Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.03.2012

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul profesional principal este concentrat pe imbunantatirea continua a cunostinelor proprii, depasirea limitelor intr-un mediu de lucru competitiv alaturi de profesionisti. Sunt motivat de provocari si de situatiile in care am privilegiul sa ajut pe altii in dezvoltarea profesionala.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Controlul calitatii, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.05.2011 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: specialist suport retail

Responsabilitati:

Analiza cerintelor de business, planificarea strategiei privind metodologia de
transfer de cunostinte, asistarea in planificarea implementarilor de diferite proiecte
care implica imbunatatiri ale aplicatiilor sau livrarea de aplicatii noi utilizate in
procesele de creditare persoane fizice si persoane juridice.
Identificarea metodelor adecvate de trasnfer de cunostinte in functie schimbarile ce
urmeaza a fi implementate.
Participarea in faza de testare UAT de noi fluxuri de lucru/aplicatii informatice,
imbunatatire aplicatii existente pentru cunoasterea in detaliu a schimbarilor din
fuxul de lucru cu aplicatiile si modificarille aferente in vederea evitarii sau diminuarii
dupa caz a impactului produs de eventualele probleme aparute la lansare.
Asigurarea activitatii de transfer de cunostinte tehnice cu privire la modificarile din
aplicatiile utilizate de catre personalul din liniile functionale operationale aferente
administratiei centrale, inclusiv personalul retail&private banking din unitatile
teritoriale.Transferul de cunostinte realizandu-se prin diverse mijloace (sesiuni de
training, workshop-uri in sala de curs, workshop-uri on job, intocmire materiale de
training livrate prin intermediul e-learning, transmitere directa catre utilizatori etc.).
Colaborarea directa cu echipa mobila din cadrul directiei in vederea transferului de
cunostinte in vederea instruirii personalului din linia operationala parte a
administrarii centrale si/sau personalul din unitatile teritoriale (forta de vanzare).
Realizarea activitatilor specifice managementului schimbarii printre care si transfer
de “know how” inca din faza de proiect catre BAU, monitorizarea rezultatelor
cursurilor sustinute si a altor actiuni intreprinse cu scopul de imbunatatire a
activitatilor ulterioare.
Monitorizarea schimbarilor prin colaborarea permanenta cu directiile implicate
direct in procesele de imbunatatire a fluxurilor de lucru si a aplicatiilor interne.
Analiza permanenta a erorilor operationale in vederea identificarii cauzelor care au
generat erori sau blocaje ale activitatii si daca este cazul, organizarea de
workshop-uri de clarificari cu grupurile de personal direct implicate.
Sustinere sesiuni Training rezidential (training tehnic, training fluxuri de lucru,
aplicatii, reglementari interne, cunoastere documentatie specifica produselor
vandute si profilului clientului)
Identificarea si colectarea diverselor propuneri de imbunatatire a proceselor ,
fluxurilor de lucru, aplicatiilor utilizate.
Alte activitati complementare de suport, analiza cerinte de business.Colectare de
feedback utilizatori aplicatii etc.

07.07.2008 - 03.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: analist credite

Responsabilitati:

Verificarea si analizarea documentelor prezentate de clientii care solicita produse
de creditare, in concordanta cu standardele, politicile si reglementarile BCR.
Verificarea solicitantilor de credit in bazele de date (interne si externe) stabilite prin
normele interne ale bancii.
Verificarea firmei angajatoare a solicitantilor de credit in bazele de date (interne si
externe) /site-uri stabilite prin normele interne ale bancii.
Obtinerea de informatii cu privire la agentii economici angajator al
solicitantului/coplatitorului/coplatitorilor prin accesarea site-ului Ministerului Justitiei -
Oficiul National al Registrului Comertului (verificarea existentei legale a firmei,
publicitate situatii financiare, semnal firme, dizolvari etc) si analizeaza aceste
informatii.
Contactarea telefonica a angajatorul in vederea obtinerii de informatii cu privire la
solicitantul creditului.
Verificarea la CRB a tuturor clientilor noi sau pentru care nu exista, in luna in care
clientul solicita bancii un produs tip credit, informatia de risc global transmisa de
BNR.
Intocmirea listelor de verificari corespunzatoare solicitantului, respectiv
coplatitorului/coplatitorilor ce va contine situatia centralizata a verificarilor anterior
mentionate.
Intocmirea rapoartelor zilnice aferente activitatilor curente desfasurate.
Respectarea timpului de BackOffice in scopul respectarii tintei de TTY (time-to-yes).
Mententanta baza de date si extragere date necesare in aplicatia de raportare Aris
PPM.

14.08.2004 - 30.06.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: lucrator comercial - administrator

Responsabilitati:

Managementul conturilor la banci ( plati , incasari de la terti ) intocmirea de situatii
financiare lunare si anuale .
Gestionarea stocurilor si comenzilor speciale intocmite de clienti.
Coordonarea resurselor umane si intocmirea programului de lucru in functie de
necesitati.
Dezvoltarea si promovarea societatii si a produselor societatii in piata IT
(promovare si mentenanta a site-ului companiei).

studii

 

Facultati:

Liceu
Colegiul tehnic Edmond Nicolau
Profil: Matematica - Informatica

Facultate (terminat)
Universitatea Spiru Haret (2005 - 2008), BUCURESTI
Profilul: Management
Licentiat Management Financiar Contabil. Specializare Contabilitate si Informatica
de gestiune.

Activitati extracurriculare

Excelente abilitati de comunicare si transfer de cunostinte (TTT, OJT, ICT, e-learning,
materiale de training, materiale de prezentare etc.)

Capacitate de invatare si de intelegere rapida, memorie fotografica, memorie
excelenta a numerelor, gandire analitica, de ansamblu, analiza logica a situatiilor si
emiterea de judecati adecvate si pertinente, disponibilitati de relationare si de
adaptare, atentie la detalii, autocontrol in situatii de stres, integritate prin sustinerea
valorilor etice ale bancii; dorinta de autodezvoltare.

Viziune holistica asupra situatiilor si/sau proiectelor conexe si capacitatea de a
raspunde rapid si eficient la provocari.

Premii

Participare cursuri Leadership, Project Management, Process Management.
Atestat Traducere Limba Engleza



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close