Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.02.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.07.2007

obiectiv

 

Ca si obiectiv profesional imi trasez cresterea nivelului de performanta al departamentului si a rezultatelor, toate acestea rasfrangandu-se si asupra rezultatelor companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Achizitii

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - 30.09.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

- Gestionarea activitatii de achizitie pentru furnizorii/producatorii alocati conform politicii comerciale a Companiei;
- mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii;
- lansarea comenzilor si monitorizarea livrarilor in termenii si conditiile agreate contractual;
- efectuarea repartitiei/dispersiei produselor catre punctele de lucru, in vederea optimizarii nivelului de stoc;
- analiza ofertelor speciale de la producatori/furnizori si negocierea acestora in cele mai bune conditii comerciale din piata;
- asigurarea continuitatii stocurilor.

01.01.2017 - 30.04.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

- Intocmire avize de transfer intre punctele de lucru.

01.11.2016 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

- Stabilirea, mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu partenerii;
- promovarea si vanzarea produselor companiei catre farmaciile independente din zona arondata;
- consiliere personal farmacii;
- schema tratament pentru pacientii farmaciilor;
- cresterea bazei de date cu farmacii independente active;
- acoperirea zonei stabilite, realizarea numarului de vizite stabilit si atingerea obiectivelor propuse;
- verificarea planogramelor agreate conform contract marketing;
- verificarea produselor cu bbd critic si inlocuirea acestora conform regulilor de retur ale companiei.



Referinte:

ASM d-na Andreea Grumeza, telefon: 0728 998 842

01.09.2014 - 30.11.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

- Gestionarea activitatii de achizitii pentru furnizorii alocati, in concordanta cu politica comerciala a Companiei;
- mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii colaboratori, prospectarea pietei in vederea selectiei de noi furnizori;
- dezvoltarea parteneriatului cu producatorii strategici in vederea cresterii rulajului de produse si a profitabilitatii aferente portofoliului;
- lansarea comenzilor si monitorizarea livrarilor in termenii si conditiile contractuale - verificarea si solutionarea neconformitatilor;
- urmarirea fluxului de achizitii: documente, termeni si conditii;
- optimizarea stocurilor in concordanta cu istoricul sau cu forecastul agreat;
- gestionarea repartitiei/dispersiei produselor catre punctele de lucru, pentru optimizarea nivelului de stoc;
- elaborarea comenzilor centralizate;
- monitorizarea derularii contractelor in parametrii agreati, in vederea maximizarii beneficiilor comerciale, atingerii targetelor de volume vizate;
- maximizarea marjei comerciale per categorie; analiza profitabilitatii la nivel de produs;
- elaborarea rapoartelor specifice de achizitie: BBD critic, indicatori de performanta ai stocului (DRS, ageing), volumul stocurilor si eficienta administrarii acestora;
- analiza ofertelor speciale de la producatori/furnizori si negocierea acestora in cele mai bune conditii comerciale;
- asigurarea continuitatii stocurilor;
- mentinerea evidentei in cadrul sistemului informatic a tuturor informatiilor ce stau la baza deciziilor de achizitie (contracte, preturi, oferte);
- editarea produselor noi in sistemul operational in functie de ierarhie si stabilirea pretului conform politicii de pret agreate;
- realizarea lunara a provizioanelor de discount si recuperarea acestora in termenii agreati;
- gestionarea stocurilor aferente furnizorilor din portofoliu; identificare solutii pentru destocare impreuna cu partenerii, pentru a ajunge la nivel de DRS agreat de catre companie;
- monitorizarea produselor expirabile, solicitarea catre parteneri a compensarii acestora conform agreement/contract;
- elaborarea si implementarea campaniilor de vanzari pe portofoliile tinta (selectie produse participante campanii, calculul marjei generate, discounturile ofertate, monitorizarea rezultatelor);
- implementarea politicii de pret pe categoria de produse Non Rx; marja tinta generata per categorie de produs;
- implementarea preturilor unice in reteaua Farmacia Unica;
- implementarea modulului Sugestie de comanda.

Referinte:

Director Achizitii - D-na Roxana Calcioiu, telefon: 0724 469 376

01.06.2008 - 31.08.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari prin telefon

Responsabilitati:

- Promovare nume, imagine si servicii Mediplus in relatiile cu clientii;
- stabilirea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu toti clientii de pe zona;
- contactarea periodica a clientilor prin intermediul telefonului dupa un orar si cu o frecventa prestabilita de comun acord;
- atingerea obiectivului lunar d.p.d.v. target vanzari si incasari;
- preluarea, filtrarea si transmiterea informatiilor de la clientii din piata farma, catre colegii din echipa;
- supravegherea actiunilor concurentei d.p.d.v al politicii de vanzari (termen de plata, oferte speciale, discount-uri, contracte incheiate);
- programarea la plata a facturilor scadente si alocarea incasarilor pe client si punct de lucru;
- verificarea zilnica impreuna cu Delivery de pe zona, punctual pe farmacii, platile programate si efectuate;
- respectarea politicii si conditiile de vanzare stabilite de catre companie;
- intocmirea forecast-ului si transmiterea in timp util catre HO;
- urmarirea si realizarea obiectivelor speciale.

Referinte:

RSM - D-na Inna Damaschin telefon: 0726 301 129

01.04.2006 - 30.06.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Contabilizarea facturilor emise pentru clientii interni;
- inregistrarea incasarilor si platilor conform extrasului de cont;
- operarea zilnica a incasarilor si a platilor in numerar conform registrului de casa;
- inregistrare intrari de marfa in baza documentelor primite.

01.06.2004 - 30.04.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Finante/Banci la Universitatea Danubius din Galati.
1999 - 2004 Facultate / Colegiu: Ingineria mediului in energetica la Universitatea Dunarea de Jos din Galati, Facultatea de Mecanica din Galati.

Premii

Traininguri
Mar 2012 - Mar 2012: Baciu Mihai
Descriere:

Managmentul timpului
Nov 2011 - Nov 2011: Baciu Mihai
Descriere:

Abilitati profesioniste de vanzare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close