Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.02.1992

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: specialist administrare popriri

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI:
Efectuez operatiuni de administrare si arhivare documente, conform procedurilor existente; Verific in baza de clienti a bancii daca debitorul mentionat in adresa emisa de organul de executare este sau nu este clientul Bancii; Procesez in sistem toate dispozitiile ce au legatura cu activitatea de popriri si insolventa (cu aviz juridic de la consilierul juridic din cadrul Biroului Popriri, conform flux de lucru) sau cu activitatea de sechestre/popriri penale (cu aviz de la DAF - EDA), conform instructiunilor de lucru; Efectuez activitati de blocare/deblocare conturi afectate de popriri si efectueaza platile manuale in cadrul popririlor; Efectuez activitati de blocare/deblocare conturi detinute de clientii aflati in insolventa/ faliment, in baza avizului consilierului juridic; Verific corectitudinea operatiunilor permise efectuate (cu aviz juridic daca acesta este cazul) asupra conturilor clientilor cu blocaje de popriri sau insolventa, de catre unitatile teritoriale sau alte entitati functionale din banca, pe perioada deblocarii conturilor; Acord suport unitatilor teritoriale/ directiilor care gestioneaza clientii, cu privire la derularea popririlor si a operatiunilor permise pentru popririle emise de autoritati bugetare/nebugetare; Eliberez documentatia de poprire, la cererea clientilor si incaseaza comisioanele aferente; Efectuez corectiile popririlor migrate; Monitorizez soldurile conturilor cu blocaje de poprire institutite cu colectare manuala; Realizez si transmit raspunsul catre autoritatile bugetare care remit adresele de infiintare/ de reactivare poprire cu privire la masurile luate de banca in calitate de tert poprit/ pentru debitorii non-clienti.

01.04.2018 - 31.07.2018

Departament: banci

Titlu Job: administrator back office - biroul popriri

Responsabilitati:

Efectuam operatiuni de administrare si arhivare documente, conform procedurilor existente; Verificam in baza de clienti a bancii daca debitorul mentionat in adresa emisa de organul de executare este sau nu este clientul Bancii; Acordam suport unitatilor teritoriale/ directiilor care gestioneaza clientii, cu privire la derularea popririlor si a operatiunilor permise pentru popririle emise de autoritati bugetare/nebugetare; Realizam si transmiteam raspunsul catre autoritatile bugetare care remit adresele de infiintare poprire cu privire la masurile luate de banca in calitate de tert poprit/ pentru debitorii non-clienti.


01.12.2017 - 30.04.2018

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar bancar

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI:
Ofeream suport pentru operatiunile efectuate pe conturile clientilor; Indrumam clientilor asupra efectuarii operatiunilor in aplicatiile de online banking; Postam tranzactii in rate (card de credit); Urmaream statusurilor cardurilor(blocari, refaceri si emiteri); Transmiteam solicitari de deblocare a conturilor; Transmiteam cereri specifice in agentiile de gestiune a conturilor.


01.03.2015 - 30.06.2015

Departament: management

Titlu Job: tutore practica

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI:
Indrumam practicantii in indeplinirea sarcinilor stabilite de profesorul titular; Urmaream parcursului formativ al studentilor practicanti si elaboram raportului final al stagiului de practica.

01.01.2015 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: expert implementare diverse proiecte posdru

Responsabilitati:

1. Expert informare, publicitate si diseminare-Proiect POSDRU ID 15137
RESPONSABILITATI:
Redactam materialele necesare pentru promovarea proiectului; Administram retelele de social media; Planificam si organizam evenimentele de informare si promovare ale proiectului.
2.Expert tranzitie scoala-viata activa- proiect POSDRU 149791
RESPONSABILITATI:
Elaboram teste si chestionare, intocmeam profilului psiho-socio-profesional al participantilor; Stabileam vizite de lucru la diferite societati comerciale in vederea indrumarii participantilor catre diferite activitati economice.
3. Consultant formare si implementare
RESPONSABILITATI:
Realizam proceduri de consiliere vocationala si profesionala; Monitorizam programele de formare profesionala.
4. Responsabil Partener - Proiect POSDRU 154402
RESPONSABILITATI:
Coordonam activitatile de implementare si sprijineam managementul operational al intregului proiect.
5. Coordonator Regiune - Proiect POSDRU 153809
RESPONSABILITATI:
Selectam si coordonam echipa locala de implementare in vederea realizarii obiectivelor si indicatorilor din cadrul proiectului.

01.09.2012 - 31.01.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI:
Asiguram scanarea produselor achizitionate de clientii supermarket-ului; Incasam banii cash sau prin POS.



01.09.2011 - 30.04.2018

Departament: management

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI:
Redactam si incheiam contracte individuale de munca si contracte comerciale; Intocmeam actele necesare in firma; Reprezentam societatea in relatia cu institutiile publice si cu tertii; Mergeam la potentiali clienti pentru discutii privind colaborarea; Efectuam diverse plati catre terti si bugetele locale; Emiteam si incasam diverse facturi; Intocmeam rapoarte specifice (devize de lucrari, rapoarte privind costurile, graficele de lucrari cu termenele de executie);Tineam legatura cu departamentul de contabilitate si cu inspectorul SSM/PSI pentru transmiterea documentelor specifice .

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Facultatea de Stiinte Economice/Leadership si Managementul Resurselor Umane la Universitatea HYPERION din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: Facultatea de Stiinte Economice/Economia Comertului,Turismului si Serviciilor la Universitatea HYPERION din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Profilul Real -Tehnic la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti.

Premii

Calificari
Nov 2015: Consilier orientare privind cariera

May 2015: Formator

May 2015: Manager Proiect

Certificari
Oct 2014 - Jun 2015: Certificare pentru profesia didactică „Modulul psihopedagogic” nivelul I



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close