Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.01.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.05.2005

obiectiv

 

Niciodata nu este tarziu sa inveti lucruri noi

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: eventual bonusuri, tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: specialist daune viata

Responsabilitati:

Intocmirea, instrumentarea, solutionarea, finalizarea, gestionarea si arhivarea dosarelor de daune, introducereaacestora in baza de date, studiere cazurilor si intocmirea de adrese de solicitare acte necesare pentru finalizareadosarelor de daune pentru asigurari viata si persoane.

Consiliere clienti pe probleme specifice produselor de asigurari de sanatate.

Ofera suport si consiliere telefonica sau corespondenta clientilor pentru diferite solicitari.

Ofera informare si suport solicitantilor din interiorul sau exteriorul companiei.

Elaboreaza rapoarte referitoare la dosarele de daune gestionate.Initiaza, dezvolta si intretine relatii cu institutii medicale.

01.08.2016 - 30.04.2018

Departament: asigurari

Titlu Job: specialist daune viata

Responsabilitati:

Intocmirea, instrumentarea, solutionarea, finalizarea, gestionarea si arhivarea dosarelor de daune, introducereaacestora in baza de date, studiere cazurilor si intocmirea de adrese de solicitare acte necesare pentru finalizareadosarelor de daune pentru asigurari viata si persoane.

Consiliere clienti pe probleme specifice produselor de asigurari de sanatate.

Ofera suport si consiliere telefonica sau corespondenta clientilor pentru diferite solicitari.

Ofera informare si suport solicitantilor din interiorul sau exteriorul companiei.

Elaboreaza rapoarte referitoare la dosarele de daune gestionate.Initiaza, dezvolta si intretine relatii cu institutii medicale.

01.08.2015 - 31.08.2016

Departament: asigurari

Titlu Job: consilier daune birou reclamatii

Responsabilitati:

Informatii in timp real a stadiilor dosarelor de daune
intocmirea raportelor centralizate din tara prinvind dosarele de daune non auto
urmareste zilnic in aplicatia informatica documentele primite;
inregistreaza documentele primite;
intocmeste zilnic borderouri de scrisori si gestioneaza expedierea corecta a corespondentei;
mentine baza de date ( numere de inregistrare);

01.11.2014 - 31.08.2015

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector daune non auto

Responsabilitati:

intrumentare si lichidare dosare de daune avizate pe polite PAD
Informatii in timp real a stadiilor dosarelor de daune
intocmirea raportelor centralizate din tara prinvind dosarele de daune non auto
urmareste zilnic in aplicatia informatica documentele primite;
inregistreaza documentele primite;
intocmeste zilnic borderouri de scrisori si gestioneaza expedierea corecta a corespondentei;
mentine baza de date ( numere de inregistrare);

01.01.2013 - 30.11.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent de specialitate daune non auto si externe

Responsabilitati:

Informatii in timp real a stadiilor dosarelor de daune
intocmirea raportelor centralizate din tara prinvind dosarele de daune non auto
urmareste zilnic in aplicatia informatica documentele primite;
inregistreaza documentele primite;
intocmeste zilnic borderouri de scrisori si gestioneaza expedierea corecta a corespondentei;
mentine baza de date ( numere de inregistrare);
prezinta superiorului direct problemele pe care le intampina
intocmeste si formuleaza rapoarte cu privire la evidenta dosarelor de daune ( excel), etc

01.04.2012 - 31.01.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: referent relatii clienti

Responsabilitati:

Tratarea solicitarilor telefonice si scrise primite din partea clientilor Uniqa;
Furnizarea informatiilor cu privire la serviciile si produsele specifice Uniqa;
Avizarea si inregistrarea daunelor, programarea constatarilor si operarea in aplicatiile informatice corespunzatoare procesului de solutionare a daunelor.;
Promovarea produselor si serviciilor Uniqa

01.08.2008 - 29.02.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector daune auto

Responsabilitati:

verificarea dosarelor avizate , daca toate elementele legale si de dinamica sunt indeplinite;
analizarea eventualelor reconstatari;
calculul valorii maxime de despagubire;
- propunerea la plata a dosarelor de daune cand toate documentele necesare au fost constituite la dosare; intocmirea diferitelor adrese (verificari suplimentate,respingeri);
raspunsuti la solicitarile venite din partea pagubitilor sau a unitatilor service;

urmareste zilnic in aplicatia informatica documentele primite;
inregistreaza documentele primite;
intocmeste zilnic borderouri de scrisori si gestioneaza expedierea corecta a corespondentei;
mentine baza de date ( numere de inregistrare);
prezinta superiorului direct problemele pe care le intampina
- intocmeste si formuleaza rapoarte cu privire la evidenta dosarelor de daune ( excel), etc

solicitarea documentelor care lipsesc de la dosar;
negocirea despagubirilor la unitatile service fara conventie;
realizarea unei evaluari la autovehiculele neidentificare in Audatex;etc

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate / Colegiu: MANAGEMENTUL FIRMEI la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Jul 2019 - Jul 2019: Healing Relationship with Customers

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close