Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.07.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.08.2007

obiectiv

 

Asigurarea continua a satisfactiei lucrului bine facut si a rezultatelor pe masura.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: salariu atractiv si respect pentru munca depusa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Achizitii, Protectia mediului, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: management

Titlu Job: specialist principal activitate consiliere antreprenoriala

Responsabilitati:

Coordonarea activității de antreprenoriat (asistență elaborare planuri afaceri, asistență ante/post înființare afaceri, elaborare planuri management și marketing), în cadrul proiectului Promovarea Unitară a Normelor nediscriminatorii și a Garantării Eliminării Stereotipurilor printr-un Traseu Integrat (.), Cod SMIS 113886; coordonarea activității operatorilor de culegere date

01.12.2017 - 31.01.2018

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Gestionarea aspectelor de natură administrativă, administrarea diferitelor proiecte în cadrul firmei, întocmirea rapoartelor și analizelor zilnice și lunare, întreţinerea bazei de date, receptia si comunicarea cu clientii, sarcini de secretariat, activitatea de corespondență, contabilitate primară, întocmirea de documente administrative, oferte de vânzări, activitati de evidenta a personalului, sprijinirea fondatorului firmei în organizarea activității de zi cu zi, etc

01.02.2015 - 31.12.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: expert logistic

Responsabilitati:

Asigurarea respectării contractului de finantare si a legislatiei specifice cu privire la achizitiile realizare in cadrul proiectului "Educatie cu profit!"-POSDRU 150105; Planificarea procedurilor de achizitie prevazute in cadrul proiectului; Realizarea procedurilor de achizitie prevazute in cadrul proiectului; Monitorizarea contractelor; Suport logistic echipei de proiect in vederea facilitarii realizarii activitatilor conform previzionarilor.

01.12.2014 - 31.10.2015

Departament: management

Titlu Job: coordonator activitate formare

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii de formare si antreprenoriat in cadrul proiectului ”FEMINIS-Ocupare, egalitate de șanse și independență pentru femei” POSDRU145/6.3/G/128192; Planificarea si organizarea procesului de formare furnizat in proiect; Controlul si coordonarea activitatii de formare pe parcursul proiectului; Monitorizarea, evaluarea si raportarea rezultatelor activitatilor de formare din cadrul proiectului; Selecția și recrutarea formatorilor ( identificare, interviu, evaluare, verificare documente justificative); Monitorizarea și realizarea procedurilor de achiziții pentru spații desfășurare activități formare .

01.11.2014 - 28.02.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator

Responsabilitati:

Activitate de formare în cadrul proiectului " Să ne pregătim să oferim servicii publice de calitate în sprijinul cetăţeanului"- Curs egalitate de şanse; Curs dezvoltare durabilă; Livrarea sesiunilor de formare – activitate teoretica si practica; Elaborare cursuri, exercitii, teste; Acordarea de asistenta cursantilor in vederea realizarii lucrarilor practice; Realizarea evaluarii pe parcurs a cursantilor; Completare condică și catalog de curs; Participare la examen; Încheiere situații raportare proiect.

01.10.2014 - 31.10.2015

Departament: relatii publice

Titlu Job: responsabil parteneriate

Responsabilitati:

Realizarea parteneriatelor în cadrul proiectului ”Primii pași sunt importanți: fiți orientați”, POSDRU/161/2.1/G/141102; Încheierea parteneriatelor cu instituțiile școlare și cu agenți economici pentru organizarea vizitelor de studiu; Coordonare și organizare vizite de studiu; Realizare achiziții necesare în cadrul proiectului și monitorizare contracte;

01.10.2014 - 28.02.2015

Departament: management

Titlu Job: manager formare

Responsabilitati:

Managementul activitatii de formare din cadrul firmei; Organizarea cursurilor de calificare si absolvire; Intocmirea documentelor necesare in relatia cu ANC; Coordonarea echipei de consultanti; Coordonarea si selectia echipei de formatori; Evaluarea salariatilor si a formatorilor; Intocmirea contractelor de colaborare; Recrutarea personalului necesar pentru activitatea de formare.

