Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.12.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.11.2008

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie unde sa am posibilitatea sa ma dezvolt din punct de vedere profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing, suport tehnic clienti, suport vanzari

Responsabilitati:

Participarea la implementarea planului de marketing si a strategiilor de marketing le companiei; coordonarea actiunilor de advertising; organizarea de evenimente; crearea de cataloage si materiale de prezentare a companiei; realizarea elementelor grafice pentru materiale publicitare, carti de vizita, bannere web; fidelizarea clientilor existenti; prospectarea pietelor de desfacere pentru produsele companiei.
Responsabil de calitate pentru sistemul de certificare ISO9001.
Transmiterea de oferte/comenzi catre clientii companiei.
Suport de vanzari pentru agentii din teren si suport tehnic pentru clienti.

01.03.2011 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Oferirea unui serviciu eficient cu clientii;
- Realizarea planului de vanzari;
- Promovarea si vinderea produselor tinand cont de nevoile clientilor si fidelizarea acestora;
- Rezolvarea plangerilor clientilor;
- Participarea activa la etichetare, alarmarea, si expuneare produselor conform standardelor companiei;
- Incasarea la casa de marcat;
- Schimbarea layout-urilor conform regulilor de merchandising
- Implementarea animatiior;
- Inventare;
- Trainuirea angajatilor noi din cadrul companiei (magazin pilot)

01.04.2010 - 01.03.2011

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Identificarea potentialilor clienti corporate, calificarea lor prin telefon, programarea de vizite la client in care i se prezenta oferta si se negociau serviciile
de internet, semnarea contractelor, urmarea procedurilor de implementare a
serviciilor dupa semnarea contractelor.
Rapoarte zilnice si saptamanale privind programul, activitatea, situatia
contractelor, forecast.
Participarea la sedinte zilnice si lunare.

01.08.2008 - 01.03.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari si relatii cu clientii

Responsabilitati:

Atingerea obiectivele de vanzare si satisfacerea cerintelor clientilor cu profesionalism si printr-o atitudine de vanzari proactiva in scopul de a crea cea mai buna experienta pentru client din Romania;
Sa asigure in Magazin tot suportul pentru activitatile de vanzare printr-o administrare eficienta a depozitului( telefoane, cartele, accesorii si activitatile colaterale acestora)
Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone;
Atinge obiectivele de vanzare si satisfacerea cerintelor clientilor;
Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date;
Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa;
Mentine standardele companiei si imaginea ei livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism;
Intocmeste oferte si contacteaza potentialii clienti (telefonic sau personal) pentru cresterea numarului acestora;
Urmareste ofertele concurentei si strange informatii de pe piata;
Intocmeste oferte si contacteaza potentialii clienti (telefonic sau personal) pentru cresterea numarului acestora;
Verifica sesizarile clientilor si face demersuri pentru rezolvarea lor;
Receptioneaza si verifica bunurile venite din Depozitul Central;Face intrarile/iesirile produselor primite/trimise in aplicatia interna;
Colecteaza si verifica toate formele de plata pentru serviciile si produsele companiei;
Pregateste rapoarte zilnice pentru tranzactiile de vanzare cu numarul si categoriile de produse si servicii vandute;
Face reconcilieri ale fluxului de numerar incasat pentru fiecare item cu vanzarile pentru toata ziua, facand note si explicatii pentru balantele negative.

01.04.2008 - 01.07.2008

Departament: banci

Titlu Job: operator plati

Responsabilitati:

Procesarea corecta in aplicatiile de plati a instrumentelor de plata ale clientilor;
arhivarea documentelor zilnice;
Reconcilierea procesarii zilnice in aplicatiile de plati a instrumentelor zilnice;
Verificarea instrumentelor de debit la plata, receptionate de agentul de compensare in sedinta de compensare conform normelor interne;
Incadrarea in norma cantitativa ce trebuie procesata zilnic, conform standardelor interne ale bancii.

01.08.2007 - 01.04.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: raion manager

Responsabilitati:

Responsabilitatea pesonalului;
Responsabilitatea de a asigura satisfacerea clientilor si standardelor cerute de conducerea firmei;
Responsabilitatea de a cunoaste caracteristicele produselor si a servicilor oferite;
Rezolvarea eventualelor probleme si asigurarea unei bune desfasuraii a activitatii;
Asigurarea si raspunderea securitaii produselor si a banilor;
Instruirea personalului asupra mentinerii curateniei ;
Expunerea produselor cu maximul de efect si vizibilitate;
Executarea oricarei activitati legata de aplicarea procedurilor zilnice din magazin,cum ar fi:manevrarea produselor,activitati administrative;
Rezolvarea oricarei probleme legate de stoc sau a altor probleme operationale(verificarea permanenta a preturilor,rezolvarea bonurilor de primire)
Receptionarea si avizarea marfii;
Instruirea personalului asupra ratei de conversie,a realizarii targetului.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Mecanica la Liceul "George Calinescu" din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close