Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.04.1988

obiectiv

 

Sunt o tipa sociabila, dornica de informatie, in continua cautare de activitate, cu o memorie vizuala excelenta, abilitati bune de comunicare si atentie mare la detalii.

Salariu: nespecificat

Beneficii: program de lucru 8h/zi

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - 31.05.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist in planning, controlling and reporting on economic performance

Responsabilitati:

-efectuare raport + intrari de stoc, valabilitate stoc - extras din SAP si prelucrat
-setare cotatii pentru a rezerva marfa din depozitul central
-raportare cotatii deschise + proiectia stocului
-raport lansare produse noi
-ajustare forecast
-centalizare cereri aditionale forecast
-coordonare cu echipa de vanzari

01.04.2017 - 30.11.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

-plasare comenzi in vederea achizitionarii bunurilor si a serviciilor pentru Departamentul de Marketing
-colectarea si verificarea prestarilor de servicii in baza confirmarii si a dovezilor colectate de la clienti
-schimbarea comenzilor in functie de necesitatile clientilor
-verificare si follow-up pentru imbalantele gasite pentru achizitionarea bunurilor sau a serviciilor
-crearea si reclasificarea centrelor de cost si a ierarhiilor pentru IMEA
-asistent departament de donatii
-implicare in proiect de arhivare a facturilor pentru SEE
-vizite ANAF pentru depunere diverse declaratii

01.06.2016 - 30.04.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitatea se desfasoara in showroom, unde se ofera consultanta clientilor. Intocmire facturi,incasare contravaloarea acestora , avize de expeditie marfa daca este necesar si chitante. Efectuare calcule matematice de apreciere a necesarului de materiale pentru executarea comenzilor.

01.11.2014 - 31.05.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: casier sef

Responsabilitati:

Coordonarea echipei intr-un loc de munca foarte activ, formarea profesionala a acesteia si motivare in acest sens. Multiple responsabilitati: incasare bani, facturari, lucru in programe diferite de stocare a produselor.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate: Inginerie in alimentatie publica si agroturism, specializare management. la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti.

Premii

Atestat Tehnologie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close