01.05.2014 - 31.10.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: expert identificare/selecție/recrutare grup țintă

Responsabilitati:

Identificare/selecție/recrutare grup țintă proiect " Femeile P.O.T. (PUTERE, ORGANIZARE, TENACITATE) "; Pregătirea/organizarea activităților de selecție, verificarea eligibilității și înregistrare a grupului țintă din proiect conform specificațiilor din cererea de finanțare; Asigurarea atingerii rezultatelor și îndeplinirea indicatorilor privind grupul țintă;

01.05.2014 - 31.12.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: specialist în recrutare

Responsabilitati:

Organizarea, planificarea si monitorizarea procesului de Recrutare si selectie; Realizarea strategiei de recrutare in functie de necesitățile de personal; Conceperea si publicarea anunturilor de recrutare conform descrierii si a specificatiilor posturilor; Analiza si selectarea CV-urilor/aplicatiilor ; Sustinerea interviurilor initiale si participarea la interviurile finale; Gestionarea si actualizarea bazei de date; Realizarea si transmiterea feedbackului si a ofertelor de angajare catre candidati; Mentinerea relatiei cu toate partile implicate in procesul de Recrutare si selectie; Gestionarea si intocmirea corecta a dosarelor individuale ale angajatilor; Elaborarea contractelor individuale de munca si a actelor de personal; Centralizarea pontajelor angajatilor; Asigurarea respectarii procedurilor interne ale companiei in domeniul resurselor umane; Eliberare adeverinte privind vechimea in munca si adeverinte privind dosarul de creștere copil;

01.10.2013 - 31.01.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator

Responsabilitati:

Sustinere curs competenţe informatice în cadrul proiectului Dezvoltarea Abilităților Profesionale Pentru Intergrare Pe Piața Muncii A Persoanelor Inactive și A Persoanelor Ocupate în Agricultura De Subzistență din Județul Neamț; Livrarea sesiunilor de formare – activitate teoretica si practica; Elaborare cursuri, exercitii, teste; Acordarea de asistenta cursantilor in vederea realizarii lucrarilor practice; Realizarea evaluarii pe parcurs a cursantilor; Completare condică și catalog de curs; Participare la examen; Încheiere situații ANC.

01.01.2013 - 31.10.2014

Departament: management

Titlu Job: manager formare

Responsabilitati:

Managementul activitatii de formare; Organizarea cursurilor de calificare si absolvire; Intocmirea documentelor necesare in relatia cu ANC; Coordonarea echipei de consultanti; Coordonarea si selectia echipei de formatori; Evaluarea salariatilor si a formatorilor; Intocmirea contractelor de colaborare; Recrutarea personalului necesar pentru activitatea de formare.

01.01.2013 - 31.01.2014

Departament: relatii publice

Titlu Job: secretar

Responsabilitati:

Asigurarea fluxului informațional între firmă și grupul țintă;Înregistrarea grupului țintă (șomeri tineri din mediul urban) în cadrul proiectului "Pregătit pentru viitor-Tineri la început de carieră", POSDRU /99/5.1/G/76679; Pregătirea/organizarea activităților de selecție, verificarea eligibilității și înregistrare a grupului țintă din proiect conform specificațiilor din cererea de finanțare; Asigurarea atingerii rezultatelor și îndeplinirea indicatorilor privind grupul țintă;

01.07.2012 - 30.11.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator

Responsabilitati:

Sustinere si organizare cursuri de formare: competente antreprenoriale, competente informatice, formator, egalitate de sanse, dezvoltare durabila, inspector/referent resurse umane/asistent relatii publice si comunicare, leadership, negociere, etc.
Livrarea sesiunilor de formare – activitate teoretica si practica; Elaborare cursuri, exercitii, teste; Acordarea de asistenta cursantilor in vederea realizarii lucrarilor practice; Realizarea evaluarii pe parcurs a cursantilor; Completare condică și catalog de curs; Participare la examen; Încheiere situații ANC.

