Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.2012

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostiintelor dobandite. Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care institutia si le-a propus. Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa imi ofere posibilitatea dezvoltarii profesionale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii energie

Responsabilitati:

• Preluarea si centralizarea rapoartelor privind costurile cu achizitia de energie electrica si veniturile provenite din vanzarea de energie electrica, determinarea profitului realizat;
• Inregistrarea in SAP a costurilor cu achizitia de energie electrica si certificate verzi, a comisioanele percepute pentru tranzactionarea pe platformele OPCOM;
• Inregistrarea veniturilor si eliberarea facturilor privind veniturile provenite din vanzari de energie electrica;
• Analize privind veniturile si cheltuielile realizate din activitatea de furnizare a energiei electrice consumatorilor si intocmirea rapoartelor financiare;
• Tranzactionarea pe pietele centralizate gestionate de Opcom, in special pe pietele la termen pentru energie si certificate verzi;
• Gestionarea si optimizarea portofoliului de energie, certificate verzi si garantii de origine;
• Elaborarea de rapoarte si raspunsuri la diversele solicitari ale autoritatilor relevante din domeniul energiei (ANRE, Opcom, Transelectrica);
• Elaborarea si gestionarea notificarile fizice catre PRE (partea responsabila cu echilibrarea) a contractelor din portofoliu;
• Agregarea datelor orare aferente portofoliului si calcularea conform prognozelor actualizate ofertele pentru PZU, opereaza in platforma de tranzactionare a Pietei pentru Ziua Urmatoare, intocmirea, verificarea si validarea notele/facturile aferente tranzactiilor pe PZU/Intraday;
• Intocmirea raportului saptamanal aferent tranzactionarii in piata.

01.04.2009 - 31.07.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

• Preluarea si inregistrarea reclamatiilor/sesizarilor/cererilor de serviciu primite prin intermediul site-ului Enel;
• Cunoasterea si respectarea normelor interne specifice activitatii si procedurile de lucru;
• Analiza reclamatiilor/sesizarilor/cererilor de serviciu;
• Semnalarea deficientelor aparute in proces;
• Formularea raspunsului catre client, urmarind incadrarea in termen a raspunsului;
• Contactatrea telefonica a clientului pentru clarificari, confirmari , comunicand politicos si empatic , demonstrand orientare catre client;
• Transmiterea raspunsului catre client in termenul stabilit si cu punctarea tuturor problemelor semnalate;
• Intocmirea rapoartelor privind distribuirea reclamatiilor/sesizarilor/cererilor de serviciu catre echipa ;
• Impartirea postei electronice (reveniri la reclamatiile initiale) catre echipa;
• Ofera suport privind inregistrarea, tratarea si transmiterea raspunsurilor catre client colegilor nou veniti in echipa.

29.09.2008 - 10.04.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent retention&loyalty

Responsabilitati:

• Oferirea informatiilor corecte privind produsele si serviciile companiei;
• Analiza profilului clientului si nevoile de comunicare;
• Promovarea, vanzarea si implementarea produsului cel mai potrivit pentru fiecare client;
• Procesarea tuturor modificarilor necesare implementarii ofertei;
• Asistenta si consilierea clientilor in vederea alegerii ofertei potrivite;
• Inregistrarea tuturor aspectelor importante ale procesului in baza de date.

01.04.2008 - 25.09.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator credite

Responsabilitati:

• Realizarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand programe specifice;
• Verificarea si analiza profilului clientilor conform procedurilor interne;
• Oferirea informatiilor privind produsele si serviciile institutiei financiare;
• Prelucrarea datelor si eventuale corectii in sistemele informatice;
• Cunoasterea si respectarea normelor interne specifice activitatii si procedurile de lucru;
• Vanzarea prin telefon a produsului potrivit in functie de nevoile clientilor.

01.03.2007 - 31.12.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzare

Responsabilitati:

• Primirea marfurilor in gestiune si verificarea acestora
• Sustinerea vanzarilor si indeplinirea obiectivelor de vanzari
• Intocmirea registrului de casa si a monetarului

01.08.2004 - 28.02.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

• Primirea marfurilor in gestiune si verificarea acestora
• Sustinerea vanzarilor si indeplinirea obiectivelor de vanzari
• Intocmirea registrului de casa si a monetarului

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti. In cadrul facultatii de "Contabilitate si informatica de gestiune" am studiat discipline ca: audit financiar contabil, contabilitate financiara, contabilitate de gestiune, control financiar, analiza si proiectarea sistemelor informatice, analiza economico-financiara, teoria si practica situatiilor financiare,baze de date, expertiza contabila.
2005 - 2008 Facultate: Management Financiar Bancar la Institutul Bancar Roman din Bucuresti. In cadrul facultatii de "Management financiar bancar" am studiat discipline ca: matematica economica financiara, finante publice, statistica economica si financiar bancara, piete de capital, analiza financiara a intreprinderii, audit si control financiar, analiza macroeconomica.

Premii

Traininguri
Nov 2015 - Nov 2015: Microsoft Excel 2010 Avansat

Jul 2012 - Jul 2012: Junior Enel Training - International Discover Enel

May 2009 - May 2009: Curs de Customer Service - comunicare verbala
sustinut de Telephone Doctor
Conferinte
Oct 2015 - Oct 2015: • Foreign Investors Summit 2015

Premii si Distinctii
Jun 2014: Global Management Challenge - Locul 2 in etapa la nivel de tara

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

engleză(mediu,mediu,mediu)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close