de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.10.1990

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: specialist clienti b2b

Responsabilitati:

• Furnizeaza suport in special in managementul proiectelor de dezvoltare a experientei clientului debusiness Telekom Romania cum ar fi documente de cerinte de proiect, analize cantitative, rapoarte status proiect, raportare pe proiectele incluse in programele de customer experience;
• Participa la/modereaza ateliere de modelare a drumului clientului E2E (end-to-end) cu scopul identificarii punctelor de interactiune cu clientul unde experienta livrata nu este conform asteptarilor clientului;
• Identifica si propune solutii de rezolvare a problemelor aparute in livrarea serviciilor catre clientii de business;
• Analizeaza si identifica cauzele problemelor aparute in diversele puncte de interactiune a clientului de business cu Telekom Romania;
• Asista in modelarea de/modeleaza procese noi de livrare a serviciilor catre clientii de business cu scopul de a documenta modul curent in care se deruleaza anumite activitati si in cazul unor schimbari, pentru a documenta modul in care se vor desfasura acestea in viitor;
• Participa in intalniri cu reprezentanti ai clientului de business;
• Dezvolta documente de buna practica reprezentand proceduri de lucru pentru echipele Telekom ce interactioneaza cu clientii de business;
• Furnizeaza solutii pentru probleme specifice intampinate de clienti de business si participa in implementarea lor efectiva;

01.09.2017 - 31.10.2018

Departament: banci

Titlu Job: ofiter analiza credite

Responsabilitati:

Efectuează analiza calitativa a dosarelor de credit, conform procedurilor aplicabile in vigoare;
- Verifica corectitudinea si integritatea datelor introduse in aplicatia informatica de gestiune a creditelor versus documente prezentate conform procedurilor aplicabile in vigoare;
- Ia măsurile corespunzătoare în cazul nerespectării normelor şi reglementărilor Interne.
- Aproba/respinge dosarele de credit (cu exceptia exceptiilor de la procedura, care necesita aprobare la nivel superior); 
- Genereaza contractele de credit si de ipoteca pentru dosarele de credit garantate cu ipoteca aprobate;
- Conform cu procedurile in vigoare, emite instrucţiuni de procesare catre departamentele abilitate si se asigura ca acestea au fost procesate in timp

01.12.2016 - 30.09.2017

Departament: banci

Titlu Job: ofiter analiza/ aprobare credite

Responsabilitati:

Analiza dosarelor de credit, verificarea datelor si luarea deciziei in limita de credit aprobata;
Participarea la imbunatatirea proceselor, procedurilor si politicilor de credit;
Asigurarea clientilor interni si externi de servicii competente in timp util.
Analiza dosarelor de credit respectand politica si procedurile de credit in vigoare;
Prevenirea fraudelor prin calitatea verificarilor;
Oferirea de feed-back cu privire la politicile de credit,proceduri si procese.

01.11.2014 - 31.12.2016

Departament: banci

Titlu Job: analist credite

Responsabilitati:

Responsabilitati

- Analizeaza dosarele de credit transmise de sucursale conform procedurilor in vigoare;
- Studiaza componenta acestor dosare si verifica daca acestea contin toate documentele mentionate in normele interne ale bancii, in functie de categoria de credit solicitat;
- Solicita sucursalelor completarea documentelor cu informatii suplimentare atunci cand aceste informatii sunt necesare fundamentarii analizei clientilor;
- Analizeaza solicitarile sucursalelor in legatura cu modificarea conditiilor contractuale pentru creditele in derulare;

01.02.2014 - 31.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier credite

Responsabilitati:

Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei
-Atragerea clientilor, distribuirea pliantelor, explicarea consumatorilor produsele financiare
-Consultarea clientilor in vederea obtinetii creditulu,identificarea nevoilor clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile institutiei financiare
-Verificarea si introducerea documentelor prezentate de catre clienti persoane fizice si PFA in vederea intocmirii dosarului de credit
-Intocmirea situatiilor si raportarilor zilnice privind activitatea desfasurata.
-Colaborarea cu departamentul de analiza in vederea parcurgerii tuturor etapelor necesare pentru aprobarea dosarelor de credit intr-un timp foarte scurt.
-Intocmirea contractului de credit si semnarea acestuia cu.clientul .

16.05.2013 - 01.02.2014

Departament: banci

Titlu Job: consilier credite

Responsabilitati:

Responsabilitatea de a promova produsele de creditare ale bancii, de a oferi consultanta, de a strange documentele necesare intocmirii dosarului de credit, trimiterea dosarului la analiza , mentinerea unei legaturi cu clientii in vederea obtinerii de recomandari si extinderii portofoliului de clienti.

Realizari:

targetul lunar

02.04.2011 - 01.01.2013

Departament: altele

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

-intampinarea clientilor
-buna desfasurare a procesului de inregistrare al clientilor si insotirea lor la locurile rezervate.
-atragerea de vizitatori in stand (la targuri, expozitii).
servirea invitatilor cu bauturi, gustari.
-oferirea de informatii pentru clienti / vizitatori / invitati.
-distribuirea materialelor publicitare.
prezentarea produselor.
-promovarea produselor sau serviciilor.
-promovarea imaginii firmei.
-stimularea vanzarilor.

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate / Colegiu: finante banci la universitatea artifex din bucuresti.
2012 - 2014 Masterat: finante banci si piete de capital la universitatea artifex din bucuresti.

Premii

Traininguri
Apr 2014 - Jul 2014: Curs antifraudă
dentifica, investigheaza si previne frauda de credit si frauda interna in scopul diminuarii riscului de frauda si a pierderilor asociate.
• Dezvolta si actualizeaza baza interna de clienti/angajatori problematici in scopul identificarii si prevenirii fraudei de credit.
• Monitorizeaza portofoliul de credite conform procedurilor de verificare in vigoare si analizeaza aplicatiile de credit Retail suspecte;
• Analizeaza riscurile identificate pentru aplicatiile de credit suspecte si emite propuneri de diminuare/gestionare a riscului astfel identificat;
• Colaboreaza atat cu alte unitati organizationale interne cu atributii in analiza si aprobarea cererilor de credit cat si cu parteneri externi in scopul identificarii/confirmarii fraudei si prevenirii pe viitor a evenimentelor asemanatoare;
• Asigura de respectarea timpului de raspuns agreat in ceea ce asigura procesul de analiza al aplicatiilor de credit suspecte;
• Respecta reglementarile interne si urmeaza fluxul de creditare aferent activitatii desfasurate;
• Asigura mentenanta scorecardurilor si sistemelor de frauda;
• Promoveaza in cadrul companiei o cultura privind riscul de frauda (prin prezentari si pregatirea de materiale suport);

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)

franceză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close