Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.04.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Project Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist licitatii

Responsabilitati:

Pregatirea completa si corecta a oferelor si trimiterea lor catre clienti in termenii agreati
Monitorizarea, selectia si identificarea oportunitatilor de licitatii de pe site-ul www.elicitatii.ro - Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Pregatirea documentatiei de licitatie in conformitate cu cerintele caietului de sarcini si trimiterea acesteia catre autoritatea contractanta respecand termenul limita; urmarirea licitatiilor in desfasurare si monitorizarea executiei licitatiilor castigate
Pregatirea propunerilor pentru aparate date in comodat in colaborare directa cu echipa de vanzari si trimiterea acestora catre departamentul Financiar pentru evaluare si aprobare
Pregatirea completa si corecta a contractelor si monitorizarea statusului contractelor existente;
Introducerea preturilor contractelor si / sau ofertelor de pret ale clientilor, in sistemul electronic de facturare si gestiune a produselor (SAP).

01.01.2014 - 30.06.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

A) Identificarea si evaluarea oportunitatilor pentru proiecte prin scanarea zilnica a sistemului de licitatii electronice
B) Pregatirea dosarului de licitatie pentru licitatii si proiecte speciale, interne si internationale:
- pregatirea documentelor de calificare in conformitate cu cerintele Fisei de date a Achizitiei;
- instiintarea departamentului contabilitate de necesitatea obtinerii scrisorii de garantie pentru plata taxei de participare ;
- pregatirea propunerii tehnice cu produse corespunzatoare din gama comercializata de firma (echipamente);
- pregatirea propunerii financiare, inclusiv negocierea si agrearea colaborarii cu subcontractorii si furnizorii;
- trimiterea dosarului de licitatie ;
- urmarirea statusului licitatiei, pana in momentul primirii comunicarii rezultatului procedurii;
C) Implementarea proiectelor nationale
- demararea procedurii de semnare a contractului si de inregistrare in sistemul
intern al companiei;
- pregatirea documentatiei necesare pentru obtinerea scrisorii de garantie bancara de buna executie;
- realizarea comenzilor de produse catre furnizori si coordonarea procesului de
livrare al acestora prin comunicari directe cu furnizorii implicati, inclusiv
monitorizarea procesului de plata al furnizorilor;
- coordonare livrare, instalare, punere in functiune si instruire personal utilizator
la sediul beneficiarului;
- urmarire achitare factura de catre autoritatea contractanta;
- pregatirea documentelor pentru transferul dreptului de proprietate catre client
(proces verbal de predare-primire, certificat de garantie, proces verbal de
instalare, de instruire personal operator)
D) Intocmirea ofertelor speciale pentru produsele ce nu se regasesc in catalogul curent de produse

01.06.2011 - 31.12.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist licitatii

Responsabilitati:

A) Identificarea si evaluarea oportunitatilor pentru proiecte prin scanarea zilnica a sistemului de licitatii electronice
B) Pregatirea dosarului de licitatie pentru licitatii si proiecte speciale, interne si internationale:
- pregatirea documentelor de calificare in conformitate cu cerintele Fisei de date a Achizitiei;
- instiintarea departamentului contabilitate de necesitatea obtinerii scrisorii de garantie pentru plata taxei de participare ;
- pregatirea propunerii tehnice cu produse corespunzatoare din gama comercializata de firma (echipamente si reactivi);
- pregatirea propunerii financiare, inclusiv negocierea si agrearea colaborarii cu subcontractorii si furnizorii;
- trimiterea dosarului de licitatie ;
- urmarirea statusului licitatiei, pana in momentul primirii comunicarii rezultatului procedurii;
C) Intocmirea ofertelor speciale pentru produsele ce nu se regasesc in catalogul curent de produse
D) Responsabil cu sistemul electronic de achizitii publice (SEAP): gestionare catalog online de produse, cumparari directe, administrare profil, notificari licitatii de interes, verificare anunturi

01.03.2007 - 30.06.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

A) Intocmirea documentatiei de participare la licitatiile publice, in conformitate cu cerintelor caietelor de sarcini aferente acestora (documente de calificare si oferta tehnica)
B) Pregatirea specificatiilor tehnice / licitatiilor pentru proiecte speciale
C) Coordonarea departamentului de Sales Support si a licitatiilor de aparatura si reactivi
D) Mentinerea comunicarii cu furnizori interni si externi pe probleme tehnico – comerciale
E) Asigurarea suportului pentru dealeri (ofertare, pregatire documente)
F) Monitorizarea contractelor incheiate si a proiectelor importante
G)Rezolvarea problemelor clientilor
H) Intocmire adrese, fise tehnice, proforme
I) Participarea la recuperarea creantelor
J) Actualizarea ofertelor si a materialelor de prezentare a produselor comercializate de firma
K) Validare comenzi clienti

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Comunicare si relatii publice la SNSPA – Master in comunicare si relatii publice din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Marketing la Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Economic la Scoala Superioara Comerciala „Nicolae Kretzulescu” din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Sep 2016 - Sep 2016: Atitudine pozitiva si eficienta
Ascendis



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close