Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.05.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.06.2006

obiectiv

 

o Dezvoltarea continua a aptitudinilor si cunostintelor mele pe plan profesional in domeniul salarizare, consultanta HR & administrare personal.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 11.01.2016

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane & consultant hr

Responsabilitati:

• Calcularea salariilor in termenele stabilite;
• Inregistrarea concediilor de odihna;
• Inregistrarea/verificarea concediilor medicale;
• Reţinerea si evidenta debitelor de natura salariala;
• Emiterea/verificarea statelor de plata, a fluturasilor de salarii si a centralizatoarelor de salarii;
• Emiterea/verificarea obligatiilor firmei, a ordinelor de plata si a declaratiilor lunare si anuale;
• Intocmirea de situatii statistice lunare, trimestriale, semestriale si anuale;
• Emiterea si evidenta fiselor fiscale;
• Emiterea de adeverinte: venituri, medic/spital, banca, etc.;
• Intocmirea/transmiterea ReviSal-ului conform HG 500/2011;
• Intocmirea, incheierea si declararea in Revisal a contractelor individuale de munca;
• Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a documentelor, actelor si declaratiilor personale;
• Intocmirea actelor aditionale ce produc modificari la contractului individual de munca: modificari ale functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca, declararea acestora in noul revisal conform HG 500/2011;
• Intocmirea adeverintelor de vechime pentru salariatii care nu au intocmit carnet de munca;
• Intocmirea oricaror rapoarte de personal (rapoarte cu costurile totale ale societatii, rapoarte cu zile concediu de odihna etc.);
• Intocmirea fiselor de post pentru salariati;
• Intocmirea/actualizarea Regulamentul de Ordine Interna;
• Intocmirea/actualizarea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;
• Intocmirea deciziilor de sanctionare pentru abateri disciplinare;
• Consultanta pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;
• Informarea permanenta cu privire la modificarea legislatiei referitoare la activitatea de administrare a personalului si respectarea acestora;
• Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.
• Crearea si actualizarea permanenta a bazei de date prin inregistrarea contractelor individuale de munca, a modificarilor de stare civila si salariale, a deciziilor de incetare a activitatii, sanctionare etc.;
• întocmirea dosarelor de recuperare de la FNUASS si depunerea acestora la Casa de Sanatate la termen;
• Intocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;
• Calculul sporurilor si adaosurilor la salariul de baza: ore suplimentare, ore de noapte, premii, etc.;
• Generarea fişierelor electronice pentru plata salariilor în conturi de card bancar al angajatilor;
• Intocmirea ordinelor de plata pentru taxele salariale;
• Intocmirea declaratiei unice 112 si transmiterea acesteia in termen;
• Intocmirea fiselor fiscale pentru salariatii societatii;
• Intocmirea oricaror rapoarte de salarizare;
• Consultanta in orice problema de calcul salarial;
• Informarea permanenta cu privire la modificarea legislatiei in domeniul salarizarii si
• luarea masurilor necesare pentru respectarea acestora.

01.05.2014 - 31.05.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Actualizarea, in permanenta, a bazei de date cu toti angajatii firmei;
- Intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de incetare/suspendare
CIM;
- Elaborarea/ actualizarea fiselor de post, in colaborare cu sefii de departamente;
- Evidenta si urmarirea consumului de tichete lunar;
- Consilierea angajatilor in orice problema ce apartine de domeniul resurselor umane;
- Intocmirea si urmarirea realizarii bugetului previzionat pentru cheltuielile salariale;
- Intocmirea de adeverinte/ diverse acte solicitate de angajati ori de cate ori este nevoie;
- Rezolvarea diverselor reclamatii/plangeri ale salariatilor/sefilor de departamente in domeniul resurselor umane, propunand solutii viabile si care sa urmareasca mentinerea unui mediu
de lucru placut;
- Evidenta si salvarea evaluarilor profesionale semestriale in programul de salarii;
- Intocmirea de adeverinte/ diverse acte solicitate de angajati ori de cate ori este nevoie;
- Organizarea si participarea la diversele interviuri cu candidatii pentru posturile vacante in cadrul companiei;
- Selectia candidatilor pentru posturile vacante in functie de cerintele fiecarui post, in parte;
- Calcularea drepturilor salariale lunare conform pontajelor intocmite pe departamente, a sporurilor prevazute in contractile individuale de munca, precum si a politicii firmei;
- Mentinerea relatiei cu ITM-ul, agentia de somaj, casa de pensii, casa de sanatate si cu alte institutii ale statului,