01.12.2011 - 31.01.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: secretar

Responsabilitati:

Asigurarea fluxului informațional între firmă și grupul țintă;Înregistrarea grupului țintă (șomeri tineri din mediul rural) în cadrul proiectului POSDRU/110/5.2/G/88444 Lărgirea oportunităţilor de ocupare ale şomerilor tineri români în Uniunea Europeană (LOOSTRUE); Pregătirea/organizarea activităților de selecție, verificarea eligibilității și înregistrare a grupului țintă din proiect conform specificațiilor din cererea de finanțare; Asigurarea atingerii rezultatelor și îndeplinirea indicatorilor privind grupul țintă;

01.11.2011 - 30.11.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Gestionarea apelurilor telefonice si a fluxurilor de documente din cadrul companiei; Organizarea calatoriilor de lucru, afaceri si diverse evenimente; Redactarea diverselor documente si rapoarte; Intocmirea formularelor de pontaj; Asigurarea unui flux informational eficient intre managerul companiei, departamentele din cadrul firmei si companiile partenere; Organizarea si monitorizarea sedintelor; Elaborare si gestionare documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential); activitati de evidenta a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu , arhivare);

01.05.2011 - 31.10.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

preluarea apelurilor primite prin telefon la 1930; suport si informatii referitoare la produse si la comenzile plasate; procesarea si monitorizarea ticketelor deschise in vederea rezolvarii; promovare și vanzare servcii Romtelecom; preluare și soluționare reclamații;

01.06.2006 - 30.06.2008

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Gestionarea aspectelor de natură administrativă, administrarea diferitelor proiecte în cadrul firmei, întocmirea rapoartelor și analizelor zilnice și lunare, întreţinerea bazei de date, receptia si comunicarea cu clientii, sarcini de secretariat, activitatea de corespondență, contabilitate primară, întocmirea de documente administrative, oferte de vânzări, activitati de evidenta a personalului, sprijinirea fondatorului firmei în organizarea activității de zi cu zi, etc

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Geografie la Universitataea A. I Cuza -Facultatea de Geografie si Geologie din Iasi.
1999 - 2003 Liceu: Filologie-limbi straine la Liceul Teoretic A. I. Cuza din Iasi.

Premii

Certificari
Aug 2014 - Sep 2014: Specialist in activitatea de lobby
Certificat de absolvire cu antetul MEN şi MMJS şi cu timbru sec aplicat de ANC, având regimul actelor de studii. Apostilarea Haga conferă recunoaşterea certificatului în toate ţările Uniunii Europene.
Aug 2014 - Aug 2014: Expert achizitii publice
Certificat de absolvire cu antetul MEN şi MMJS şi cu timbru sec aplicat de ANC, având regimul actelor de studii. Apostilarea Haga conferă recunoaşterea certificatului în toate ţările Uniunii Europene.
Jul 2013 - Jul 2013: Competente antreprenoriale
Certificat de absolvire cu antetul MEN şi MMJS şi cu timbru sec aplicat de ANC, având regimul actelor de studii. Apostilarea Haga conferă recunoaşterea certificatului în toate ţările Uniunii Europene.
Dec 2012 - Jan 2013: Mediator

Aug 2012 - Aug 2012: Manager formare
Certificat de absolvire cu antetul MEN şi MMJS şi cu timbru sec aplicat de ANC, având regimul actelor de studii. Apostilarea Haga conferă recunoaşterea certificatului în toate ţările Uniunii Europene.
Jun 2012 - Jun 2012: Manager proiect
Certificat de absolvire cu antetul MEN şi MMJS şi cu timbru sec aplicat de ANC, având regimul actelor de studii. Apostilarea Haga conferă recunoaşterea certificatului în toate ţările Uniunii Europene.
Apr 2012 - Apr 2012: Inspector/referent resurse umane
Certificat de absolvire cu antetul MEN şi MMJS şi cu timbru sec aplicat de ANC, având regimul actelor de studii. Apostilarea Haga conferă recunoaşterea certificatului în toate ţările Uniunii Europene.
Apr 2012 - Apr 2012: Formator
Certificat de absolvire cu antetul MEN şi MMJS şi cu timbru sec aplicat de ANC, având regimul actelor de studii. Apostilarea Haga conferă recunoaşterea certificatului în toate ţările Uniunii Europene.
Voluntariat
Sep 2009 - Nov 2011: Centrul Diecezan Caritas Iasi
Organizarea si derularea activitatilor din cadrul programului Centrul de insertie Socio-Profesionala pentru Tineri in Dificultate, in special coordonarea activitatilor de formare oferite beneficiarilor.
Hobby-uri
muzica, calatorii, autoperfectionare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close