Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.09.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.1998

obiectiv

 

Gasirea unui job care sa ma reprezinte, si sa-mi permita punerea in aplicare a cunostiintelor acumulate de-a lungul anilor.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Se vor discuta la interviu

Tip job: Part time, Full time

Departament: Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Tipografii / Edituri

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.11.2015

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Identificarea, evaluarea şi selectarea potenţialilor furnizori, atat pentru produsele stocabile cat si pentru consumabile;
• Negocierea contractelor de furnizare servicii sau produse, ulterior urmarind punerea lor in circulatie spre a fi avizate de catre persoanele implicate;
• Responsabil pentru planificarea achizitiilor, gestionarea, urmarirea stocurilor si implementarea aprovizionarii anumitor categorii de materiale cu furnizorii locali;
• Comunicarea in permanenta cu celelalte filiale din tara pe diverse teme: aprovizionarea cu materiale consumabile, stocabile destinate vanzarii, precum si raspunderea solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul colegilor;
• Colaborarea cu departamentul logistic pentru expedierea comenzilor catre filiale intr-un termen cat mai scurt, conform planingului saptamanal;
• Responsabil pentru derularea operatiunilor de import( pentru o scurt perioada de timp- 5 luni);
• Urmarireste realizarea comenzilor pentru departamentele client si livrarea acestora la timp conform termenelor de livrare;
• Calculeaza cantitatile de materiale necesare respectand datele primitele de la departamentul de vanzari;
• Analizează comenzile din punct de vedere al nevoilor de materiale, tinand in permanenta cont de stoc;
• Planifică şi monitorizează termenele limită;
• Respecta standardele de Calitate conform instructiunilor de lucru ;
• Indeplineste orice alta sarcina sau responsabilitate incredintata de catre seful direct sau de conducere, in limitele Codului Muncii si a competentelor sale.
• Pastreaza confidentialitatea informatiilor, a documentelor cu care lucreaza precum si a informatiilor de personal cu care intra in contact;
• Respecta toate prevederile Regulamentul de Ordine Interioara si Normele de Protectia Muncii si PSI si toate prevederile legale ;

01.10.2015 - 31.05.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager achizitii si logistica

Responsabilitati:

• Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi
• Incheierea contractelor cu firmele de transport pentru livrarea diferitelor partide de marfa catre destinatiille solicitate.
• Verificarea sold-urilor cu acestia

01.12.2014 - 01.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: sc sport couture srl

Responsabilitati:

• Responsabila cu dezvoltarea tuturor aspectele legate de prezenta online a organizației.
• Pastrarea unei stranse colaborari cu echipa tehnică in idea de a menține standardele dorite ale site-ul.
• Periodic organizam shooting pentru noile tinute din viitorul sezon.
• Importul in baza de date a site-ului de articole nou listate, stocuri si preturi.
• Rularea de rapoarte din baza de date, necesare intocmirii diferitelor evidente ( verificare acuratete stocuri, preturi, promotii);

01.02.2010 - 01.12.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: manager raion

Responsabilitati:

Coordonarea activităţii raionului, realizarea indicatorilor de buget planificaţi prin permanenta menţinere a relaţiei cu clienţii şi furnizorii, prin gestionarea eficientă a stocurilor, prin coordonarea optimă a echipei din subordine;
Efectuează controlul recepţiei mărfii, preluarea şi returul mărfurilor conform procedurilor de lucru în vigoare;
Organizează şi răspunde de efectuarea inventarelor parţiale şi anuale conform procedurilor de lucru;
Verifică zilnic expunerea mărfii în rafturi sau pe paleti şi coordonează echipa din subordine în vederea completării rafturilor şi paleţilor din zona comercială;
Verifică zilnic etichetarea corectă a articolelor din raion şi expunerea lor conform layout-ului;
Organizează şi coordonează acţiunile promoţionale şi plasările speciale aferente acestora;
Verifică şi organizează ca toate mărfurile aflate în stoc sa fie expuse în suprafaţa de vânzare;
Controlează zilnic prezenţa la raft a descrierilor tehnice în limba română pentru produsele expuse în zona comercială.
Am condus o echipa formata din 9 oameni
Posibilitatea de a-si desfasura activitatea ca si cum ar fi afacerea ta avand la baza respectarea unor reguli.

08.09.2009 - 02.10.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: achizitii

Responsabilitati:

Gestionarea celor 2 fabrici date spre aprovizionare, planificare si urmarire productivitate zilnica. Acestea aveau ca productie de baza imbuteliere si distibutia de apa plata, si imbutelierea sucurilor plate si producerea intr-o gama diversificata de gemuri. Ambele aflandu-se in afara Bucurestiului.
• Raportarea celor 30 de filiale din tara a stocului si a vanzarilor.
• Stocurile trebuiau supravegheate zilnic, si in functie de cantitatea minima stabilita se stabilea noua comanda de materii prime,dupa care marfa trebuia urmarita pentru a ajunge in timp util la fabrici.
• Planificarea productiei pentru fiecare fabrica se facea in avans pentru 2 saptamani
• In fiecare dimineata, impreuna cu stocul de produse finite prezente in fabrica, se prezenta si productia realizata in ziua anterioara.In functie de asta se intocmeau diverse rapoarte(justificarea colaboratorilor, consumul de materii prime, etc.)

01.06.2003 - 31.07.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: achizitii, logistica, aprovizionare

Responsabilitati:

Sef departament achizitii:

• Supervizarea activitatii de achizitie
• Calcularea normei de lucru si a orelor suplimentare a personalului aflat in subordine( 7 persoane).
• Evidenta foilor de parcurs ale soferilor si realizarea unui raport din punct de vedere al consumului.
• Stabilirea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi
• Negocirea si evidenta contractelor cu furnizorii
• Intocmirea ofertelor/cererilor catre furnizori
• Inregistrarea materiilor prime achizitionate in programul de gestiune contabila
• Emiterea biletelor la ordin catre furnizori
• Verificarea sold-urilor cu acestia.
• Mentinerea fluxul documentelor de import (facturi externe, de transport ,CMR-uri, declaratii vamale de import,)
• Incheierea contractelor cu firmele de transport pentru livrarea
diferitelor partide de marfa catre destinatiille solicitate.
Transporturile facandu-se pe mai multe cai: aerian,rutier dar si
maritim.
• Pregatirea actelor pentru vama: import( unde necesita vama) si pentru export.
• Monitorizarea tuturor livrarilor pentru respectarea termenilor contractuali.
• Emiterea facturilor si a chitantelor catre clienti
• Raportarea directa catre Directorul comercial

01.02.1999 - 30.06.2003

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Descrierea postului:
• Desfasurarea activitatilor administrative( secretariat si protocol)
• Preluarea apelurile telefonice, email, fax.
• Actualizarea zilnica a detaliilor despre clienti si furnizorilor intr-o baza de date.
• Tehnoredactarea diverselor documente interne solicitate.
• Distribuirea faxurilor receptionate
• Monitorizarea persoanelor prezente la lucru in fiecare zi, prin completarea in fisele de pontaj;

Asigurare medicala

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: MARKETING/ Afaceri economice internationale la SPIRU HARET din BUCURESTI.

Facultati in straiatate

nu

Premii

Absolvirea cursului de Asistent Manager ( windows 98, word 97, Excel 97,

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close