificări pentru contractele de finanțare ale proiectelor.

01.10.2013 - 30.04.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Asigurarea suportului pentru realizarea activităților Directorului Executiv (documentare legislativă, administrare documente, gestionare contacte și corespondență, asistență în negociere, participare la conferințe);
- Arhivarea proiectelor organizației;
- Corectarea materialelor tehnoredactate;
- Implicare în organizarea programelor de formare ale organizației.

01.01.2013 - 30.09.2013

Departament: management

Titlu Job: asistent de proiect în cadrul proiectului “competențe europene pentru mediul rural” finanțat prin contractul de finanțare nr. posdru/83/5.2/49766

Responsabilitati:

- Realizarea componentei primare de management financiar;
- Implicare în organizarea programelor de formare din cadrul proiectului;
- Participare în cadrul procedurilor de achiziții;
- Implicare în redactarea notificărilor și a actelor adiționale din cadrul proiectului;
- Implicare în redactarea rapoartelor tehnico-financiare ale proiectului.

01.03.2012 - 31.07.2012

Departament: management

Titlu Job: funcționar administrativ în cadrul proiectului “competențe europene pentru mediul rural” finanțat prin contractul de finanțare nr. posdru/83/5.2/49766

Responsabilitati:

- Suport administrativ oferit experților din proiect în activități ale proiectului;
- Gestionarea documentelor administrative legate de cererile de rambursare;
- Suport administrativ în cadrul procedurilor de achiziții;
- Transmiterea documentelor de proiect către AMPOSDRU, partener principal, auditor; recepționarea și îndosarierea documentelor de proiect.

01.10.2008 - 31.01.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent de programe – departamentul de mediu și energie

Responsabilitati:

Asigurarea suportului operațional și administrativ în implementarea proiectelor departamentului prin:
- Pregătirea documentației de achizitii, angajarea cheltuielilor, urmărirea efectuării plăților, procurarea echipamentelor tehnice pentru desfășurarea proiectelor;
- Monitorizarea bugetelor prin verificarea rapoartelor de venituri și cheltuieli, efectuarea rectificărilor bugetare periodice, îmbunătățirea modalităților de raportare;
- Analiza și furnizarea informațiilor relevante pentru fundamentarea proiectelor;
- Suport privind închiderea financiară și operațională a proiectelor.

01.10.2007 - 31.03.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane (fracțiune de normă)

Responsabilitati:

Consultanță privind întocmirea, încheierea și înregistrarea contractelor de muncă și a modificărilor acestora.

01.09.2001 - 29.02.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director financiar – administrativ

Responsabilitati:

- Monitorizarea și raportarea utilizării fondurilor de finanțare ale proiectelor organizației: întocmirea de bugete, achiziționarea de bunuri și servicii, prognozarea și efectuarea plăților, întocmirea rapoartelor lunare de cheltuieli, verificarea înregistrării cheltuielilor în documentele contabile ale sediului principal din Washington;
- Supervizarea întocmirii contabilității locale, întocmirea ștatelor de plată pentru angajați, virarea contribuțiilor salariale la bugetul de stat, întocmirea documentelor de contabilitate primară;
- Înregistrarea și actualizarea modificărilor contractuale de muncă ale angajaților biroului la Inspectoratul teritorial de muncă, completarea și actualizarea registrului electronic de salariați (programul Revisal);
- Conceperea și implementarea politicilor și procedurilor financiare și administrative interne;
- Suport administrativ și logistic în organizarea sesiunilor de lucru și a seminariilor prin efectuarea rezervărilor, negocierea și încheierea contractelor, supervizarea și plata serviciilor;
- Suport privind relocarea în România (București) a specialiștilor străini implicați în desfășurarea programelor prin identificarea locuințelor de închiriat, rezervări hoteliere, deschiderea de conturi bancare, obținerea vizelor și a altor permise de ședere temporară în România;
- Efectuarea tuturor sarcinilor administrative pentru buna funcționare a biroului, păstrarea și actualizarea inventarului echipamentelor tehnice din birou, arhivarea documentelor etc;
- Îndeplinirea procedurilor de închidere administrativă și fiscală a biroului.

01.10.2000 - 30.09.2001

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant serviciu clienți

Responsabilitati:

- Furnizarea informațiilor solicitate de către clienții companiei privind produsele și serviciile de telefonie mobilă oferite, condiții contractuale etc;
- Rezolvarea problemelor și neclarităților clienților apărute în utilizarea serviciilor și produselor urmând politicile și procedurile companiei, intermedierea între furnizorii de produse și servicii și clienți pentru urgentarea rezolvării cererilor.

01.01.2000 - 31.08.2000

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

- Analiza resurselor financiare ale firmei, estimarea lunară a veniturilor și a cheltuielilor, prognozarea cheltuielilor pe termen scurt, achiziționarea de bunuri și servicii, efectuarea plăților;
- Întocmirea evidențelor de contabilitate primară, verificarea ștatelor de plată, virarea contribuțiilor salariale la bugetul de stat, supravegherea întocmirii contabilității lunare;
- Participarea alături de echipa de specialiști pe domeniul tehnic la redactarea documentelor privind proiectele implementate;
- Stabilirea întâlnirilor directorului firmei, menținerea legăturii cu clienții și furnizorii, gestionarea corespondenței și arhivarea documentelor.

studii

 

Facultati:

2002 - 2003 Masterat: Comunicare și Managementul Resurselor Umane la Universitatea București - Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București. Tematica de studiu: Atitudini și valori profesionale, Recrutarea și selecția de personal, Planificarea carierei, Evaluarea performanțelor, Cultura și analiza organizațională, Managementul schimbării, Negocierea și rezolvarea conflictelor, Noi tehnologii în comunicare.
2000 - 2001 Masterat: Sisteme de marketing la Academia de Studii Economice – Facultatea de Comerț din București. Tematica de studiu: Marketing strategic, Marketing comparat, Metode și modele în marketing, Sisteme expert în marketing, Logistica mărfurilor.
1996 - 2000 Facultate: Marketing la Academia de Studii Economice – Facultatea de Comerț din București. Tematica de studiu: Principii, Politici și instrumente de marketing, Cercetări de marketing, Tehnici promoționale, Marketing social-politic, Marketing-ul serviciilor, Marketing internațional, Sisteme informatice în marketing, Studiul comportamentului consumatorului, Negociere și comunicare în afaceri etc;
Tema lucrării de licență: ”Strategii și instrumente integrate de promovare” .

Premii

Certificari
Nov 2013 - Nov 2013: Program de perfecționare pentru ocupația de ”Formator”
Asociația Institutul Român de Training, București
Feb 2013 - Feb 2013: Program de perfecționare pentru ocupația de ”Consilier de orientare privind cariera”
Asociația Institutul Român de Training, București
Oct 2002 - Dec 2002: Program de formare pentru competența de ”Inspector resurse umane”
Fundația Anton Rațiu, București



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close