01.10.2007 - 31.05.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat.
- Intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca.
- Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca si a aricaror alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, conform legilor si instructiunilor in vigoare.
- Eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive.
- Calculul corect si la timp a salariilor angajatilor;
- Intocmirea si actualizarea fiselor de post, a regulamentului intern, a bazei de date angajati si a altor documente specifice;
- Intocmirea si actualizarea in permanenta a tuturor centralizatoarelor specifice departamentului;
- Intocmirea, completarea, pastrarea si arhivarea dosarelor de personal, a Registrului de evidenta a salariatilor, in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Centralizarea pe calculator a statelor de plata a salariilor, precum si a tuturor datelor necesare intocmirii raportului statistic lunar si anual si ale altor raportari statistice solicitate.
- Evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, nemotivatelor, concediilor fara plata;
- Consilierea angajatilor/sefilor de departamente pe probleme de resurse umane;
- Efectuarea de anchete, atunci cand se constata abateri disciplinare;
- Elaborarea planului anual de instruire pe organizatie;
- Urmarirea realizarii tuturor activitatilor de instruire;
- Selectarea ofertelor organizatiilor de instruire;
- Coordonarea desfasurarii cursurilor de instruire interne.
Realizari pe plan profesional/experienta dobandita:
- Am coordonat timp de 7 ani 16 puncte de lucru (plus inca 60-70 de magazine arondate acestora) pe partea de resurse umane: consiliere in resurse umane, intocmire pontaj, calcul salarii, trimitere corespondenta etc.;
- Nu s-a primit nicio amenda de la inspectoratele teritoriale de munca arondate punctelor de lucru (aprox. 80 in total).
- Castigarea experientei in domeniul de resurse umane & audit/I.S.O., statistica.

Recomandari:
- Expert contabil: Manu Adina - relatii de colaborare pe plan profesional
- Director zonal P.L. Suceava: Ciornei Constantin;
- Director zonal P.L. Craiova: Titu Petrisor.
Oricand, pot primi recomandare de la alti directori zonali si, de asemenea, de la directorii firmei Redoxim S.R.L.

01.09.2006 - 31.05.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Inregistrarea in contabilitate cronologic si in termen a documentelor contabile;
- Intocmirea lunara a Situatiei clientilor pe puncte de lucru arondate si transmiterea acestei situatii Comitetului Director;
- Verificarea plafonului de casa si a cheltuielilor zilnice efectuate de catre directorii zonali;
- Intocmirea, la cererea directorilor zonali, a unor situatii detaliate pentru diversi clienti;
- Calculul reducerilor aferente marfurilor achizitionate de catre clientii conform contractelor incheiate de acestia cu S.C. Redoxim S.R.L.
- Verificarea, ori de cate ori este cazul, a fiselor de clienti, la solicitarea directa a clientilor si/sau a directorilor zonali/responsabililor cu actele de la punctele de lucru;
- Verificarea, la cererea directorilor zonali, a fiselor de magazie ale diverselor produse.

01.07.2004 - 01.09.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist & inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Introducere in contabilitate a extraselor de cont;
- Intocmirea si inregistrarea in contabilitate a registrului de casa;
- Eliberarea de adeverinte angajatilor firmei ori de cate ori este nevoie;
- Verificarea la fiecare sfarsit de luna a conturilor contabile (471, 472, 378, 581, 524,
5311, 212 etc.) ;
- Operarea in contabilitatea a facturilor de achizitie marfa, precum si facturarea diverselor produse achizionate de catre clienti;
- Emiterea de ordine de compensare si inregistrarea acestora in contabilitate;
- Tinerea scadentarului de cheltuieli inregistrate in avans si verificarea lunara a componentei soldului contului "471 - Cheltuieli inregistrate in avans";
- Evidenta formularelor tipizate si inregistrarea in contabilitate a bonurilor de consum;
- Inregistrarea extrasului de cont pentru incasarile cu cardul de la clientii firmei;
- Urmarirea scadentelor la toti clientii si furnizorii firmei;
- Verificarea bonurilor de benzina, respective inregistrarea consumului de combustibil in contabilitate;
- Inchiderea lunara efectuata la timp;
- Analiza vanzarilor firmei pe gestiuni.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Economia si gestiunea productiei agroalimentare la Universitatea de Vest - Facultatea de Stiinte Economice din Timisoara.

Premii

Certificari
Oct 2007 - Jan 2008: Curs perfectionare in domeniul resurse umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close