de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.06.1986

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:15.11.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Gasirea de noi oportunitati de dezvoltare profesionala si persoanala. Imbunatatirea aptitudinilor dobandite pana in prezent.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Oportunități de perfecționare-promovare-dezvoltare, condiții de muncă și salariu decente.

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: specialist fonduri europene

Responsabilitati:

Contract de munca pe perioada determinata.
Consultanta in scrierea și redactarea proiectelor Europene prin:
-identificarea eligibilitatii clientilor,
-pregatirea documentelor necasare proiectului,
-scrierea proiectului,
-depunerea proiectului.

01.05.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager general

Responsabilitati:

1.
Crearea unei divizii de servicii de transport international de persoane si auto pe platforma numita Europa-Trans, conform planului de afacere elaborat.
Design elaborare site, pagina Facebook campanii personalizate si targhetate pentru zonele de interes, campanii Google Adwords, SEO.
Achizitionarea unei masini si utilarea ei pentru a respecta normelor de transport mentionate.
Incheierea de parteneriate cu diferite persoane juridice cu privire la transportul de persoane din Romania si Europa mai exact in 8 tari: Ungaria, Austria, Germania, Luxemburg, Belgia, Olanda, Cehia, Slovacia. Acest tip de serviciu este de tip transport pasageri de la adresa la adresa.
Prospectarea continua a pietei si elaborarea de parteneriate.

2.
Intocmirea unui plan de afacere tip agentie de turism online.
Crearea si designul site-ului Danu Travel cat si a pagini de Facebook.
Derularea campaniei de promovare in Google Adwords si Facebook pe zonele de interes.
Intocmirea de contracte cu alte compani din domeniul turistic astfel incat am creat impreuna cele mai potrivite pachete turistice.
Intocmirea de contract partener cu companiile low-cost pentru revanzarea biletelor.

3.
Intocmirea unui plan de afacere in domeniul marketingului strategic.
Crearea de pachete sustenabile pentru microintreprinderi astfel incat sa aiba succes intr-un timp cat mai scurt cu o investitie minima.
Creare, design de site, Facebook, setare Google Adwords.
Incheierea de contracte cu agenti economici din diferite sectoare ale pietii.






01.03.2011 - 30.06.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

-Negocierea și încheierea de contracte, mentenanța lor;
-Achiziții de bunuri și servicii respectând procedurile companiei;
-Previzionare de buget necesar pentru plata facturilor;
-Procesarea facturilor în sistem ERP - SAP;
-Urmărirea respectări termenilor de plată în SAP;
-Suport logistic pentru Alcatel-Lucent departamentul Order management asigurând că termenele de livrare, cantitatea și calitatea sunt respectate conform comenzii către furnizor; rezolvarea neconcordanțelor legate de comenzile efectuate(termenele de livrare, cantitatea și calitatea) prin contactarea directa a furnizorului;
-Întocmire de diferite rapoarte privind costurile asociate la diferite departamente;
-Întocmire de prezentări structurate pentru diferite situații în afaceri(securitatea datelor, costuri, date despre angajați, marketing, raport privind îmbunătățirea timpului de evacuare la exercițiile de incendiu, etc.);
-Organizări de evenimente (incluzând diferite achiziții);
-Implementarea și îmbunătățirea securității datelor, conform politicii (Risk Management and Compliance);
-Responsabilități de ordin administrativ (emiterea cardurilor de acces în conformitate cu matricea de atribuții a personalului angajat);
-Asigurarea circulației documentelor în interiorul firmei, respectând regulile de securitate informațională;
-Supraveghere video în caz de necesitate;
-Asigurarea unei bune funcționări a echipamentelor( generator, UPS, server).
-Pregătirea documentelor necesare pentru deplasarea în delegații a angajaților: obținere VISA, asigurări medicale, rezervări de hotel/avion (în colaborare cu angenții de brokeraj).
-Am contribuit la creșterea eficienței departamentului, precum și la creșterea gradului de satisfacție al clienților (interni și externi);
-M-am familiarizat cu mediul de lucru într-o companie multinațională, cu sistemul ERP SAP;
-Am implementat un sistem de eficientizare a consumului de energie electrica în spațiul de lucru;
-M-am acomodat foarte bine cu munca în echipa, respectiv sub presiune.
Certificari in domeniul calitatii:
-ISO 9001/2008 Sistem de management al calitatii,ISO 27001 Securitatea informationala si fizica.
Romeo Chivu- superiorul meu direct (locație Wipro București).
-Pachet salarial motivat;
-Prime de sărbători;
-Activități de team-building și training-uri suportate de companie;
-Servicii medicale și activități sportive decontate.

01.08.2010 - 31.03.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent westaco, casier, responsabil shop, trainer

Responsabilitati:

-Agent Westaco: transfer/remiteri de bani, Loto, încasări facturi/leasing/rate bancare, roviniete, emitere facturi pe baza bonului de carburant și alte facturi;
-Casier: încasări carburant și alte produse OMV;
-Responsabil Shop: menținerea în evidență a produselor din shop, aranjarea shop-ului conform layout-ului cerut de OMV, inventariere, preluări marfă de la furnizor;
-Trainer: efectuarea training-ului noilor angajați privind activitățile curente, politicile comerciale și de marketing ale firmei.
Depasirea target-ului impus de OMV; imbunatatirea gradului de satisfactie a clientilor si fidelizarea acestora; asgurarea unui training eficient pentru noii angajati, cu rezultate vizibile in activitatea acestora.
Pachet salarial motivat, în funcție de performante, bonusuri pentru atingerea target-urilor.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Marketing și Negociere în Afaceri la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir din Timisoara. Masterat în domeniul: Marketing și Negociere în Afaceri
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Management si administrarea afacerilor la Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir” Timişoara” din Timisoara. Licețtiat în Științe Economice, în domeniul: Administrarea Afacerilor
2002 - 2005 Liceu: Automatizari, Electronica, Timisoara la Grup Industrial Azur Timisoara din Timisoara. Atestat: Tehnician în automatizări

Premii

Proiecte
Competenţe şi aptitudini organizatorice: Calităţi de bun organizator având in vedere experienţa dobândită în cadrul firmei SC As Tour S.R.L. unde am fost angajat ca însoţitor de grup avand un contract de muncă pe perioadă determinată(muncă sezonieră)
Competenţe şi aptitudini tehnice: Atestat de automatist în domeniul electronice si IT
Cursuri/Training-uri
Curs Autocad 2d, 3d. Diploma eliberata de Institutul Româno-Elvețian.
Certificari
Brevet în turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close