Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.07.1996

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.06.2016

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și sa contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Internet / e-Commerce, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: risk&payments-agent

Responsabilitati:

Risk si plati-analiza clientului in domeniul pariurilor sportive.

01.11.2017 - 31.05.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist relatii clienti/customer support

Responsabilitati:

Furnizați informații exacte și complete utilizând metodele sau instrumentele potrivite
- Deschideți și gestionați conturile de joc
- Rezolvați problemele clienților prin telefon, prin chat, prin e-mail și prin intermediul rețelelor sociale
- Păstrați înregistrări ale interacțiunilor cu clienții, procesați tranzacțiile acestora
- Gestionați reclamațiile, furnizați soluții și alternative adecvate și asigurați follow-up-ul
- Informați clienții despre campanii și promoții
- Compilați rapoarte privind gradul de satisfacție și nemulțumirile clienților
- Lucrați cu managerul departamentului pentru a asigura livrarea corespunzătoare a serviciilor catre clienți

01.05.2017 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Agent servicii clienti-Outbound Telefonic (apeluri initiate) - campanii cu specific de telemarketing precum: campanii de ofertare si vanzare de servicii si produse, apeluri in scopul retinerii clientilor, campanii de notificare a clientilor in vederea achitarii facturii, campanii prin care dorim sa aflam gradul de satisfactie al clientilor.

01.01.2017 - 30.04.2017

Departament: imobiliare

Titlu Job: consultant imobiliar

Responsabilitati:

Consultanta imobiliara

01.10.2016 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator-vanzari

Responsabilitati:

Operator-vanzari prin telefon.

studii

 

Facultati:

2011 - 2015 Liceu: Tehnician in activitati economice la Liceul Tehnologic ” Ion Barbu ” Giurgiu din Giurgiu. DIPLOMA BACALAUREAT

Premii

Calificari
Nov 2015: Lucrator comercial

Hobby-uri
Sport, Gaming, reading



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20