de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.09.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.01.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

OBIECTIV Integrarea intr-o echipa dinamica si stimulativa, in cadrul careia sa imi pot utiliza experienta, cunostintele, abilitatile profesionale si manageriale atat pentru indeplinirea scopurilor si obiectivelor de vanzare, cresterii cifrei de afaceri a companiei, optimizarii proceselor financiare, cat si in vederea dezvoltarii propriei cariere profesionale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2005 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist senior in logistica si comercial

Responsabilitati:

Business Development
 Cresterea portofoliului si a cifrei de afaceri prin activitatea departamentului de logistica
 Coordonarea si mentinerea interactiunilor optime cu celelalte departamente (financiar, echipa de vanzari)
 Gestionarea relatiei de business cu Administratia Fondului pentru Mediu
 Urmarirea achizitiilor conform forecast-ului semestrial si anual
 Procesarea documentelor vamale de import intracomunitar si extracomunitar
 Inventarierea anuala si reglarea stocurilor
 Managerierea si dezvoltarea portofoliului de clienti alocat, cuprinzand: intreaga retea de magazine Dedeman; magazine specializate in comertul cu echipamente termotehnice; firme de instalatii; dezvoltatori imobiliari
 Participarea la evenimente si intalniri de networking, cu scopul promovarii imaginii si serviciilor companiei
 Monitorizarea serviciilor concurentiale

Account Management
 Crearea noilor conturi de client in sistemul de operare SAP R3, conform conditiilor contractuale
 Urmarirea respectarii contractelor si a incasarii facturilor, credit control, analiza comenzilor blocate
 Urmarirea ofertelor si a calendarului promotional in vigoare
 Analiza stocurilor (rotatie, limite minime si maxime, stocuri critice)
 Informarea clientilor asupra disponibilitatii produselor comandate
 Gestionarea comenzilor pentru produsele cu stocuri critice, prioritizarea acestora conform conditiilor contractuale
 Procesarea comenzilor de produse finite si accesorii, cu livrare din depozitele din Romania si Italia
 Emiterea facturilor proforme si fiscale, conform comenzilor
 Solutionarea reclamatiilor referitoare la neconformitatea produselor si la erorile de livrare asociate transportului
 Rezolvarea cazurilor de inlocuire a produselor defecte, in perioada de garantie
 Suport logistic si comercial pentru alegerea solutiilor optime, atat pentru companie, cat si pentru client

01.03.2004 - 31.08.2005

Departament: transport / distributie

Titlu Job: asistent planificare si logistica

Responsabilitati:

 Intocmirea forecast-ului anual
 Asigurarea importurilor conform planului de vanzari
 Procesarea comenzilor de produse finite si piese de schimb
 Realizarea documentelor vamale de import
 Gestionarea relatiilor de business cu comisionarul vamal
 Intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizarilor ISCIR, necesare importului
 Întocmirea avizelor de expediţie, facturilor şi documentelor de livrare

01.02.2003 - 31.03.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: sef de tura – statie carburanti

Responsabilitati:

 Coordonarea echipei subordonate, in vederea asigurarii stadardelor de calitate
 Procesarea facturilor de achizitie a produselor si carburantilor
 Intocmirea inventarelor periodice

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate: Marketing, licentiat 2002 la Academia de Studii Economice, Facultatea de Comert din Bucuresti. Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite
Marketing (internaţional, al serviciilor, cercetari de marketing)
Logistica
Comportamentul consumatorului
Economie mondială
Statistică economică
1995 - 1997 Colegiu / Studii postliceale: Electronist la Scoala Postliceala de Electronica UCECOM din Bucuresti.
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: - la Liceul teoretic Decebal din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Autovehicule clasice, Proiecte Do It Yourself



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close